Darina R., DiS. 31 let , životopis 1195962
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Hlubočepy + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Referent Zubní instrumentář Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Vyšší odborná škola Goodwill Frýdek-Místek
Podnikání v cestovním ruchu
září 2013 – červen 2016Vyšší odborné
Vítkovická střední průmyslová škola a gymnázium v Ostravě
Ekonomika a podnikání
září 2009 – 2013SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 7 měsíců
Dopravní zdravotnictví a.s.
Obchodní referent a administrativní pracovník
listopad 2022 – květen 2024 1 rok a 7 měsíců
- administrativní podpora obchodního oddělení - příprava podkladů pro obchodní jednání - vyhotovení a zajištění podpůrných dokladů k obchodním případům pro různé projekty - evidence stávajících a potencionálních zákazníků - komunikace s účetním oddělením a dalšími odděleními společnosti - správa dokumentace a údržba databází - zajištění chodu kanceláře - poskytování servisu klientům prostřednictvím osobní, mailové a telefonické komunikace - práce s Rejstříkem smluv. - denní práce s právní službou HELPDESK.
FIALA – PRAHA s.r.o
Asistentka jednatele
červenec 2019 – červen 2022 3 roky
- zodpovědnost za skladové hospodářství v účetním programu ABRA (výdejky, příjemky,), - odpovědnost za organizační chod kanceláře, - příprava podkladů pro fakturaci, vydané faktury (CZ, EURO), - komunikace se zahraničními dodavateli (objednávky, zajištění dopravy), - EKO – KOM čtvrtletní výkaz obalů.
TEXTILE HOUSE
Prodejní asistentka
duben 2019 – červen 2019 3 měsíce
Starost o prodejnu, práce s pokladnou.
MŠ Třinec Koňská
měsíční stáž
říjen 2018 – říjen 2018 1 měsíc
měsíční stáž, práce s dětmi předškolního věku (certifikát)
KP Maty service
Asistentka jednatele
únor 2018 – duben 2018 3 měsíce
práce na PC, program MRP, práce s bankou (účtování dokladů), výdej faktur, závazky, řešení dlužníku s využitím angličtiny, kontrola dokladů od řidičů.
Hotel Anděl
Recepční
leden 2018 – březen 2018 3 měsíce
Chod hotelové recepce. Přijímání a potvrzení rezervace, ubytovávání hostů, provozování hotelové pokladny.
Beeline group
Mobile Merchandiser
září 2017 – listopad 2017 3 měsíce
práce ve skladu, převzetí balíku, inventury, doplňování zboží, dekorace bižuterie, kontrola zboží, spolupráce s obchody, objednávky.
Základní škola Jablunkov
Pomocná administrativní pracovnice
květen 2016 – květen 2016 1 měsíc
měsíční praxe, administrativa, účetnictví, práce s žáky, pokladna, knihovní program
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Pracovnělékařské služby ve světle nejnovějších změn
Pojem a vymezení pracovnělékařských služeb Subjekty pracovnělékařských služeb – lékař, zaměstnavatel, zaměstnanec Kategorizace prací a související pracovněprávní aspekty Smlouva o poskytování pracovnělékařských služeb
září 2023