Není foto: V. G.
ID 762583

V. G.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Slezská Univerzita v Opavě, Karviná (Česká Republika)

obchodní VŠ - obor Marketing a Management / nedokončeno

2012 – 2012Vysokoškolské

Jazyková škola Cloverleaf, Ostrava (Česká Republika)

First Certificate of English

2005 – 2006Vyšší odborné

Obchodní Akademie, Ostrava (Česká Republika)

Ekonomika a účetníctví

1997 – 2001SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 9 měsíců

JO*****ou)

OFFICE MANAGER/BACK OFFICE

červen 2019 – srpen 2020 1 rok a 3 měsíce

- zajištění administrativního chodu kanceláře, podpora vedení - příprava dokumentace pro účetní, fakturace - správa a řízení prodeje náhradních dílů, skladové hospodářství, - vedení evidence a správa servisních prohlídek, - zajišťování STK a pojištění, - příprava administrativní dokumentace oprav z havarijních pojištění, - spolupráce s pojišťovnami - řešení administrativních postupů pro vyplácení havarijních pojistek,

MA*******ov)

MANAŽER DOMÁCNOSTI

2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců

- syn Aleš (5) / hlídání zajištěno

Se*********ry)

STRATEGICKÝ NÁKUPČÍ / SAP

duben 2016 – září 2016 6 měsíců

- krizové řízení restrukturalizace nákupu a skladového hospodářství - optimalizace a zajišťování skladových zásob - příprava a realizace výběrových řízení dodavatelů, smluvní zajištění, - účast na dosažení podnikových a nákupních cílů - pravidelná spolupráce a jednání se zahraničními i lokálními dodavateli - zajištění realizace dovozu výrobního materiálu - spolupráce s celní správou a dopravními společnostmi

AB*****va)

ADMIN COORDINATOR / SAP

říjen 2015 – únor 2016 5 měsíců

- podpora Operačního Centra CZOPC Ostrava a lokální PA divize, - vedení projektových, prodejních a servisních zakázek, - příprava a zpracování objednávek, - správa interních projektů, - plánování a zajištění fakturace, - komunikace s interním i externím zákazníkem, - spolupráce s finančním a účetním oddělením, reporting výsledků, - správce docházkových dat v systému WATT,

AB*****va)

MANAŽER ADMIN ODDĚLENÍ / SAP

prosinec 2012 – září 2015 2 roky a 10 měsíců

- vedení administrativního oddělení (7 osob), - reporting , úzká spolupráce s finančním a účetním oddělením, - zajišťování chodu admin oddělení, - zajišťování smluvních podmínek s dodavateli, - příprava a realizace výběrových řízení dodavatelů, - komunikace s klíčovými zákazníky, - zajišťování a správa interních směrnic, - plánování a vedení projektů, správa nákupu a fakturace - zajišťování školení BOZP a OHSAS, - Cost Saving, účast na vývoji nových interních aplikací,

AB*****va)

ADMIN OFFICE SUPPORT / SAP

duben 2007 – listopad 2012 5 let a 8 měsíců

- správa projektových, prodejních a servisních zakázek - příprava a zpracování objednávek, - zajišťování a správa fakturace, - komunikace s interním i externím zákazníkem, - spolupráce s finančním a účetním oddělením, - editace docházkových dat - WATT, - evidence a správa zaměstnaneckých benefitů, - správa stravenkového systému

Ta*******va)

ORGANIZAČNĚ-EKONOMICKÁ MANAŽER

2004 – 2010 6 let a 6 měsíců

- Vedení sportovního týmu, - příprava týmu na soutěže, - rozhodčí na soutěžích v aerobicu, - spolupráce na vývoji nové soutěže Liga Aerobicu, - podílení se na organizacI Mistrovství ČR v LA tanců v Karviné, etc

Ja*********va)

EXTERNÍ LEKTOR - AJ

2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců

Výuka anglického jazyka v mateřských a základních školách

OS*****aj)

POSKYTOVATEL TĚLOVÝCHOVNÝCH SLUŽEB

2003 – 2007 4 roky a 6 měsíců

- profesionální fitness instruktor Aerobicu, - školitel lektorů III. Třídy, - profesionální instruktor sportovního týmu KN Ostrava, - rozhodčí pro SAMC, - lektor dětských forem aerobiku,

KP*****va)

BACKUP OFFICE / TOSHIBA SERVIS

2002 – 2003 1 rok a 6 měsíců

- administrativní podpora ředitele společnosti, - backup office support, recepční aktivity - příprava a vedení fakturace, - správa a evidence objednávek, - sjednávání pracovních schůzek výkonného ředitele, - komunikace se servisními techniky společnosti, - správa technických listů při servisních zásazích, - překlad technických listů a manuálů pro servisní techniky TOSHIBA,

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

SAP , IBM Lotus Notes, Microsoft Powerpoint,

Kurzy

Zumba Fitness Instructor

2011

Zumba Fitness Instructor

Zumba Fitness, LLC Basic steps level 1 Fitness, taneční program založen "Beto" Perezem

2011

Profesionální porodce SAMC

ČASPV Ostrava – Česká Asociace Sportu pro Všechny (Česká Republika)

2005

Profesionální Instruktor forem dětského aerobicu

ČASPV Ostrava – Česká Asociace Sportu pro Všechny (Česká Republika)

2005

Profesonální Instruktor Aerobicu – školitel lektorů III. třídy, L2

ČASPV Ostrava – Česká Asociace Sportu pro Všechny (Česká Republika)

2004

Profesionální Intruktor I. třídy

VŠB-TUO, Sportovní Asociace Ostrava (Česká Republika) Akrediováno MŠ ČR

1999

Profesionální Intruktor II. třídy

VŠB-TUO, Sportovní Asociace Ostrava (Česká Republika) Akrediováno MŠ ČR

1997

Zájmy

Tanec, četba, kreativní tvorba, kreslení, cestování, umění,

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45