Není foto: M. K.
ID 469775

M. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vyučení bez maturity

Anglo-německá obchodní akademie a.s.

Obchod

1994 – 1998Vyučení

Praxe 25 let a 3 měsíce

Fa*****.s.

Oddělení kvality QM-Administrativní asistent

březen 2025 – dosud 6 měsíců

Administrativní podpora oddělení kvality – správa a revize technické dokumentace, příprava podkladů k auditům, vedení evidence neshod a reklamací. Spolupráce s výrobou, skladem a nákupem při řešení kvalitativních problémů. Kontrola značení výrobků (CE, štítky), vystavování EU prohlášení o shodě a kompletace související dokumentace (podle směrnic RED, LVD, EMC, RoHS). Podpora při interních i externích auditech (např. ISO 9001), vedení záznamů o školeních a sledování legislativních požadavků.

Fa*********a.s

Technická podpora

říjen 2021 – březen 2025 3 roky a 6 měsíců

Vybudování zrodu technické podpory.Komplexní správa reklamací – přijímání, diagnostika a uzavírání případů; pravidelná analýza příčin a návrhy nápravných opatření. Budování procesů – spoluautorka nového postupu svozu spotřebičů od zákazníků do servisního střediska (včetně logistické koordinace a sledování SLA). Řešení recenzí-Heuréka,Alza,Fb. Znalostní báze – od nuly vybudovaná online platforma s návody, FAQ a workflow, kterou využívají prodejny Planeo, infolinka a servis; průběžná aktualizace na základě zpětné vazby. Křížová spolupráce – denní kontakt se servisním oddělením, logistikou a zákaznickou linkou; schopnost rychle sjednotit informace, aby byl zákazník,prodejce či obchodní partner,obratem obsloužen.

El*******r.o

Specialista klientského servisu

říjen 2019 – říjen 2021 2 roky a 1 měsíc

Zákaznická péče – Electrolux (D2C & B2B) Správa objednávek, vratek a reklamací pro firemní e-shop. Každodenní podpora B2B partnerů (distributoři, prodejny) při objednávkách a servisních požadavcích. Spolupráce s logistikou, skladem a servisním centrem na plynulém řešení požadavků zákazníků. Práce v CRM (Salesforce) a ERP (SAP) pro evidenci případů a základní reporting. Předávání nejčastějších podnětů od zákazníků produktovému a marketingovému týmu.

Ak*****eři

Referent vymáhání pohledávek

2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců

Referent vymáhání pohledávek, Vyjednávání s dlužníky během celého procesu pohledávky (předžalobní,soudní,exekuční), Komunikace s úřady a soudy. Vyhotovení přihlášek do insolvenčního řízení, Vyhotovení přihlášek do dražby, Soupis exekučních návrhů , zastavení exekucí,odpisy exekucí, Soupis žalob a zpětvzetí (cizinec,úhrada,nemajetnost,opatrovník), Kompletace spisů a příprava spisů k soudnímu jednání, Příprava spisů určených k vrácení klientovi, Obsluha datové schránky, Zpracování příchozí dokumentace, Kontrola příchozích plateb na účtu společnosti,

AK*********áti

Administrativní pracovník, obor Administrativa

2014 – 2017 3 roky a 6 měsíců

Inkasní specialista, Správa přiděleného úseku databáze retailových pohledávek, Komunikace s dlužníky (osobní,telefonická,písemná), Kontrola splátkových kalendářů a smírů, Monitoring bonit a identifikace možného rizika, Kontrola denních a týdenních reportů, Zpracování reportů Cash flow atd.pro majitele společnosti, Komunikace s úřady a externímí dodavateli, Příprava dokumentace a tvorba šablon pro hromadné odesílání , Párování příchozích plateb, Školení nově příchozích zaměstnanců, Tvorba metodiky, Procesní audit,

Kr*********ika

Legal Officer

září 2013 – březen 2014 7 měsíců

Vyhotovení přihlášek do insolvenčního řízení, Vyhotovení přihlášek do dražby, Soupis exekučních návrhů. Kompletace spisů a příprava spisů k soudnímu jednání, Příprava spisů určených k vrácení klientovi, Obsluha datové schránky.

ČS*****.s.

Úvěrový specialista pro SME

2003 – 2013 10 let a 6 měsíců

Úvěrový pracovník II,III, Pracovník správy debetů, Pracovník SME,KTK,VK, Práce v projektové kanceláři na projektech banky. Kontrola, správa a vytváření databází, Práce na bankovních a nebankovních aplikacích, Pořádání a účast na Lean manufacturing, Vyhotovení spisové dokumentace pro potřeby soudu, Přihlašování pohledávek do dědického řízení, Odpis prokazatelně nedobytných pohledávek. Tvorba metodiky. Od roku 2006 ČSOB – členka projektového týmu „Adéla“ (Lean/štíhlá transformace procesů) Podílela jsem se na mapování klíčových bankovních procesů (schvalování úvěrů, back-office, péče o klienty) metodou Value-Stream Mapping a identifikovala zbytečné kroky a úzká místa. Spolu-navrhla jsem štíhlejší model: digitalizované schvalování, standardizované formuláře a jasně rozdělené role, které zrychlily průchod procesem.Facilitovala jsem Kaizen workshopy – sběr nápadů od zaměstnanců poboček i centrály, prioritizace a převod rychlých zlepšení do praxe.Koordinovala jsem nasazení změn s IT, compliance a operativou; připravila stručné postupy a e-learningy pro zaměstnance. Pravidelně jsem sledovala dopad úprav (délka cyklu, chybovost, počet ručních vstupů) a výsledky prezentovala projektovému vedení.

Wo*****.o.

Administrativní pracovník, obor Administrativa

2000 – 2003 3 roky a 6 měsíců

Technický poradce, Nákresy vestavěných skříní , Návrhy interiérů a zpracování cenových nabídek, Plánování a rozpis zaměření, Kontrola a realizace zakázek, Komunikace se společnostmi poskytující úvěry a leasing, Zpracování reportů pro manažera a majitele společnosti,

Jazyky

angličtinazačátečník

italštinazačátečník

němčinamírně pokročilá

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Aris,Sap,Project,Visio,Profile,Aspi,Dactela,Frontstage,Delfin,CeRV,S4U,Collectora, Pohoda, Corel,

Kurzy

Vyjednávací dovednosti

Techniky vyjednávání

září 2022

Networking

Budování sítě kontaktů

květen 2021

Procesní řízení (školení pro pokročilé)

červen 2018

Marketingová Strategie

Marketingová strategie pro propagaci firmy

duben 2017

Vedení a řízení týmu- Mercuri International s.r.o.

březen 2017

Zájmy

Kynologie, dlouhé procházky přírodou, horské túry, cestování po Asii.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45