Jana M. 41 let , životopis 1471060
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Krásná Lípa + 30 km ochota dojíždět Mapa Liberec + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Černý Most - Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie, Rumburk, příspěvková organizace
Management a výpočetní technika
1999 – 2003SŠ s maturitou
Praxe 18 let
DA*****rec
Obchodní zástupce, account manager B2B, B2C segmentu
září 2023 – září 2025 2 roky a 1 měsíc
- Zastupování v oblasti pojištění právní ochrany s důrazem na samostatné vyhledávání a správu klientů. - Efektivní jednání a udržování vztahů se stávajícími klienty, včetně zpracování a aktualizace smluv, práce v CRM systému - Profesionální komunikace s právním oddělením pro zajištění komplexního servisu. - Rozvoj obchodních příležitostí skrze akvizici nových klientů, včetně vyjednávání s manažery, jednateli, starosty a lékaři
Xy*****.o.
Office manager
únor 2025 – červen 2025 5 měsíců
- Poradenská činnost v oblasti poskytování zdravotnických služeb, úhrad zdravotních pojišťoven - Kompletní zpracování Hygienicko-epidemiologického plánu pro nově vzniklou ordinaci - Kompletní zpracování povolení od kraje k provozování nově vzniklé ordinace - Komunikace s pacienty - Vyřizování požadavků a objednávek přes MEDEVIO - Vyřizování požadavků a administrace přes MEDDI
Sp*********sko
Finanční účetní, pokladní
únor 2024 – květen 2025 1 rok a 4 měsíce
- Správa administrativních procesů v organizaci včetně archivace dokumentů v systému eSpis - Zodpovědnost za vyúčtování telefonních služeb a komplexní personální agenda od evidování docházky po výpočet stravného, elektronického dobíjení stravenek přes portál UP, zpracování cestovních výkazů. - Komunikace s Celním úřadem a správa pokutových bloků. - Zkušenosti s pokladní činností, včetně vedení pokladny a účtování pokladních dokladů v programu Seiwin. - Zkušenost v oblasti finančního účetnictví s důrazem na zpracování faktur a jejich účtování včetně projektových a investičních faktur. - Zkušenost s vystavováním objednávek, skenováním dokumentů a přípravou veřejných zakázek v programu NEN. - Podílení se na roční inventarizaci
MU*********zek
Business Development Manager
červen 2021 – leden 2024 2 roky a 8 měsíců
- Team Leader týmu 10 lidí - Efektivní zvládnutí administrativních úkolů spojených s rozvojem společnosti. - Profesionální komunikace s top managementem firem v rámci koordinace pracovně lékařských služeb (PLS) - B2B segment. - Zodpovědnost za péči o existující klientelu a akvizici nových zákazníků pro PLS. - Aktivní komunikace s pacienty a poskytování kvalitního zákaznického servisu. - Vystavování faktur a zpracování dokumentace pro regionální úřady a hygienické stanice. - Projektové řízení při zakládání nové společnosti s.r.o. a příprava potřebné administrativy pro nově vzniklou ordinaci. - Zajištění náboru zaměstnanců do nově vzniklé ordinace.
Zá*****.o.
Koordinátorka lékařské praxe
říjen 2022 – říjen 2023 1 rok a 1 měsíc
- Administrativní podpora lékaře při PLS, - Organizace práce a asistence lékaře - Vyřizování objednávek, kontrola fakturace
O*****Č
Podnikatelka v oboru nákupu a prodeje
březen 2018 – květen 2021 3 roky a 3 měsíce
- Nákup a prodej dětského oblečení a provozování zastavárny v kamenné prodejně. - Zodpovědnost za kompletní proces objednávek, účetnictví, fakturace a měsíční uzávěrky. - Zajištění pravidelného doplňování a prodeje zboží. - Přímá komunikace se zákazníky a samostatné řízení obchodních operací. - Správa příjmu a výdeje zboží v rámci komisního prodeje
Fi*****urk
Správce daní
červenec 2005 – listopad 2014 9 let a 5 měsíců
- Efektivní správa a vyměřování daně z nemovitých věcí. - Provádění důkladné daňové kontroly a oceňování nemovitostí. - Terénní práce a zajištění archivace dokumentů. - Řízení spisovny a poskytování odborného poradenství. - Zpracování statistických údajů pro další daňové sekce
Fi*****urk
Sekretářka
červenec 2004 – červen 2005 1 rok
- Zkušenost s administrativní činností v podatelny Finančního úřadu, zahrnující příjem a zpracování pošty a elektronické komunikace. - Zodpovědnost za účetní operace, zpracování objednávek a fakturace. - Organizace a správa autoprovozu, včetně související administrativy. - Efektivní vedení sekretariátu, plánování schůzek pro ředitele a vyřizování telefonických hovorů. - Správa registračního úseku a udržování systému pro evidenci dokumentů.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Psaní všemi desetiExpert
Další programy a počítačové znalosti
CRM systém, Účetní program ADIS, SEIWIN, VEMA, Lékařské programy MEDICUS, SMART MEDI, MEDEVIO, MEDDI
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Vedení poklady aktuálně Intellego
říjen 2024
Osvědčení - Fakturace pro začátečníky Intellego
červen 2024
Osvědčení - kontrolní listy k veřejným zakázkám Český a Moravský účetní dvůr, s.r.o.
květen 2024
Cestovní náhrady 2024 Agentura BOVA POLYGON
květen 2024
Osvědčení o absolvování odborné zkoušky podle zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění, FAPIN s.r.o., na základě akreditace ČNB
říjen 2023
Environmentální minimum RENTEL, a.s.
červenec 2006
Daňová a státní správa v zemích EU RENTEL, a.s.
říjen 2005