V. C. , životopis 717629
Vzdělání Vysokoškolské
Vyšší odborná škola, střední škola, jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, základní a mateřská škola MILLS, s.r.o.
Diplomovaná všeobecná sestra
září 2025 – únor 2029Vyšší odborné
Fakulta veřejnosprávních a ekonomických studií v Uherském Hradišti
Správa a ekonomika v oblasti bezpečnosti a ochrany obyvatelstva
říjen 2023 – červen 2025Vysokoškolské
Institut forenzních věd a bezpečnostně právních studií
Bezpečnostní management
červen 2023 – listopad 2023Vysokoškolské
AMBIS vysoká škola, a.s.
Policejní management a kriminalistika
říjen 2020 – červen 2023Bakalářské
TRIVIS Střední škola veřejnoprávní
Veřejnoprávní činnost
září 2009 – květen 2013SŠ s maturitou
ZŠ Ústí nad Labem, Stříbrnická 3031/4, p.o.
bez zaměření
září 2000 – srpen 2009Základní
Praxe 12 let a 1 měsíc
PR*****.o.
Obchodní zástupce
duben 2025 – dosud 9 měsíců
Na této pozici se zaměřuji na aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí, rozvoj obchodních vztahů a reprezentaci společnosti PROMEDICUS Home Care. Aktuálně spravuji tyto kraje / lokality: Ústecký kraj, Středočeský kraj, Karlovarský kraj, Plzeňský kraj a Brno. Klíčové odpovědnosti: - Vyhledávání nových obchodních příležitostí a potenciálních zákazníků prostřednictvím databáze lékařů - Kontaktování a osobní návštěvy lékařů, prezentace společnosti a nabídky spolupráce - Záznamy z návštěv a vedení agendy v CRM systému - Péče o stávající zákazníky – rozvíjení a posilování obchodních vztahů - Získávání nových pacientů ve spolupráci s lékaři a zdravotními zařízeními - Analýza konkurence – monitoring nabídek, marketingových strategií a zákaznického servisu - Spolupráce s vedením společnosti při identifikaci nových obchodních a marketingových možností - Účast na odborných akcích (kongresy, konference, veletrhy) za účelem propagace společnosti - Příprava reportů a podkladů pro vedení společnosti
RU*********.s.
Regionální manažer
březen 2024 – dosud 1 rok a 10 měsíců
Ve společnosti RUAH o.p.s. úzce spolupracuji se sociální pečovatelskou službou a společně se snažíme maximálně propojit zdravotní a sociální stránku péče. Úzce spolupracuji s ředitelkou sociálních služeb a jako regionální manažer zodpovídám za řízení provozu pobočky v oblasti domácí zdravotní péče, vedení týmů a dohled nad poskytovanou péčí. Moje hlavní odpovědnosti zahrnují: - Řízení podřízených dle organizační struktury - Stabilizace a rozšiřování poskytované péče, hledání nových obchodních příležitostí - Monitoring konkurence a analýza trhu - Stanovování a vyhodnocování kvartálních bonusů pro vrchní sestry - Návrh a správa rozpočtů pro jednotlivé oblasti - Kontakt a spolupráce s praktickými lékaři, obcemi, veřejností a sociálními službami s cílem získávání nových klientů a poskytování komplexní péče - Prezentace a prosazování strategie firmy - Nastavování a realizace plánů manažerské kontrolní činnosti - Kontrola kvality poskytované péče, dodržování standardů, metodických pokynů a interní dokumentace - Zajištění personální a logistické podpory pro provoz poboček - Spolupráce na změnách politiky zaměstnanosti společnosti - Účast na obchodních, provozních a zdravotních poradách - Zajištění jednotné komunikace napříč společností a s poskytovateli sociálních služeb - Účast na poradách sociálních služeb - Kontrola měsíčních uzávěrek v systému Cygnus, včetně vykázaných dávek a jízd - Schvalování vykázání na zdravotní pojišťovny, řešení opravných dávek a revizních zpráv - Kontrola ošetřovatelských plánů ve spolupráci se specialistou kvality - Odpovídání na dotazy veřejnosti z různých informačních kanálů (e-mail, sociální sítě) - Spolupráce na PR a marketingových aktivitách (např. tvorba letáků) - Plnění dalších úkolů dle pokynů nadřízeného
PR*********.o.
