
M. K. , životopis 469775
Vzdělání Vyučení bez maturity
Anglo-německá obchodní akademie a.s.
Obchod
1994 – 1998Vyučení
Praxe 25 let a 3 měsíce
Fa*****.s.
Oddělení kvality QM-Administrativní asistent
březen 2025 – dosud 6 měsíců
Administrativní podpora oddělení kvality – správa a revize technické dokumentace, příprava podkladů k auditům, vedení evidence neshod a reklamací. Spolupráce s výrobou, skladem a nákupem při řešení kvalitativních problémů. Kontrola značení výrobků (CE, štítky), vystavování EU prohlášení o shodě a kompletace související dokumentace (podle směrnic RED, LVD, EMC, RoHS). Podpora při interních i externích auditech (např. ISO 9001), vedení záznamů o školeních a sledování legislativních požadavků.
Fa*********a.s
Technická podpora
říjen 2021 – březen 2025 3 roky a 6 měsíců
Vybudování zrodu technické podpory.Komplexní správa reklamací – přijímání, diagnostika a uzavírání případů; pravidelná analýza příčin a návrhy nápravných opatření. Budování procesů – spoluautorka nového postupu svozu spotřebičů od zákazníků do servisního střediska (včetně logistické koordinace a sledování SLA). Řešení recenzí-Heuréka,Alza,Fb. Znalostní báze – od nuly vybudovaná online platforma s návody, FAQ a workflow, kterou využívají prodejny Planeo, infolinka a servis; průběžná aktualizace na základě zpětné vazby. Křížová spolupráce – denní kontakt se servisním oddělením, logistikou a zákaznickou linkou; schopnost rychle sjednotit informace, aby byl zákazník,prodejce či obchodní partner,obratem obsloužen.
El*******r.o
Specialista klientského servisu
říjen 2019 – říjen 2021 2 roky a 1 měsíc
Zákaznická péče – Electrolux (D2C & B2B) Správa objednávek, vratek a reklamací pro firemní e-shop. Každodenní podpora B2B partnerů (distributoři, prodejny) při objednávkách a servisních požadavcích. Spolupráce s logistikou, skladem a servisním centrem na plynulém řešení požadavků zákazníků. Práce v CRM (Salesforce) a ERP (SAP) pro evidenci případů a základní reporting. Předávání nejčastějších podnětů od zákazníků produktovému a marketingovému týmu.
Ak*****eři
Referent vymáhání pohledávek
2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců
Referent vymáhání pohledávek, Vyjednávání s dlužníky během celého procesu pohledávky (předžalobní,soudní,exekuční), Komunikace s úřady a soudy. Vyhotovení přihlášek do insolvenčního řízení, Vyhotovení přihlášek do dražby, Soupis exekučních návrhů , zastavení exekucí,odpisy exekucí, Soupis žalob a zpětvzetí (cizinec,úhrada,nemajetnost,opatrovník), Kompletace spisů a příprava spisů k soudnímu jednání, Příprava spisů určených k vrácení klientovi, Obsluha datové schránky, Zpracování příchozí dokumentace, Kontrola příchozích plateb na účtu společnosti,
AK*********áti
Administrativní pracovník, obor Administrativa
2014 – 2017 3 roky a 6 měsíců
Inkasní specialista, Správa přiděleného úseku databáze retailových pohledávek, Komunikace s dlužníky (osobní,telefonická,písemná), Kontrola splátkových kalendářů a smírů, Monitoring bonit a identifikace možného rizika, Kontrola denních a týdenních reportů, Zpracování reportů Cash flow atd.pro majitele společnosti, Komunikace s úřady a externímí dodavateli, Příprava dokumentace a tvorba šablon pro hromadné odesílání , Párování příchozích plateb, Školení nově příchozích zaměstnanců, Tvorba metodiky, Procesní audit,
Kr*********ika
Legal Officer
září 2013 – březen 2014 7 měsíců
Vyhotovení přihlášek do insolvenčního řízení, Vyhotovení přihlášek do dražby, Soupis exekučních návrhů. Kompletace spisů a příprava spisů k soudnímu jednání, Příprava spisů určených k vrácení klientovi, Obsluha datové schránky.
ČS*****.s.
Úvěrový specialista pro SME
2003 – 2013 10 let a 6 měsíců
Úvěrový pracovník II,III, Pracovník správy debetů, Pracovník SME,KTK,VK, Práce v projektové kanceláři na projektech banky. Kontrola, správa a vytváření databází, Práce na bankovních a nebankovních aplikacích, Pořádání a účast na Lean manufacturing, Vyhotovení spisové dokumentace pro potřeby soudu, Přihlašování pohledávek do dědického řízení, Odpis prokazatelně nedobytných pohledávek. Tvorba metodiky. Od roku 2006 ČSOB – členka projektového týmu „Adéla“ (Lean/štíhlá transformace procesů) Podílela jsem se na mapování klíčových bankovních procesů (schvalování úvěrů, back-office, péče o klienty) metodou Value-Stream Mapping a identifikovala zbytečné kroky a úzká místa. Spolu-navrhla jsem štíhlejší model: digitalizované schvalování, standardizované formuláře a jasně rozdělené role, které zrychlily průchod procesem.Facilitovala jsem Kaizen workshopy – sběr nápadů od zaměstnanců poboček i centrály, prioritizace a převod rychlých zlepšení do praxe.Koordinovala jsem nasazení změn s IT, compliance a operativou; připravila stručné postupy a e-learningy pro zaměstnance. Pravidelně jsem sledovala dopad úprav (délka cyklu, chybovost, počet ručních vstupů) a výsledky prezentovala projektovému vedení.
Wo*****.o.
Administrativní pracovník, obor Administrativa
2000 – 2003 3 roky a 6 měsíců
Technický poradce, Nákresy vestavěných skříní , Návrhy interiérů a zpracování cenových nabídek, Plánování a rozpis zaměření, Kontrola a realizace zakázek, Komunikace se společnostmi poskytující úvěry a leasing, Zpracování reportů pro manažera a majitele společnosti,
Jazyky
angličtinazačátečník
italštinazačátečník
němčinamírně pokročilá
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Aris,Sap,Project,Visio,Profile,Aspi,Dactela,Frontstage,Delfin,CeRV,S4U,Collectora, Pohoda, Corel,
Kurzy
Vyjednávací dovednosti
Techniky vyjednávání
září 2022
Networking
Budování sítě kontaktů
květen 2021
Procesní řízení (školení pro pokročilé)
červen 2018
Marketingová Strategie
Marketingová strategie pro propagaci firmy
duben 2017
Vedení a řízení týmu- Mercuri International s.r.o.
březen 2017