
Anastasiia T. 30 let , životopis 1450233
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Kontrolor výroby Prodejce zájezdů Zobrazit vše (8)
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
ONPU
Engineering
září 2015 – červenec 2020Vysokoškolské
Praxe 6 let a 3 měsíce
Ai*****cer
Odessa International Airport
září 2021 – únor 2022 6 měsíců
-Provide customer service to our clients by carrying out safety and security procedures, site-specific policies and when appropriate, emergency response activities -Respond to incidents and critical situations in a calm, problem solving manner -Conduct regular and random patrols around the business and perimeter.
In*****ika
Operator-Engineer
září 2020 – únor 2021 6 měsíců
- Equipment operator. - Training of new specialists. - Preparation of documentation. - Design and repair of robotic systems. - Maintenance of system programs.
La*******rit
Administrator, Operator-Engineer.
březen 2019 – srpen 2020 1 rok a 6 měsíců
Concluding contracts, maintaining documentation, placing orders. - Work in 1C. - Preparation of documentation. - Administrative work. - Designing orders in 3D Max, Coral, etc. -Monitoring activities of competitors.
Ra*****hip
Administrator, sales manager
březen 2018 – březen 2019 1 rok a 1 měsíc
- Communication with clients. - Work in CRM - Carrying out test drives - Monitoring the activities of competitors. - Conclusion of contracts, documentation
In*****ssa
Administrator
říjen 2017 – březen 2018 6 měsíců
Conclusion of contracts, documentation. - Work in 1C. - Preparation of documentation. - Administrative work.
Od*******ssa
Inspector for the safety of the wagon fleet in seaports.
červen 2015 – září 2017 2 roky a 4 měsíce
- Carrying out monitoring and control over the production and safety of the rolling stock. - Coordination, planning, control of the work of employees, conducting briefings. - Checking the state of preservation of the rolling stock. - Systematization and analysis of information. - Information and negotiations. - Administrative work. - Records management.
JT*********any
Administrator
leden 2017 – červenec 2017 7 měsíců
- Text translations - Conducting business negotiations - Recruitment - Monitoring the activities of competitors - Control over the promotion of the site, analysis of statistics - Placement of advertisements - Conclusion of contracts, documentation
Jazyky
češtinamírně pokročilá
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Linux / BSD / UnixPokročilý
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawPokročilý
Adobe PhotoshopPokročilý
AutoCADPokročilý
BlenderPokročilý
CanvaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
E-mail marketingPokročilý
Google AdsPokročilý
Google AnalyticsPokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
SklikPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)