Foto: Lucie B.
ID 1423550

Lucie B. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Smíchov + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Brigády

 Práce na směny

Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, příležitostně, převážně, zcela

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Vinohradská

Obchodní akademie (Ekonomika a podnikání v EU)

září 2003 – červen 2007SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 10 měsíců

Eu*********ter

Office Coordinator

květen 2025 – dosud 8 měsíců

Zajištění plynulého chodu kanceláře, správa dokumentace, organizace firemních souborů a evidence smluv. Administrace faktur, objednávek a smluvní dokumentace. Poskytování komplexní podpory vedení společnosti a jednotlivým oddělením, včetně HR agendy. Vedení komunikace s klienty, dodavateli a externími poskytovateli služeb - úklid, správa budovy. Správa kancelářských prostor a vybavení, koordinace kancelářských potřeb, občerstvení a zajištění jejich pravidelné údržby a funkčnosti. Správa vozového parku, koordinace pravidelné údržby, technických kontrol, servisů a evidence firemních automobilů. Podpora interní komunikace a spolupráce napříč odděleními. Organizace a příprava firemních akcí. Recepce a reprezentace společnosti.

Th*****Bar

Vedoucí provozu / provozní

březen 2024 – květen 2025 1 rok a 3 měsíce

Řízení, organizace a koordinace pracovníků a činností k zabezpečení plynulého provozu. Vývoj a prosazování zásad a postupů, které zlepšují bezpečnost a zabezpečení v celém podniku. Řízení týmu šesti zaměstnanců a zajištění, že veškerá práce byla dokončena včas a podle nejvyšších standardů. Poskytování informací o poskytovaných službách a jejich cenách zákazníkům. Řešení reklamací a stížností zákazníků. Projednávání a přijímání objednávek včetně vedení evidence. Řízení a kontrola kvality poskytovaných služeb, správnosti pokladních operací a jejich evidence. Sledování stavu zásob a implementovaného systému, který zajistí, že všechny položky byly včas objednány a řádně skladovány. Proškolování pomocného personálu.

Ka*********uza

Cestování (Asie)

září 2022 – leden 2024 1 rok a 5 měsíců

Využila jsem tuto dobu k dlouhodobému cestování a poznávání různých kultur. Zkušenosti z této cesty rozšířily mé mezikulturní dovednosti a schopnost přizpůsobit se novým prostředím.

SM*********UK)

Senior Sales & Business Development Support

březen 2021 – září 2022 1 rok a 7 měsíců

Vedoucí týmu poskytující včasnou a efektivní administrativní podporu manažerům prodeje a rozvoje obchodu. Řízení projektů, podpora při tvorbě nabídek a budování online objednávkové platformy pro všechny nové i stávající zákazníky. Komunikace s obchodními partnery, domlouvání a účast na schůzkách a budování trvalých vztahů a důvěry s novými i stávajícími zákazníky. Aktualizace a údržba firemního systému.

SM*********UK)

Sales & Business Development Support

srpen 2017 – březen 2021 3 roky a 8 měsíců

Interní podpora týmů prodeje a rozvoje obchodu. Proaktivní spolupráce s kolegy při řešení problémů, které není třeba eskalovat. Koordinace a podílení se na vývoji a realizaci konkrétních projektů dle požadavků ředitelů. Budování online objednávkové platformy pro všechny nové i stávající zákazníky. Tvorba reportů a prezentací, připravování a zpracovávání podkladů, organizování obchodních cest. Vytváření a udržování analytických tabulek.

SM*********UK)

Customer Service Executive

únor 2016 – srpen 2017 1 rok a 7 měsíců

Vyřizování příchozích hovorů a e-mailových dotazů a zpracování objednávek. Spolupráce s týmem na co nejrychlejším a nejefektivnějším řešení stížností a problémů od zákazníků. Dodržování komunikačních postupů, pokynů a zásad. Předávání informací o případných vadách a selháních výrobků týmu kvality a vývoje výrobků. Vytváření reportů dle požadavků zákazníka.

Jazyky

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Další programy a počítačové znalosti

NetSuite, Phocas, SharePoint, PipeDrive, Smartsheet

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Dvojjazyčné schopnosti (čeština, angličtina). Výborné komunikační dovednosti a zákaznický servis. Smysl pro detail, pečlivost a zodpovědný přístup k práci. Silné organizační a plánovací schopnosti. Dochvilnost, vytrvalost a odhodlání při dosahování cílů.

Kurzy

Microsoft Excel

2022

ESOL Entry 3, Level 1

English for Speakers of Other Languages - Mezinárodně platné zkoušky z anglického jazyka, které zajišťuje University of Cambridge.

duben 2008

Zájmy

Rodina, sport (aktivně volejbal), vaření a cestování. Žila jsem šestnáct let ve Velké Británii, kde jsem získala mezinárodní zkušenosti a otevřený přístup k různým kulturám. Cestování po Asii mi dále rozšířilo obzory a posílilo moji schopnost přizpůsobit se různorodému prostředí.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45