
J. H. , životopis 714421
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Ekogymnázium Praha, s.r.o.
Manažersky obor
září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 6 měsíců
Me*********r.o
Office manager
květen 2022 – dosud 3 roky a 3 měsíce
Zajištění hladkého chodu kanceláře, nákup kancelářských potřeb, občerstvení, nákup telefonů, notebooků a dalších potřeb pro tým, zajištění servisu IT, příprava podkladů pro účetní, úzká spolupráce s účetní, zadávání došlých faktur do systému, vystavování faktur, pošta, správa vozového parku - zajištění servisu, STK, nákup pneu a přezutí vozů, vedení agendy spojené s pojistnými smlouvami, komunikace s pojišťovnou, sjednávání nových pojistných smluv, zajištění podpory při poradách obchodního týmu - podklady, občerstvení, uvádění návštěv. Přímá spolupráce s account managery - příprava podkladů, zajišťování subdodavatelů pro akce, dárkové předměty, tisky a kalkulace. Úzká spolupráce s projektovým managerem, správa kanceláří, komunikace a spolupráce se stavební firmou během rekonstrukce kanceláří, zajištění drobných oprav v kancelářích, komunikace se správcovskou a úklidovou firmou, zajišťování schůzek s obchodními partnery, plánování a zajištění teambuldingů, vč. přípravy programu, plánování porad a vypracovávání zápisů z porad. Nábor nových zaměstnanců - inzerce, kontaktování zájemců, vedení pohovorů, příprava smluv. Správa kanceláří - komunikace se správcovskou firmou, komunikace a spolupráce s úklidovou firmou, se stavební firmou během rekonstrukce kanceláří, zajištění drobných oprav v kancelářích. Zajišťování pravidelných revizí v kancelářích.
GU*********.o.
Office manager
červenec 2021 – květen 2022 11 měsíců
Zajištění hladkého chodu kanceláře, nákup kancelářských potřeb, občerstvení, nákup telefonů, notebooků, zajišťování potřeb pro obchodní tým POS a POP materiály. Příprava podkladů pro účetní, zadávání došlých faktur do systému, pošta, správa vozového parku - přihlašování nových aut, zajištění servisu, STK, nákup pneu a přezutí vozů, knihy jízd, vedení agendy spojené s pojistnými smlouvami, komunikace s pojišťovnou, sjednávání nových pojistných smluv, zajištění podpory při školeních a poradách obchodního týmu - podklady, občerstvení, ubytování, uvádění návštěv, podpora obchodního týmu. Agenda spojená s marketingovou podporou obchodního týmu - dárky pro zákazníky, vánoční dárky pro zákazníky, spolupráce s marketingovou specialistkou - zajišťování subdodavatelů pro akce, zajišťování subdodavatelů pro výrobu vánočních dárků a propagačních produktů
ZA*******.o.
Asistentka jednatele
leden 2020 – 2021 2 roky
Zajištění chodu kanceláře, fakturace, příprava podkladů pro účetní, zajišťování chodu redakce, komunikace s redaktory, korekce a příprava článků pro vkládání na web, vkládání článků na web, psaní článků, komunikace se zákazníky, nábor nových zaměstnanců - inzerce, vedení pohovorů, příprava smluv, tvorba databází, sjednávání neživotního pojištění, vedení agendy spojené s pojistnými smlouvami, komunikace s klienty a pojišťovnou, komunikace a navazování spolupráce s útulky a chovatelskými stanicemi v ČR, ostatní administrativní práce.
IT*****.o.
Asistentka obchodního oddělení
srpen 2015 – 2019 4 roky a 5 měsíců
Zadávání a zpracování objednávek, vystavování dodacích listů, fakturace, příprava zboží ve skladu, komunikace se zahraničním skladem, příprava podkladů pro účetní, vyřizování reklamací, nákup zboží, obsluha webových stránek - administrace, zajišťování chodu kanceláře a další administrativní práce
FR*****.o.
Asistentka jednatele
duben 2007 – červenec 2012 5 let a 4 měsíce
Zajištění chodu kanceláře, vyúčtovávání služebních cest majitele společnosti, vyúčtování výdajů majitele, příprava podkladů pro účetní, správa objektů, zajištění chodu e-shopu, prodej přes e-shop, zpracování objednávek, fakturace, vyřizování reklamací, komunikace a příprava podkladů pro účetní, příprava smluv a ostatní administrativní práce
Ad*********.o.
Asistentka
říjen 2006 – březen 2007 6 měsíců
Administrativní práce, zajištění chodu kanceláře, příprava podkladů pro semináře
TE*******.o.
Asistentka
srpen 2000 – září 2005 5 let a 2 měsíce
Zpracovávání objednávek, zpracovávání nabídek zákazníkům, telefonická a emailová komunikace se zákazníky, příprava podkladů pro fakturaci, vyřizování pošty, komunikace s účetním oddělením, zajišťování chodu kanceláře
Vá*****tví
brigáda - prodavačka
1995 – 1998 3 roky a 6 měsíců
prodej, naskladňování zboží, úprava prodejní plochy
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
ruštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Program následného vzdělávání pro kalendářní rok 2021 dle § 57 zák. č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2024
Odborná zkouška dle zák. č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění
Distribuce neživotního pojištění, s výjimkou činností uvedených v §2 písm. o) bodě 4 nebo 5
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2020
MS EXCEL
květen 2019
Principles of Conduct Certification
listopad 2018
Principles of Conduct Course - Legal Culture and Ethics Center
listopad 2018
Ochrana osobních údajů a dat
listopad 2018
Zážitkový kurz první pomoci
Zážitkový kurz první pomoci pod vedením záchranářů Středočeského kraje. Trénink a nácvik jak se chovat v krizové situaci, komunikace se záchranáři a poskytnutí první pomoci při dopravní nehodě, infarktu, mrtvici, popáleninách a amputaci končetiny. Nácvik použití přenosného defibrilátoru včetně zkoušky.
duben 2018