Foto: Tomáš M.
ID 1480972

Tomáš M. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

České Budějovice + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha + 30 km ochota dojíždět Mapa Tábor + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola Obchodní a veřejnoprávní

Řízení podniku ,managment podnikání

září 2000 – květen 2004SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 3 měsíce

Po*********vka

Obchodní zástupce pro stravovací zařízení a segment HoReCa

červen 2022 – září 2025 3 roky a 4 měsíce

Vyhledávání nových obchodních příležitostí u zákazníků z řad stravovacích zařízení ,kde se vaří ve velkém. Tedy školy,školky,nemocnice, domovy důchodců, dětské domovy ,obecní úřady, závodní jídelny v továrnách, administrativních budovách atd. Dále z řad hotelů,penzionů, cukráren, kaváren. Ale i z řad obchodů ,řetezců jako Billa, Tesco, Kaufland. Pracovní náplň. Vyhledání nového zákazníky, oslovení kompetentní osoby, domluvení si schůzky. Na schůzce prezentace výrobků společnosti. (Prodkutky do stravovacích zařízení od těstovin, přes cukr,mouku, oleje až po nápoje, bezlepkové výrobky atd)Uzavření smlouvy se zákazníkem o odebírání výrobků. Následná péče o tyto zákazníky. Tedy 1x týdně kontrolní reporting zákazníkovi, s tím co mu dochází a následné objednání doplnění chybějících výrobků a zajištění dopravy k zákazníkovi. V případě řětezců a obchodů i kontrola správného vystavení u zákazníka. V případě potřeby oprava umístění vystavení u zákazníka. Práce v interním objednávkovém systému, práce v CRM sytému Raynet. Veškerá administativa s tím spojená. Oslovování zákazníků probíhalo přes telefon, e-mail ,osobní formou. Např. když jsem měl schůzku v jedný škole (firmě) a v ulici byla další oslovil jsem vedení školy a stravovacího zařízení školy nebo firmy přímo. Starost o tyto klienty. Budování dlouhodobých vztahů.

Pi*****ard

Obchodní zástupce

květen 2016 – květen 2022 6 let a 1 měsíc

Vyhledávání nových obchodních příležitostí u zákazníků z řad hotelů, restaurací, penzionů, kaváren,cukráren, čerpacích stanic, menších obchodů, ale i obchody řetězcový jako třeba Žabka, Enapo, Coop, atd. Mojí náplní práce bylo vyhledat nového klienta ,domluvit si schůzku. Na schůzce mu představit výrobky .Domlouvání umístění lednic s výrobky. Pořádání ochutnávek pro zákazníky klienta. Po uzavření smlouvy s prodejcem starost o tyto prodejce. Veškeré objednávky dělal přese mne. Bylo to většinou ,že buď se sám ozval ,že mu nějaký druh zboží došel a já ho objednal ze skladu. Nebo jsem jezdil na pravidelný návštěvy prodejen, kde jsem i kontroloval správné umístění výrobků, případně i doplňoval zboží do regálů. Plus jsem kontroloval uskladnění, zda jsou výrobky správně uskladněny. Dodávání POP/POS materiálů (slunečníky, tácky, ubrusy ,zástěry, propagační stojany atd) Práce v interním systému ,vystavování dodacích listů, faktur a veškerá administrativa. Řešení pohledávek.

HI*******rna

Account Manager - media, reklama

březen 2010 – duben 2016 6 let a 2 měsíce

Oslovování nových zákazníků v B2B, péče o stávající zákazníky. Oslovení zákazníka, domluvení si schůzkyu zákazníka. Na schůzce analýza potřeb klienta. Po schůzce příprava nabídky přímo zákazníkovi dle jehopožadavků a přání. Osobní, telefonická a emailová komunikace se zákazníkem , tvorba cenových nabídek.Obchodní schůzky, prodej POS produktů - stojanů, dekorativních palet ,odnosky, podtácky ,tácky , veškerépotravinové obaly ,barketky aj. Komunikace se zákazníkem v případě jeho dotazů před výrobou, kooperaces výrobním oddělením. Případně pokud nebylo v zákazníkových možnostech ,umístění stojanů a POSmateriálů na prodejny, vytvoření dekorací atd. Starost o tyto jeho POS materiály na prodejně. Po ukončeníkampaně ,servisní schůzka s klientem ,zhodnocení spolupráce. Případně navržení nové strategie a změnyPOS materiálů a umístění. Veškerá administrativní činnost s tím spojená

Pe*****lek

Obchodní zástupce

červenec 2004 – únor 2010 5 let a 8 měsíců

Vyhledávání a oslovování nových zákazníků z řad menších prodejců potravin večerky, smíšené zboží, čerpací stanice, prodejny s tiskem , hotely, penziony,,pizzerie, lázně, zdravotnická zařízení, menší řetězce potravin jako je například žabka, eso market atd. Ale i velké řetězce. Dále školy, školky, státní instituce kde mají stravovací zařízení atd. Ukázka výrobků přímo na místě, dohodnutí podmínek spolupráce, zasmluvnění provozovny. Kontrola při prvním dodání zboží. Dále každoměsíční kontrola provozoven, zda je správně vystaveno zboží, zda je správně doplnováno. Zda je správně zalistováno atd. V případě nesrovnalostí komunikace s vedením provozovny. Dále každodenní reporting vedení a administrativní činnost s tím spojená, objednávkový systém.

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Začátečník

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Databázové systémy

MS AccessZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

CRM systémy ,

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Obchodní a manažerské dovednosti

Od vedení týmu až po další manažerské dovednosti. Jednání s klíčovými zákazníky atd.

duben 2012

Zájmy

Sport - aktivně. Dále si rád přečtu knihy, zajdu do kina ,do divadla. Chodím si vyčistit hlavu do lesa, jen tak se projít. Nebo proběhnout.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45