
V. M. , životopis 393721
Vzdělání Bakalářské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Veřejná správa
2020 – 2021Bakalářské
Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií Praha 2
Personální řízení
2013 – 2016Vyšší odborné
OA Kubelíkova 37
Obchodní akademie
2009 – 2013SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 2 měsíce
Mu*******.o.
Office assistant
květen 2019 – říjen 2021 2 roky a 6 měsíců
- Zajišťování chodu recepce (uvítání a obsluha návštěv, telefonická komunikace). - Spravování info emailu a infolinky (přeposílání pošty kompetentním osobám). - Telefonické zodpovídání dotazů klientů na fungování programu MultiSport. - Zpracovávání a archivování příchozí a odchozí pošty. - Zhotovování testovacích karet MultiSport – komunikování s obchodním týmem. - Komunikování s dodavateli (spediční firmy, kurýři, dodavatele nábytku, řemeslníci, správce budovy). - Příprava a údržba zasedacích místností na důležité meetingy. - Podpora office (objednání letenek, taxi, ubytování,…). - Pomoc s ad hoc úkoly
IN*******.s.
Recepční v administrativě
březen 2019 – duben 2019 2 měsíce
Zodpovědnost za plynulý chod recepce, příjem a uvítání návštěv, evidence příchozích a odchozích návštěv, příjem a evidence veškerých zásilek, zajišťování kurýrních služeb, správa vstupních karet a klíčů, objednávání kan. potřeb, správa rezervací zasedacích místností a parkovacích míst, komunikace napříč celou společností, vyřizování pochůzek, odpovědnost za pokladnu a drobné výdaje, zajišťování ověření písemností u orgánu státní správy, atd.
Zl*******.o.
Recepční v administrativě, osobní asistentka
červen 2018 – březen 2019 10 měsíců
Práce s interním systémem - rezervační systém. Objednávání pacientů. Organizování diáře několika lékařů. Komunikace se zákazníky přes telefon a e-mail. Řešení každodenních situací. Práce s pokladnou. Vyřizování pochůzek, chod recepce, práce s Wordem a Excelem na denním pořádku. Každodenní reporty.
Am*****.o.
Project administrator, obor Informační technologie
září 2017 – květen 2018 9 měsíců
Vedení a motivace týmu, řízení a kontrola průběhu veškerých zakázek, snaha o hladký průběh zakázek, práce s interním systémem, řešení vzniklých situací, telefonická a emailová komunikace, obchodní schůzky s dodavateli, práce s excel, word a powerpoint - vytváření tabulek a prezentací, odpovědnost za finanční obnos kanceláře, aktualizace dat na webových stránkách.
PU*******.o.
Vedoucí / manažer teamu, obor Zákaznický servis
duben 2017 – srpen 2017 5 měsíců
Vedení a motivace týmu, komunikace se zákazníky: telefonicky/emailová korespondence, efektivní řešení vzniklých situací, komunikace napříč hned několika poboček po celé republice, příprava každodenních reportů, plánování práce
PU*******.o.
Recepční v administrativě, obor Administrativa
září 2016 – duben 2017 8 měsíců
Práce s OS, komunikace se zákazníky, odpovědnost a práce s pokladnou, rychlé a efektivní řešení vzniklých situací, administrativní činnost pro chod celé recepce, vyřizování telefonických hovorů a mailové korespondence, prodej veškerých služeb fitness centra, komunikace s dodavateli.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
ruštinapokročilá
ukrajinštinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook