Bc. Julie K. 25 let , životopis 541798
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Most - Mapa Praha-Karlín + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Delegát cestovní kanceláře Letuška / steward Office manager Prodejce zájezdů Realitní makléř Recepční v cestovním ruchu Ředitel / manažer hotelu Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz, Třísměnný provoz
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.
Mezinárodní teritoriální studia
září 2019 – srpen 2022Bakalářské
Střední odborná škola podnikatelská, s.r.o.
Ekonomika a podnikání (Podnikatel)
2015 – 2019SŠ s maturitou
Praxe 2 roky a 11 měsíců
Vi*********.s.
Office manager
srpen 2025 – dosud 5 měsíců
Zajišťování komplexního chodu recepce a administrativní podpory firmy, včetně správy docházkového systému a interní databáze, podpora HR agendy a interních tabulek, nástupů a ukončení zaměstnanců, efektivní organizace a zásobování firmy, každodenní administrativní a logistické podpory, včetně správy příchozí a odchozí pošty a pochůzek, koordinace provozu řidiče a firemní limuzíny, komunikace s partnery a významnými osobnostmi, asistence majiteli společnosti, podílení se na marketingových aktivitách, prezentace firemních prostor a příprava nahrávacího studia, zařizování firemních akcí a večírků.
Re*****kei
Back office manager
leden 2025 – červenec 2025 7 měsíců
Administrativní podpora partnerského obchodního týmu Investing Fox - zajištění hladkého chodu interních procesů, správa dokumentace a podpora front office oddělení. Zpracování a evidence investičních transakcí - kontrola, zadávání a párování obchodů (např. nákup/prodej cenných papírů, fondů apod.) do interních systémů. Komunikace s partnery - administrativní komunikace s externími partnery a jednotlivými týmy v rámci společnosti ohledně potvrzení transakcí a podkladů. Příprava podkladů pro vypracování výplat zaměstnanců. Řešení operativních úkolů a ad hoc požadavků - flexibilní přístup ke každodenním změnám a požadavkům v rychle se měnícím investičním prostředí.
In*******Fox
Obchodní zástupce
únor 2023 – prosinec 2024 1 rok a 11 měsíců
Zodpovědnost za prodej produktů a služeb společnosti, vyhledávání nových klientů, udržování vztahů s existujícími klienty, prezentace produktů, vyjednávání smluv a sledování tržních trendů, prodej a vyjednávání, komunikace, analýza trhu a budování vztahu s klienty
Jazyky
ruštinazačátečník
němčinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Kurz osobního finančního vzdělání
Asociácia obchodníkov s cennými papiermi, kurz v sektoru kapitálového trhu zakončený odbornou zkouškou
říjen 2024
TOP kurzy, s.r.o.
Psychologie
prosinec 2018