Regionální manažer
březen 2023 – dosud 2 roky a 10 měsíců
Jako regionální manažer zodpovídám za řízení provozu čtyř poboček (Benešov, Nymburk, Český Brod, Říčany), vedení týmů a dohled nad poskytovanou domácí zdravotní péčí. Moje hlavní odpovědnosti zahrnují: - Řízení podřízených dle organizační struktury - Stabilizace a rozšiřování poskytované péče, hledání nových obchodních příležitostí - Monitoring konkurence a analýza trhu - Stanovování a vyhodnocování kvartálních bonusů pro vrchní sestry - Návrh a správa rozpočtů pro jednotlivé oblasti - Kontakt a spolupráce s praktickými lékaři, obcemi a veřejností s cílem získávání nových klientů - Prezentace a prosazování strategie firmy - Nastavování a realizace plánů manažerské kontrolní činnosti - Kontrola kvality poskytované péče, dodržování standardů, metodických pokynů a interní dokumentace - Zajištění personální a logistické podpory pro provoz poboček - Spolupráce na změnách politiky zaměstnanosti společnosti - Účast na obchodních, provozních a zdravotních poradách - Zajištění jednotné komunikace napříč společností - Kontrola měsíčních uzávěrek v systému Cygnus, včetně vykázaných dávek a jízd - Schvalování vykázání na zdravotní pojišťovny, řešení opravných dávek a revizních zpráv - Kontrola ošetřovatelských plánů ve spolupráci se specialistou kvality Odpovídání na dotazy veřejnosti z různých informačních kanálů (e-mail, sociální sítě) - Spolupráce na PR a marketingových aktivitách (např. tvorba letáků) - Plnění dalších úkolů dle pokynů nadřízeného
PR*********.o.
Projektový manažer
říjen 2022 – březen 2023 6 měsíců
Na této pozici jsem zodpovídala za plánování, organizování, řízení a kontrolu realizace projektů v oblasti domácí zdravotní péče. Mým hlavním cílem bylo zajistit úspěšné dosažení projektových cílů v souladu s termíny a rozpočtem. Klíčové odpovědnosti: - Definování projektových cílů, harmonogramu a rozpočtu - Sestavení a vedení projektového týmu - Koordinace jednotlivých fází projektu a zajištění efektivní spolupráce mezi odděleními - Monitoring a kontrola průběhu projektu, identifikace rizik a jejich řešení - Zajištění kvality a dodržování stanovených standardů - Komunikace s klíčovými stakeholdery a pravidelný reporting vedení - Optimalizace procesů a implementace inovací pro zlepšení poskytované péče
Pr*****.o.
Asistentka vedení společnosti
březen 2022 – březen 2023 1 rok a 1 měsíc
Ve společnosti poskytující domácí zdravotní péči jsem začínala na pozici asistentky ředitele. V této roli jsem zajišťovala administrativní a organizační podporu vedení společnosti a podílela se na klíčových procesech spojených s provozem firmy. Klíčové odpovědnosti: - Vypracovávání a kontrola smluv s dodavateli - Kontrola faktur a jejich následné předání do schvalovacího procesu - Správa datových schránek společnosti - Komunikace se zdravotními sestrami, zákazníky a dodavateli (e-mailová i telefonická) - Zpracování docházek zaměstnanců a evidence knihy jízd pro vedení společnosti - Tato role mi poskytla pevný základ v oblasti administrativy, financí a komunikace, což jsem následně využila při postupu na manažerskou pozici.
Pe*****ket
Zástupce vedoucího prodejny
listopad 2021 – únor 2022 4 měsíce
Na této pozici jsem zodpovídala za chod prodejny v době nepřítomnosti vedoucího a podílela se na zajištění plynulého provozu, kvality služeb a spokojenosti zákazníků. Klíčové odpovědnosti: - Řízení a dohled nad provozem prodejny v nepřítomnosti vedoucího - Objednávání a příjem zboží, kontrola jeho správného umístění a prezentace - Zajištění kvality a čerstvosti zboží v souladu se standardy společnosti - Zaškolování a podpora nových zaměstnanců - Přímá obsluha zákazníků na pokladně a řešení jejich požadavků - Tato pozice mi poskytla cenné zkušenosti v oblasti maloobchodu, vedení týmu a organizace provozu.
T‑*******.s.
