V. P. , životopis 1307511
Představa o práci
Kde hledám práci
Červený Kostelec + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Office manager Pracovník back office Sociální pracovník
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Spanish-American Institute, USA
Jazyková škola AJ
leden 2016 – říjen 2018SŠ s maturitou
Masarykova Univerzita
Novořecký jazyk a literatura
září 2010 – květen 2014Vysokoškolské
University of Ioannina
Novořecký jazyk a literatura
září 2012 – červen 2013Vysokoškolské
Pastime
Jazyková škola
září 2008 – červen 2009SŠ s maturitou
Gymnázium a SOŠ Úpice
Gymnázium (čtyřleté gymnaziální vzdělávání)
září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 3 měsíce
P3*****.o.
Office Coordinator
listopad 2023 – duben 2024 6 měsíců
Odpovědnost za plynulý provoz kancelářských jednotek centrály společnosti, správa firemního vozového parku, odpovědnost za plánování a správu rozpočtu, komunikace s dodavateli a správa smluv v souladu s potřebami společnosti a na základě rozpočtu, pořádání výběrových řízení pro výběr dodavatele v souladu s vnitrofiremní směrnicí, organizace interních akcí včetně charitativních aktivit na základě stanovené strategie ve spolupráci s oddělením lidských zdrojů, koordinace nákupu ve spolupráci s oddělením marketingu, koordinace vnitrofiremních aktivit ve spolupráci s evropskými pobočkami
Sa*********.o.
Office & Communications Manager
únor 2020 – červenec 2023 3 roky a 6 měsíců
Zajištění plynulého chodu kanceláře, řízení provozu recepce a vedení týmu dvou recepčních, příprava podkladů pro audity BOZP a PO, zajištění a správa vybavení kanceláře včetně IT hardwaru, komunikace s dodavateli, revize smluv a optimalizace výdajů za dodavatelské služby, organizace interních akcí pro zaměstnance (teambuildingy, večírky, charitativní akce) na základě rozpočtu, vyhledávání partnerů pro spolupráci s neziskovým sektorem, sběr dat pro ESG reporting v úseku CSR a GHG, spolupráce s HR a COO ma tvorbě a aktualizaci vnitrofiremních směrnic, spolupráce s HR na onboardingu a offboardingu zaměstnanců
Sa*********.o.
Asistentka oddělení komerčních pronájmů
leden 2019 – leden 2020 1 rok a 1 měsíc
Administrativní podpora členům leasingového oddělení, příprava prezentací, obchodních nabídek a smluv, organizace akcí pro klienty, spolupráce s finančním oddělením při fakturování obchodních transakcí, aktualizace a rozšiřování databáze kontaktů (CRM)/cold calling, příprava obchodních dokumentů a marketingových materiálů, komplexní řešení cestovních itinerářů a příprava podkladů pro finanční oddělení, realizace stěhování kanceláře včetně výběru dodavatelů
Pr*****USA
Au Pair / Osobní asistentka
leden 2015 – říjen 2018 3 roky a 10 měsíců
Péče o tři děti, provoz domácnosti a rodinný kalendář
Ho************
Recepční
září 2013 – prosinec 2014 1 rok a 4 měsíce
Brigáda při studiu na VŠ
Jazyky
řečtinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOSZkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý