Foto: Lucie P.
ID 877959

Lucie P. 47 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyšší odborné

Institut Bohemia

Právo pro manažerskou praxi, Podnikový managament, Účetnictví, AJ

září 1998 – červen 1999Vyšší odborné

Gymnázium Praha 9

Gymnázium (Vzdělání - brána do života - všeobecné zaměření)

září 1993 – červen 1998SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 7 měsíců

Al*********.o.

Obchodní referent

říjen 2025 – listopad 2025 2 měsíce

Práce v CRM, Business central - vedení obchodních případů na základě spolupráce s obchodním oddělením - objednávání zboží, služeb, dopravy a následná fakturace. Komunikace s dodavateli a zákazníky. Řešení plateb

SK*****.s.

AP Accountant

květen 2023 – květen 2025 2 roky a 1 měsíc

Accounts Payable- práce v SAPU, účtování dodavatelských faktur, nastavování interních/externích dodavatelů, GR IR, zadávání jednorázových plateb do banky, zodpovědnost za včasné platby, stahování banky a následné načítání do Internetové knihy jízd, měsíční závěrky.

Ba*****.o.

Referentka ekonomického oddělení

září 2018 – březen 2023 4 roky a 7 měsíců

Kontrola správnosti přijatých faktur, vystavování faktur v programu Pohoda, zadávání plateb do banky, zpracování podkladů pro externí účetní firmu, mzdové podklady, personalistika, přehledy pohledávek a závazků, vytváření výkazů pro ČSÚ a jiné atd.

Ro*********RD)

Asistentka ředitele + zákaznický servis VET

březen 2011 – prosinec 2012 1 rok a 10 měsíců

Vedení chodu kanceláře - objednávky kancelářských potřeb, rezervace hotelů, letenek, organizace firemních akcí, školení, vedení diáře ředitele, podklady pro externí účetní + mzdové podklady. Vytváření čtvrtletních výkazů pro Ekokom (zákon o obalech). Vyřizování VET objednávek, fakturace v Helios programu

SP*******.s.

Obchodní referentka

duben 2001 – červenec 2010 9 let a 4 měsíce

Obchodní referentka (2008-2010) - vedení celní agendy, vyplňování formulářů JSD + INF8, fakturace, zápisy ze služebních cest... Asistentka poradce generálního ředitele (2004-2008) - vedení celého chodu sekretariátu, zápisy z porad, korespondence, účast na valných hromadách... Recepční (2001-2004) - vedení recepce, obsluha návštěv, objednávky přepravy, kancelářských potřeb...

IZ*********.o.

Asistentka jednatele

září 1999 – březen 2001 1 rok a 7 měsíců

Vedení celkového chodu kanceláře, vytváření nabídek, smluv, spolupráce s externí účetní, vedení skladového hospodářství, pochůzky po úřadech...

Jazyky

němčinastředně pokročilá

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Finanční gramotnost, Sociální dovednosti, PC kurz MS Word + Excel

duben 2018

Rekvalifikační kurz Ing. Mária Václavíková

Účetnictví s PC a Daňová evidence

duben 2018

Výroba domácí kosmetiky (opakovaně)

červen 2015

Kurz sebeobrany

prosinec 2014

Zájmy

Kultura - návštěva divadel a koncertů, četba, výlety, sebevzdělávání, rodina a přátelé

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45