Radek H. 39 let , životopis 1521559
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Key Account Manager Manažer prodejního teamu Nákupčí Obchodní ředitel/manažer Obchodní zástupce Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola Telekomunikační Ostrava
Obchodník (Obchodní činnosti pro technické obory)
září 2001 – červen 2005SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 3 měsíce
So*********.o.
Obchodní zástupce
říjen 2024 – dosud 1 rok a 3 měsíce
Zodpovědnost za komplexní rozvoj obchodních aktivit v celé ČR a na Slovensku, péče o stávající zákazníky a identifikace nových obchodních příležitostí (aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí, akvizice), zodpovědnost za prodej v rámci každodenních pracovních aktivit, plnění prodejních cílů, řízení pohledávek podle stanovených pravidel, monitoring konkurence, zpracování poptávek, tvorba nabídek (cenové kalkulace).
So*********.o.
Vodár - pracovník na terénu
duben 2023 – září 2024 1 rok a 6 měsíců
Zodpovědnost za solná pole, napouštění a vypouštění solných polí mořskou vodou, denní kontrola hladiny mořské vody v solných polích, měření její hustoty, pravidelná údržba apod.
Ja*****JDE
Obchodní zástupce
říjen 2022 – prosinec 2022 3 měsíce
Zodpovědnost za komplexní rozvoj obchodních aktivit v Praze, péče o stávající zákazníky a identifikace nových obchodních příležitostí, zodpovědnost za prodej v rámci každodenních pracovních aktivit, řízení pohledávek podle stanovených pravidel, monitoring konkurence, zpracování poptávek, tvorba nabídek (cenové kalkulace), příprava kávy a její prezentace.
Me*****.o.
Obchodní ředitel/manažer
květen 2018 – srpen 2022 4 roky a 4 měsíce
Zodpovědnost za rozvoj obchodní a prodejní strategie společnosti, komunikace s dodavateli a zákazníky, reprezentace společnosti při vytváření a udržování vztahů s obchodními partnery, vedení obchodního jednání, vyjednávání obchodních podmínek, tvorba kalkulace, rozvoj sortimentu, analýza potřeb a změn trhu, marketingové aktivity společnosti, nastavení prodejních cílů a plánování výše tržeb, motivace a hodnocení zaměstnanců.
Fe*******.s.
Obchodní zástupce
září 2017 – únor 2018 6 měsíců
Zodpovědnost za komplexní rozvoj obchodních aktivit v ČR - Čechy, péče o stávající zákazníky a identifikace nových obchodních příležitostí, zodpovědnost za prodej, podpora zákazníků a odborná konzultace, spolupráce s Ostravskou centrálou společnosti, plnění prodejních cílů, řízení pohledávek podle stanovených pravidel, monitoring konkurence, zpracování poptávek, tvorba nabídek (cenové kalkulace).
Al*******.s.
Obchodní zástupce
duben 2013 – srpen 2017 4 roky a 5 měsíců
Zodpovědnost za komplexní rozvoj obchodních aktivit v celé ČR, péče o stávající zákazníky a identifikace nových obchodních příležitostí, zodpovědnost za prodej, podpora zákazníků a odborná konzultace, spolupráce s Bruntálskou centrálou společnosti, plnění prodejních cílů, pravidelné reportování prodejních výsledků, řízení pohledávek podle stanovených pravidel, monitoring konkurence, zpracování poptávek, tvorba nabídek (cenové kalkulace).
Fa*****.o.
Vedoucí / manažer prodejny
leden 2012 – březen 2013 1 rok a 3 měsíce
Vedení a řízení prodejny, vedení a řízení týmu prodavačů – výběr nových zaměstnanců, zaškolení, plánování směn a vedení docházky, hodnocení zaměstnanců, zajištění chodu a vzhledu prodejny, komunikace s klienty, vyřizování objednávek, nabídek, reklamací, slevové akce apod., dále aktivní péče v terénu o stálé a potencionální zákazníky - oblast Praha a blízké okolí.
Fa*****.o.
Vedoucí / manažer prodejny
květen 2011 – prosinec 2011 8 měsíců
Vedení a řízení prodejny, vedení a řízení týmu prodavačů – výběr nových zaměstnanců, zaškolení, plánování směn a vedení docházky, hodnocení zaměstnanců, zajištění chodu a vzhledu prodejny, komunikace s klienty, vyřizování objednávek, nabídek, reklamací, slevové akce apod., dále aktivní péče v terénu o stálé a potencionální zákazníky - oblast Chomutov a blízké okolí.
Fa*****.o.
Obchodní referent
duben 2010 – duben 2011 1 rok a 1 měsíc
Zajištění realizace obchodních případů, vyřizování korespondence, reklamace, nabídek, poptávek, podkladů pro fakturaci, sledování kupních smluv, plnění objednávek v čase, množství a kvalitě ke spokojenosti zákazníka, zasílání atestů aj.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
chorvatštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Trenérská fotbalová licence UEFA A
Fotbalový trenér
prosinec 2009