Lucie P. 47 let , životopis 877959
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Vršovice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Personalista Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Referent Specialista pro rozvoj a vzdělání Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Institut Bohemia
Právo pro manažerskou praxi, Podnikový managament, Účetnictví, AJ
září 1998 – červen 1999Vyšší odborné
Gymnázium Praha 9
Gymnázium (Vzdělání - brána do života - všeobecné zaměření)
září 1993 – červen 1998SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 7 měsíců
Al*********.o.
Obchodní referent
říjen 2025 – listopad 2025 2 měsíce
Práce v CRM, Business central - vedení obchodních případů na základě spolupráce s obchodním oddělením - objednávání zboží, služeb, dopravy a následná fakturace. Komunikace s dodavateli a zákazníky. Řešení plateb
SK*****.s.
AP Accountant
květen 2023 – květen 2025 2 roky a 1 měsíc
Accounts Payable- práce v SAPU, účtování dodavatelských faktur, nastavování interních/externích dodavatelů, GR IR, zadávání jednorázových plateb do banky, zodpovědnost za včasné platby, stahování banky a následné načítání do Internetové knihy jízd, měsíční závěrky.
Ba*****.o.
Referentka ekonomického oddělení
září 2018 – březen 2023 4 roky a 7 měsíců
Kontrola správnosti přijatých faktur, vystavování faktur v programu Pohoda, zadávání plateb do banky, zpracování podkladů pro externí účetní firmu, mzdové podklady, personalistika, přehledy pohledávek a závazků, vytváření výkazů pro ČSÚ a jiné atd.
Ro*********RD)
Asistentka ředitele + zákaznický servis VET
březen 2011 – prosinec 2012 1 rok a 10 měsíců
Vedení chodu kanceláře - objednávky kancelářských potřeb, rezervace hotelů, letenek, organizace firemních akcí, školení, vedení diáře ředitele, podklady pro externí účetní + mzdové podklady. Vytváření čtvrtletních výkazů pro Ekokom (zákon o obalech). Vyřizování VET objednávek, fakturace v Helios programu
SP*******.s.
Obchodní referentka
duben 2001 – červenec 2010 9 let a 4 měsíce
Obchodní referentka (2008-2010) - vedení celní agendy, vyplňování formulářů JSD + INF8, fakturace, zápisy ze služebních cest... Asistentka poradce generálního ředitele (2004-2008) - vedení celého chodu sekretariátu, zápisy z porad, korespondence, účast na valných hromadách... Recepční (2001-2004) - vedení recepce, obsluha návštěv, objednávky přepravy, kancelářských potřeb...
IZ*********.o.
Asistentka jednatele
září 1999 – březen 2001 1 rok a 7 měsíců
Vedení celkového chodu kanceláře, vytváření nabídek, smluv, spolupráce s externí účetní, vedení skladového hospodářství, pochůzky po úřadech...
Jazyky
němčinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Finanční gramotnost, Sociální dovednosti, PC kurz MS Word + Excel
duben 2018
Rekvalifikační kurz Ing. Mária Václavíková
Účetnictví s PC a Daňová evidence
duben 2018
Výroba domácí kosmetiky (opakovaně)
červen 2015
Kurz sebeobrany
prosinec 2014