Natália K. 36 let , životopis 1518313
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Vysočany + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Key Account Manager Manažer partnerského prodeje Manažer prodejního teamu Obchodní ředitel/manažer Provozní ředitel / manažer Regionální obchodní manažer Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠ strojnícka
grafické systémy
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 4 měsíce
Ob***** ČR
oblastní manažer
říjen 2022 – dosud 3 roky a 3 měsíce
- odpovědnost za výkon a správu 12 prodejen v regionu - efektivní řízení prodeje a zákaznického servisu - vedení, motivace a rozvoj týmu - implementace obchodních strategií a cílů - administrativa a zajištění plynulého provozu prodejen - aktivní účast na náboru, školení a rozvoji zaměstnanců - dohled nad vizuálním merchandisingem a standardy prezentace. - zajištění operativních a logistických procesů - sledování nančních ukazatelů a zvyšování rentability - koordinace marketingových a promo aktivit - analýza trhu a konkurence pro optimalizaci nabídky - podíl na otevírání nových prodejen
Ra******n
Team Leader
únor 2021 – září 2022 1 rok a 8 měsíců
- vedení týmu a efektivní rozdělovaní pracovních úkolů - zajištění včasného dokončení označení projektů - správa související administrativy - práce v úzké spolupráci s týmy z jiných oddělení
Li******t
Manažer prodejny
květen 2019 – leden 2021 1 rok a 9 měsíců
- zajištění plynulého provozu prodejny - vedení a rozvoj týmu prostřednictvím Retail Academy - zpracování a správa objednávek - efektivní řešení denních provozních situací - zákaznický servis a komunikace pro e-shop - spolupráce s obchodním centrem - tvorba a implementace marketingových strategií - příprava a analýza obchodních reportů - osobní obsluha zákazníků a zajištění vynikajícího zákaznického servis
O2
Konzultant
srpen 2018 – duben 2019 9 měsíců
- aktivní prodej produktů O2 a služeb s důrazem na plnění prodejních cílů - péče o stávající zákazníky s cílem udržet jejich spokojenost a loajalitu k značce - přizpůsobení a optimalizace služeb podle individuálních potřeb zákazníků - efektivní řešení problémů a dotazů zákazníků s využitím odborných znalost a komunikačních dovedností
DM*********rkt
Manažer prodejny
září 2008 – červenec 2018 9 let a 11 měsíců
- kompletní zodpovědnost za provoz pobočky, nanční reporty a objednávaní zboží - zajištění vizuálního merchandisingu a optimalizace layoutu prodejny - příprava reportu na denní, týdenní a měsíční bázi - řízení pohovorů a vedení školení s důrazem na zákazníka jako prioritu - stanovení osobních a prodejních cílů s krátkodobým a dlouhodobým horizontem - zajištění obnovy a regenerace prodejního prostoru - otevíraní nových prodejen a rozšiřovaní obchodní sítě
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinapokročilá
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
VZV - vysokozdvižný vozík
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Akadémie vedoucích
2018
Timemanagement
2016
Výběr nových spolupracovníků
2016
Vedení spolupracovníků
2016