Manažer prodejního teamu
leden 2020 – září 2021 1 rok a 9 měsíců
Po dobu více než 1,5 roku jsem zastávala pozici manažerky značkové prodejny, kde jsem vedla tým šesti konzultantů a zajišťovala bezproblémový chod prodejny po všech stránkách. Klíčové odpovědnosti: - Kompletní zajištění provozu a funkčnosti prodejny - Nábor a výběrové řízení nových zaměstnanců na pobočku - Organizace a příprava školení pro konzultanty - Sdílení informací a zkušeností s týmem i s manažery z jiných prodejen - Podpora ostatních manažerů v rámci regionu, jak fyzická, tak psychická - Řešení zákaznických stížností s důrazem na efektivní a přátelskou komunikaci - Aktivní účast na školeních a pilotních procesech pro zlepšení služeb - Budování a udržování pozitivních vztahů se zákazníky (osobně, e-mailem i telefonicky) - Využívání kritického myšlení při řešení problémů a krizových situací - Práce v dynamickém prostředí s vysokým tlakem jak ze strany zákazníků, tak nadřízených - Administrativní činnost a správa back office - Tato pozice mi poskytla rozsáhlé zkušenosti v oblasti vedení týmu, zákaznického servisu, krizového managementu a proaktivního přístupu k provozním výzvám.
T‑*******.s.
Senior konzultantka
únor 2017 – prosinec 2019 2 roky a 11 měsíců
Na této pozici jsem se podílela na chodu prodejny, zajišťovala zákaznický servis a v době nepřítomnosti manažera přebírala odpovědnost za vedení týmu. Klíčové odpovědnosti: - Aktivní prodej a zákaznický servis na prodejně - Zastupování manažera v době jeho nepřítomnosti (vedení briefingů, zadávání úkolů, kontrola nastavení, poskytování zpětné vazby a psychická podpora týmu) - Podpora konzultantů při prodeji (zdvojené prodeje, vytváření pozitivní atmosféry) - Administrativní činnost a správa back office - Kontrola a dohled nad plněním delegovaných činností - Tato pozice mi umožnila získat zkušenosti s vedením týmu, organizací provozu a zlepšováním zákaznické zkušenosti.
Am*****zon
Pracovník reklamačního oddělení
září 2016 – leden 2017 5 měsíců
- Zpracování a vyřizování reklamací zákazníků, včetně komunikace s nimi ohledně problémů s objednávkami, produkty nebo doručením. - Ověření a analýza příčin problémů s produkty, zajištění jejich vrácení nebo výměny podle interních zásad společnosti. - Poskytování vynikající zákaznické podpory a řešení problémů efektivně a profesionálně. - Koordinace s ostatními odděleními (např. logistika, sklad, zákaznický servis) pro rychlé a správné vyřízení reklamací. - Vedení záznamů o reklamovaných produktech, sledování stavu reklamací a včasné uzavření případů. - Zajištění, že všechny procesy jsou v souladu s interními politikami a právními předpisy.
Pi*****íža
Číšník/servírka
listopad 2015 – srpen 2016 10 měsíců
Obsluha zákazníků pivnice
Vo*********one
operátorka
červen 2013 – květen 2015 2 roky
První rok - příchozí linka - Péče o zákazníky Druhý rok - příchozí linka -péče o zákazníky, příchozí linka - prodejní oddělení, odchozí linka - prodejní oddělení pro stávající i nové zákazníky, odchozí linka - prodlužování smluv stávajícím zákazníkům, zpracovávání nových a stávajících smluv - zadávání do systémů.
Jazyky
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Cygnus
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Barevná osobnostní typologie pro leadery
Zlepšení pomocí barevné osobnostní typologie svých dovednosti v leadershipu.
Zobrazit certifikát o absolvování
srpen 2020
Radikální otevřenost: Jak dávat účinnou zpětnou vazbu?
Radikální otevřenost je způsob, jak poskytovat cennou zpětnou vazbu, aniž byste škodili sobě nebo ostatním.
Zobrazit certifikát o absolvování
červenec 2020
NASTAVENÍ MYSLI: Jak změnit svoje myšlení?
Vysvětlení druhů myšlení - fixní a růstové myšlení
Zobrazit certifikát o absolvování
červenec 2020
Anatomie emocí: jak je číst z výrazu tváře druhých
Odhadování emocí a pozorování výrazů z tváře jiných lidí.
Zobrazit certifikát o absolvování
2020
Konec prokrastinace
Zabývá se tématem prokrastinace – chorobného odkládání úkolů a povinností.
Zobrazit certifikát o absolvování
2020