
Petra S. 38 let , životopis 1429991
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Velký Osek + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Zobrazit vše (8)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
ISS Kolín
Ekonomika a podnikání (Management obchodu a služeb)
září 2003 – květen 2007SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 9 měsíců
Do*******.o.
Obchodní referent
duben 2018 – září 2018 6 měsíců
Prodej produktů firemním zákazníkům, případně novým klientům. Zajištění komunikace se zákazníky písemné, telefonické i osobní. Měla jsem seznam firemních klientů, o které jsem se starala od prodeje výrobku až po zadání ukončeného obchodu a zadání do archivace v šanonu.
MN*********.s.
Pracovník back office
květen 2017 – březen 2018 11 měsíců
Kontrola dokumentů, evidence dat do systému, zajištění přechodu zákazníků od stávajícího dodavatele energií k MND od výpovědi až k aktivaci, emailová komunikace s dodavateli a ostatními kolegy.
Br*****.s.
Pracovník zápisu obchodů
září 2014 – duben 2017 2 roky a 8 měsíců
Kontrola smluv od partnerů a jejich zápis do systému, v případě chybně dodaných smluv vystavení pozastavení provize partnerům a po dodání opravy smluv uvolnění provize. Zasílání smluv na pojišťovny a předávání vystavení pozastavení provize od pojišťoven do systému.
Te******* O2
Administrativní pracovník
květen 2010 – září 2014 4 roky a 5 měsíců
Práce s MS Office 2007 a 2010, příchozí a odchozí pošta, komunikace s obchodníky, práce se smlouvami zákazníků, archivace smluv, práce s firemními aplikacemi. Později povýšení na Podporu obchodníků - osobní komunikace s obchodníky, kontrola a zadávání smluv do systému a podílení se na hodnocení provizí obchodníků.
NN*****vna
Samostatný pojišťovací poradce
květen 2009 – srpen 2009 4 měsíce
Vyhledávání nových klientů, schůzky s klienty, poradenství a prodej produktů klientům. Práce na ŽL, osvědčení od ČNB
Pr*****.o.
Sekretářka
září 2007 – prosinec 2008 1 rok a 4 měsíce
Práce na PC s MS Office , elektronické bankovnictví - posílání mezd a placení faktur, zodpovědnost za hotovostní pokladnu, zpracování, zakládání, kopírování, skenování, archivace, spolupráce s účetním, zvedání a přepojování telefonů, vítání a postarání se o návštěvy.
Pn*******.o.
Administrativní pracovník
září 2005 – červen 2007 1 rok a 10 měsíců
Praxe při škole a brigáda v létě - Pomoc s fakturami a účetními doklady.
Ka*********vce
Pomocná síla na prodejně
září 2003 – červen 2005 1 rok a 10 měsíců
Praxe při škole a brigáda v létě - Doplňování zboží na prodejně, výpomoc ve skladu, úklid
Jazyky
ruštinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
WordPress / CMSZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Základy on-line marketingu a digitální gramotnosti
Sociální sítě, www stránky, online analytika, PPC systemy
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2021
Webdesigner/Tvorba www stránek
Tvorba www stránek - HTML, CSS, Grafika a web, JavaScript, PHP
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2021