Není foto: V. M.
ID 393721

V. M.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Bakalářské

Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.

Veřejná správa

2020 – 2021Bakalářské

Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií Praha 2

Personální řízení

2013 – 2016Vyšší odborné

OA Kubelíkova 37

Obchodní akademie

2009 – 2013SŠ s maturitou

Praxe 5 let a 2 měsíce

Mu*******.o.

Office assistant

květen 2019 – říjen 2021 2 roky a 6 měsíců

- Zajišťování chodu recepce (uvítání a obsluha návštěv, telefonická komunikace). - Spravování info emailu a infolinky (přeposílání pošty kompetentním osobám). - Telefonické zodpovídání dotazů klientů na fungování programu MultiSport. - Zpracovávání a archivování příchozí a odchozí pošty. - Zhotovování testovacích karet MultiSport – komunikování s obchodním týmem. - Komunikování s dodavateli (spediční firmy, kurýři, dodavatele nábytku, řemeslníci, správce budovy). - Příprava a údržba zasedacích místností na důležité meetingy. - Podpora office (objednání letenek, taxi, ubytování,…). - Pomoc s ad hoc úkoly

IN*******.s.

Recepční v administrativě

březen 2019 – duben 2019 2 měsíce

Zodpovědnost za plynulý chod recepce, příjem a uvítání návštěv, evidence příchozích a odchozích návštěv, příjem a evidence veškerých zásilek, zajišťování kurýrních služeb, správa vstupních karet a klíčů, objednávání kan. potřeb, správa rezervací zasedacích místností a parkovacích míst, komunikace napříč celou společností, vyřizování pochůzek, odpovědnost za pokladnu a drobné výdaje, zajišťování ověření písemností u orgánu státní správy, atd.

Zl*******.o.

Recepční v administrativě, osobní asistentka

červen 2018 – březen 2019 10 měsíců

Práce s interním systémem - rezervační systém. Objednávání pacientů. Organizování diáře několika lékařů. Komunikace se zákazníky přes telefon a e-mail. Řešení každodenních situací. Práce s pokladnou. Vyřizování pochůzek, chod recepce, práce s Wordem a Excelem na denním pořádku. Každodenní reporty.

Am*****.o.

Project administrator, obor Informační technologie

září 2017 – květen 2018 9 měsíců

Vedení a motivace týmu, řízení a kontrola průběhu veškerých zakázek, snaha o hladký průběh zakázek, práce s interním systémem, řešení vzniklých situací, telefonická a emailová komunikace, obchodní schůzky s dodavateli, práce s excel, word a powerpoint - vytváření tabulek a prezentací, odpovědnost za finanční obnos kanceláře, aktualizace dat na webových stránkách.

PU*******.o.

Vedoucí / manažer teamu, obor Zákaznický servis

duben 2017 – srpen 2017 5 měsíců

Vedení a motivace týmu, komunikace se zákazníky: telefonicky/emailová korespondence, efektivní řešení vzniklých situací, komunikace napříč hned několika poboček po celé republice, příprava každodenních reportů, plánování práce

PU*******.o.

Recepční v administrativě, obor Administrativa

září 2016 – duben 2017 8 měsíců

Práce s OS, komunikace se zákazníky, odpovědnost a práce s pokladnou, rychlé a efektivní řešení vzniklých situací, administrativní činnost pro chod celé recepce, vyřizování telefonických hovorů a mailové korespondence, prodej veškerých služeb fitness centra, komunikace s dodavateli.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

ruštinapokročilá

ukrajinštinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Zájmy

Jídlo, fitness, četba, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45