Tomáš M. 41 let , životopis 1480972
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha + 30 km ochota dojíždět Mapa Tábor + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Key Account Manager Manažer prodejního teamu Nákupčí pro prodejní řetězce Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní zástupce Regionální obchodní manažer Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola Obchodní a veřejnoprávní
Řízení podniku ,managment podnikání
září 2000 – květen 2004SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 3 měsíce
Po*********vka
Obchodní zástupce pro stravovací zařízení a segment HoReCa
červen 2022 – září 2025 3 roky a 4 měsíce
Vyhledávání nových obchodních příležitostí u zákazníků z řad stravovacích zařízení ,kde se vaří ve velkém. Tedy školy,školky,nemocnice, domovy důchodců, dětské domovy ,obecní úřady, závodní jídelny v továrnách, administrativních budovách atd. Dále z řad hotelů,penzionů, cukráren, kaváren. Ale i z řad obchodů ,řetezců jako Billa, Tesco, Kaufland. Pracovní náplň. Vyhledání nového zákazníky, oslovení kompetentní osoby, domluvení si schůzky. Na schůzce prezentace výrobků společnosti. (Prodkutky do stravovacích zařízení od těstovin, přes cukr,mouku, oleje až po nápoje, bezlepkové výrobky atd)Uzavření smlouvy se zákazníkem o odebírání výrobků. Následná péče o tyto zákazníky. Tedy 1x týdně kontrolní reporting zákazníkovi, s tím co mu dochází a následné objednání doplnění chybějících výrobků a zajištění dopravy k zákazníkovi. V případě řětezců a obchodů i kontrola správného vystavení u zákazníka. V případě potřeby oprava umístění vystavení u zákazníka. Práce v interním objednávkovém systému, práce v CRM sytému Raynet. Veškerá administativa s tím spojená. Oslovování zákazníků probíhalo přes telefon, e-mail ,osobní formou. Např. když jsem měl schůzku v jedný škole (firmě) a v ulici byla další oslovil jsem vedení školy a stravovacího zařízení školy nebo firmy přímo. Starost o tyto klienty. Budování dlouhodobých vztahů.
Pi*****ard
Obchodní zástupce
květen 2016 – květen 2022 6 let a 1 měsíc
Vyhledávání nových obchodních příležitostí u zákazníků z řad hotelů, restaurací, penzionů, kaváren,cukráren, čerpacích stanic, menších obchodů, ale i obchody řetězcový jako třeba Žabka, Enapo, Coop, atd. Mojí náplní práce bylo vyhledat nového klienta ,domluvit si schůzku. Na schůzce mu představit výrobky .Domlouvání umístění lednic s výrobky. Pořádání ochutnávek pro zákazníky klienta. Po uzavření smlouvy s prodejcem starost o tyto prodejce. Veškeré objednávky dělal přese mne. Bylo to většinou ,že buď se sám ozval ,že mu nějaký druh zboží došel a já ho objednal ze skladu. Nebo jsem jezdil na pravidelný návštěvy prodejen, kde jsem i kontroloval správné umístění výrobků, případně i doplňoval zboží do regálů. Plus jsem kontroloval uskladnění, zda jsou výrobky správně uskladněny. Dodávání POP/POS materiálů (slunečníky, tácky, ubrusy ,zástěry, propagační stojany atd) Práce v interním systému ,vystavování dodacích listů, faktur a veškerá administrativa. Řešení pohledávek.
HI*******rna
Account Manager - media, reklama
březen 2010 – duben 2016 6 let a 2 měsíce
Oslovování nových zákazníků v B2B, péče o stávající zákazníky. Oslovení zákazníka, domluvení si schůzkyu zákazníka. Na schůzce analýza potřeb klienta. Po schůzce příprava nabídky přímo zákazníkovi dle jehopožadavků a přání. Osobní, telefonická a emailová komunikace se zákazníkem , tvorba cenových nabídek.Obchodní schůzky, prodej POS produktů - stojanů, dekorativních palet ,odnosky, podtácky ,tácky , veškerépotravinové obaly ,barketky aj. Komunikace se zákazníkem v případě jeho dotazů před výrobou, kooperaces výrobním oddělením. Případně pokud nebylo v zákazníkových možnostech ,umístění stojanů a POSmateriálů na prodejny, vytvoření dekorací atd. Starost o tyto jeho POS materiály na prodejně. Po ukončeníkampaně ,servisní schůzka s klientem ,zhodnocení spolupráce. Případně navržení nové strategie a změnyPOS materiálů a umístění. Veškerá administrativní činnost s tím spojená
Pe*****lek
Obchodní zástupce
červenec 2004 – únor 2010 5 let a 8 měsíců
Vyhledávání a oslovování nových zákazníků z řad menších prodejců potravin večerky, smíšené zboží, čerpací stanice, prodejny s tiskem , hotely, penziony,,pizzerie, lázně, zdravotnická zařízení, menší řetězce potravin jako je například žabka, eso market atd. Ale i velké řetězce. Dále školy, školky, státní instituce kde mají stravovací zařízení atd. Ukázka výrobků přímo na místě, dohodnutí podmínek spolupráce, zasmluvnění provozovny. Kontrola při prvním dodání zboží. Dále každoměsíční kontrola provozoven, zda je správně vystaveno zboží, zda je správně doplnováno. Zda je správně zalistováno atd. V případě nesrovnalostí komunikace s vedením provozovny. Dále každodenní reporting vedení a administrativní činnost s tím spojená, objednávkový systém.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Začátečník
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Databázové systémy
MS AccessZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
CRM systémy ,
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Obchodní a manažerské dovednosti
Od vedení týmu až po další manažerské dovednosti. Jednání s klíčovými zákazníky atd.
duben 2012