M. P. , životopis 1251013
Představa o práci
Kde hledám práci
Chlumec (okres Ústí nad Labem) + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Obchodní zástupce Office manager Referent Regionální obchodní manažer Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
OA, Ústí nad Labem, Národního odboje 17, příspěvková organizace
Ekonomické lyceum
září 2004 – květen 2008SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 9 měsíců
PP*******.o.
Parcelbox specialista
duben 2024 – dosud 8 měsíců
Vyhledávání potencionálních vlastníků pozemků a nemovitostí pro umístění výdejních boxů, jednání a zajišťování smluv, vyjednávání cen za pronájmy. Komunikace s úřady a developery. Dohled nad provozem výdejních míst.
Wi*******.s.
Obchodně-technický konzultant
září 2021 – březen 2024 2 roky a 7 měsíců
komplexní péče o zákazníka od návrhu po realizaci stínící techniky (navržení a výběr vhodného produktu, příprava podkladů pro vytvoření cenové nabídky, zaměření a konzultace na stavbě, návrh a dohled realizace správné stavební připravenosti, kontrola při montáži/realizaci zakázky), provádění akvizičních schůzek, kontakt se stávajícími zákazníky, telefonické kontaktování a domlouvání schůzek se zákazníkem
Wi*******.s.
Senior asistentka
říjen 2018 – srpen 2021 2 roky a 11 měsíců
zpracovávání cenových nabídek dle podkladů, zaškolování nových asistentek a podpora a vedení všech ostatních napříč všemi regiony, osobní asistentka managera divize, zpracování nestandardních požadavků obchodníků celé divize, komunikace s dodavateli
Wi*******.s.
Obchodní asistentka
červen 2015 – září 2018 3 roky a 4 měsíce
zpracování cenových nabídek dle podkladů, starost o chod showroomu, péče o zákazníky, představení porfolia divize stínící techniky, práce v programech K2, Klaes a Salesforce
EV*****.s.
Obchodní referent
březen 2015 – březen 2015 1 měsíc
péče o zákazníky na pobočce, vytváření cenových nabídek, vystavování objednávek, prodej, telefonická podpora
Gl*****.s.
Pracovník reklamačního oddělení
leden 2010 – prosinec 2014 5 let
příjem a zpracování a správa reklamací, komunikace se servisními firmami, odesílání a příjem zásilek ze servisů, komunikace se zákazníky
Gl*****.s.
Pracovnice info koutku
březen 2009 – prosinec 2009 10 měsíců
péče o zákazníky, vyřizování reklamací, běžná administrativa, práce s pokladnou, zřizování úvěrů (cetelem), vypisování daňových dokladů a vypočítávání spotřební daně, tax free, balící dárková služba
Gl*****.s.
Prodavačka s inkasem
listopad 2008 – únor 2009 4 měsíce
pokladní činnost
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
ERP a účetní software
K2Pokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Salesforce, Klaes
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Průvodce cestovního ruchu
plánování zájezdů, výklad, koordinace
2008