K. D. , životopis 1271630
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Nové Město + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Číšník/servírka HR konzultant Náborář Office manager Pracovník back office Pracovník front office Pracovník podpory zákazníků Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Pražská vysoká škola psychosociálních studií, s.r.o.
Psychologie
říjen 2020 – dosudBakalářské
Univerzita J.W. Goethe - studijní pobyt ve Frankfurtu nad Mohanem
germanistika a ekonomie
1998 – 2002Bakalářské
SŠ obchodní a služeb SČMSD, Žďár nad Sázavou, s.r.o
ekonomie, marketing a cizí jazyky
1994 – 1998SŠ s maturitou
Praxe 19 let
Impresa Castelli Praha s.r.o. a Napoli s.r.o.
Office manager
2013 – dosud 11 let a 6 měsíců
• Vedení a supervize nad plynulým chodem kanceláře stavební společnosti. • Zpracování a kontrola podkladů pro klienty , projektových dokumentací atd • Dohled a zodpovědnost nad platebním stykem klientů a nájemníků. • Jednání se stávajícími i potencionálními zahraničními klienty a úřady, telefonicky i osobně. • Zařízování náborů, administrativní část společnosti, pronájem bytů, správa nemovitostí, tlumočení. • Správa datových schránek, reporting, zákaznický servis • Příprava podkladů pro zpracování faktur • Koordinace zaměstnanců, zpracování výplat, pracovní cesty, agenda • Výběrová řízení subdodavatelů, dodavatelů
FIM Group s.r.o. - developerská společnost
komerčně právní referent
2009 – 2015 6 let a 6 měsíců
• Příprava nájemních smluv pro developerskou společnost. • V rámci podpory klientských projektů denní komunikace s klienty. • Správa pronájmu nemovitostí, správa nemovitostí. • Správa komplexní agendy služeb spojené s jejich realizací u klientů • Komunikace s klienty a dodavateli • Vlastní zodpovědnost za výsledky • Tlumočení – němčina – italština – čestina.
Smartwings a.s. - letecká společnost
Administrativní pracovník
2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců
• Reklamační oddělení pro péči o zákazníka • Prodej letenek
Antares a.s.
obchodní asistentka a zástupce
2002 – 2004 2 roky a 6 měsíců
• Komunikace se zahraničními a tuzemskými klienty. • Spolupráce s oddělením plánování a logistiky. • Kompletní zajištění chodu kanceláře • Koordinace a realizace marketingových akcí • Správa a realizace veškerých dokumentů týkající se prodeje
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
italštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon Apple iOSZačátečník
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace