I. Č. , životopis 1211573
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoké učení technické v Brně
Chemie potravin a biotechnologie
září 2009 – červen 2015Vysokoškolské
Střední průmyslová škola chemická akademika Heyrovského a Gymnázium
Aplikovaná chemie (Farmaceutické substance)
září 2005 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 10 let
Or*****.o.
Odborný prodejce
srpen 2021 – říjen 2023 2 roky a 3 měsíce
- oslovování příchozích zákazníků a vytváření nových akvizic - zjištění potřeb zákazníka a vytvoření kompletního návrhu a cenové kalkulace kuchyně - zodpovědnost za další zpracovaní kuchyně až po odeslání do výroby - zodpovědnost za odložené zakázky a zpětný kontakt se zákazníkem - pomocná ruka pro nováčky na studiu
T-*******.s.
Konzultant značkové prodejny
duben 2020 – červenec 2021 1 rok a 4 měsíce
- obsluha příchozích zákazníků - nastavení služeb se zákazníkem, zjištění potřeb a vytvoření ideální konfigurace - prodej nových služeb a produktů - příjem reklamací a nahlašování technických poruch
Rh*******ics
Disponent přeprav
listopad 2018 – březen 2020 1 rok a 5 měsíců
- plánování přepravy zboží ke koncovému zákazníkovi - komunikace se zákazníkem - školení řidičů - správa zboží na skladě
De*******r.o
Vedoucí oddělení
červenec 2018 – říjen 2018 4 měsíce
Tým 7-mi zaměstnanců, zodpovědnost za správné nastavení parametrů prodeje, výběr prodávaných produktů, rozvoj zaměstnanců, obsluha zákazníků, výběr zaměstnanců, plánování docházky, zodpovědnost za personální záležitosti zaměstnanců.
IK*******.o.
Vedoucí oddělení světel a domácích potřeb
květen 2016 – únor 2018 1 rok a 10 měsíců
1.7.2017 – Vedoucí oddělení světel a domácích potřeb Tým 5-ti zaměstnanců, zodpovědnost za správné nastavení parametrů prodeje, sledování KPI´s – prodej, logistika, plánování přestavby oddělení, vedení hodnotících a rozvojových pohovorů se zaměstnanci, zodpovědnost za docházku a plánování dovolené, správa procesu phase-in/phase-out – implementace novinek, odprodej ukončených artiklů, delegování úkolů podřízeným v rámci rozvoje, účast při výběru zaměstnanců. Projekt leader – implementace nového prodejního nástroje, change management, školení 80 zaměstnanců. 1.3.2017 – Teamleader oddělení kuchyní 1.5.2016 – studio kuchyní – plánování a návrhy kuchyní se zákazníky, vyřizování objednávek. activity co-worker – realizace a plánování sezónnosti na obchodním domě, vytváření časových plánů, spolupráce s logistikou, designéry, marketingem a vedoucími prodeje, výběr výrobků pro speciální nabídky, vytváření follow-up po skončení dané aktivity.
Mo*******r.o
Food hygiene and sanitation specialist junior (sanitation trainee)
říjen 2015 – duben 2016 7 měsíců
- školení nových zaměstnanců z oblastí HACCP a GMP - práce na projektech – tvorba check listů, úklidové knihy - tvorba databáze pomůcek
IK*******.o.
Pokladní/Prodejce kuchyní
červenec 2013 – září 2015 2 roky a 3 měsíce
- práce při studiu - pokladní - prodejce kuchyní
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Plánování kuchyní KLS a IKEA plánovač.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Obchodní dovednosti, Dobrá nálada, Energie.