Foto: Magdaléna L.
ID 356851

Magdaléna L. 51 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Brno

všeobecná ekonomika

1989 – 1993SŠ s maturitou

Praxe 25 let

Au*********.s.

obchodní asistent

červenec 2019 – dosud 6 let a 6 měsíců

Zajišťování obchodní činnosti Polygonu Brno, Motoškoly, Jízd veřejnosti. Veškerá administrativa i dohled nad plánovanými akcemi a zajištění služeb a činnosti s tím spojených. Plánování kurzů pro veřejnost, společnosti, administratvní činnost s tím spojená (nastavení prodeje, objednávky, fakturace, potvrzení, pokyny, vyúčtování, catering).

Po*******.o.

Administrativní pracovník

2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců

vedení skladové evidence, fakturace, příprava mzdových podkladů, zajištění chodu kanceláře, komunikace se zákazníky.

Au*********.s.

Administrativní pracovník, obor Administrativa

2008 – 2018 10 let a 6 měsíců

vedení pokladny společnosti, evidence a kontrola cestovních příkazů, zavedení produktů - vstupenek do rezervačního systému - následná kontrola celého průběhu prodeje. Účtování v programu MONEY (fakturace přijatých a vystavených faktur, pokladních dokladů).Evidence smluv společnosti, archivace účetnictví. Vystavování cestovních příkazů, následné jejich vyúčtování). Kompletní zajištění a zajištění průběhu pořádaných kursů společnosti (Motoškoly, jízdy veřejnosti). Tato činnost se týká přijetí objednávky, komunikace s účastníky ohledně programu jednotlivých kursů, evidence případných změn, přítomnost při daném kursu. Celkem se jedná asi o 1000 klientů během jedné sezóny. Od 11/2017 rozjezd zákaznického portálu Polygonu Brno s návazností na obchodní partnery.

ČE*****ice

Administrativní pracovník, obor Administrativa

2002 – 2006 4 roky a 6 měsíců

fakturace PHM odběratelům, zákazníkům, vedení pokladny společnosti, cestovní příkazy, zajištění stravenek zaměstnancům. Kontrola a kontakt s čerpacími stanicemi Eurooil - patřící pod dané středisko. Denní tržba správnosti uzávěrek s návazností na odvod tržeb, správnost provedených transakcí v hotovosti, platebními kartami.

B.*****any

Asistentka, obor Administrativa

1993 – 1995 2 roky a 6 měsíců

asistentka ředitele společnosti, vedení základního účetnictví, zadávání podkladů do účetního programu společnosti, skladová evidence, prodej ve free shopu na letišti Brno-Tuřany, inventarizace zboží.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiZkušený

Další programy a počítačové znalosti

účetní program MONEY, POHODA program pro e-shop OXY, Cognito

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Zájmy

jóga, čtení

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45