Lucie B. 37 let , životopis 1423550
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Smíchov + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Číšník/servírka Letuška / steward Obchodní asistent Office manager Pracovník back office Pracovník front office Tlumočník, překladatel Vedoucí provozu / provozní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, příležitostně, převážně, zcela
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Vinohradská
Obchodní akademie (Ekonomika a podnikání v EU)
září 2003 – červen 2007SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 10 měsíců
Eu*********ter
Office Coordinator
květen 2025 – dosud 8 měsíců
Zajištění plynulého chodu kanceláře, správa dokumentace, organizace firemních souborů a evidence smluv. Administrace faktur, objednávek a smluvní dokumentace. Poskytování komplexní podpory vedení společnosti a jednotlivým oddělením, včetně HR agendy. Vedení komunikace s klienty, dodavateli a externími poskytovateli služeb - úklid, správa budovy. Správa kancelářských prostor a vybavení, koordinace kancelářských potřeb, občerstvení a zajištění jejich pravidelné údržby a funkčnosti. Správa vozového parku, koordinace pravidelné údržby, technických kontrol, servisů a evidence firemních automobilů. Podpora interní komunikace a spolupráce napříč odděleními. Organizace a příprava firemních akcí. Recepce a reprezentace společnosti.
Th*****Bar
Vedoucí provozu / provozní
březen 2024 – květen 2025 1 rok a 3 měsíce
Řízení, organizace a koordinace pracovníků a činností k zabezpečení plynulého provozu. Vývoj a prosazování zásad a postupů, které zlepšují bezpečnost a zabezpečení v celém podniku. Řízení týmu šesti zaměstnanců a zajištění, že veškerá práce byla dokončena včas a podle nejvyšších standardů. Poskytování informací o poskytovaných službách a jejich cenách zákazníkům. Řešení reklamací a stížností zákazníků. Projednávání a přijímání objednávek včetně vedení evidence. Řízení a kontrola kvality poskytovaných služeb, správnosti pokladních operací a jejich evidence. Sledování stavu zásob a implementovaného systému, který zajistí, že všechny položky byly včas objednány a řádně skladovány. Proškolování pomocného personálu.
Ka*********uza
Cestování (Asie)
září 2022 – leden 2024 1 rok a 5 měsíců
Využila jsem tuto dobu k dlouhodobému cestování a poznávání různých kultur. Zkušenosti z této cesty rozšířily mé mezikulturní dovednosti a schopnost přizpůsobit se novým prostředím.
SM*********UK)
Senior Sales & Business Development Support
březen 2021 – září 2022 1 rok a 7 měsíců
Vedoucí týmu poskytující včasnou a efektivní administrativní podporu manažerům prodeje a rozvoje obchodu. Řízení projektů, podpora při tvorbě nabídek a budování online objednávkové platformy pro všechny nové i stávající zákazníky. Komunikace s obchodními partnery, domlouvání a účast na schůzkách a budování trvalých vztahů a důvěry s novými i stávajícími zákazníky. Aktualizace a údržba firemního systému.
SM*********UK)
Sales & Business Development Support
srpen 2017 – březen 2021 3 roky a 8 měsíců
Interní podpora týmů prodeje a rozvoje obchodu. Proaktivní spolupráce s kolegy při řešení problémů, které není třeba eskalovat. Koordinace a podílení se na vývoji a realizaci konkrétních projektů dle požadavků ředitelů. Budování online objednávkové platformy pro všechny nové i stávající zákazníky. Tvorba reportů a prezentací, připravování a zpracovávání podkladů, organizování obchodních cest. Vytváření a udržování analytických tabulek.
SM*********UK)
Customer Service Executive
únor 2016 – srpen 2017 1 rok a 7 měsíců
Vyřizování příchozích hovorů a e-mailových dotazů a zpracování objednávek. Spolupráce s týmem na co nejrychlejším a nejefektivnějším řešení stížností a problémů od zákazníků. Dodržování komunikačních postupů, pokynů a zásad. Předávání informací o případných vadách a selháních výrobků týmu kvality a vývoje výrobků. Vytváření reportů dle požadavků zákazníka.
Jazyky
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Další programy a počítačové znalosti
NetSuite, Phocas, SharePoint, PipeDrive, Smartsheet
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Dvojjazyčné schopnosti (čeština, angličtina). Výborné komunikační dovednosti a zákaznický servis. Smysl pro detail, pečlivost a zodpovědný přístup k práci. Silné organizační a plánovací schopnosti. Dochvilnost, vytrvalost a odhodlání při dosahování cílů.
Kurzy
Microsoft Excel
2022
ESOL Entry 3, Level 1
English for Speakers of Other Languages - Mezinárodně platné zkoušky z anglického jazyka, které zajišťuje University of Cambridge.
duben 2008