Není foto: P. J.
ID 1455231

P. J.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Ostravská univerzita

- Obor učitelství odborných předmětů ekonomie, účetnictví - 2 semestry - ukončeno

říjen 2016 – květen 2017Vysokoškolské

Obchodní akademie a Vyšší odborná škola sociálně právní, Ostrava, příspěvková organizace

Obchodní akademie

září 2009 – květen 2014SŠ s maturitou

Sou železniční Ostrava

Elektromechanik strojů a zařízení

září 1990 – květen 1994SŠ s maturitou

Praxe 31 let a 4 měsíce

Ma*********r.o

Obchodně provozní manažer

září 2024 – dosud 1 rok a 4 měsíce

Obchodní činnost - vyhledávání nových obchodních příležitostí a získávání nových zákazníků, péče o stávající klienty a budování dlouhodobých vztahů. Provozní činnost - vedení týmu 20 zaměstnanců - motivace a stabilizace, zajištění hladkého chodu provozu, nábory nových zaměstnanců. Řešení provozních problémů a krizových situací, Optimalizace procesů a zvyšování efektivity při nákupu surovin pro výrobu. Hledání nových dodavatelů surovin. Koordinace úkolů a sledování jejich plnění Práce v systému KARAT

Or*******r.o

Obchodní referent

březen 2017 – srpen 2024 7 let a 6 měsíců

Komunikace se zákazníky a zpracování jejich objednávek koordinace přeprav a sledování logistických toků. Cenové nabídky, smlouvy objednávky. Spolupráce s dopravci, sklady a dalšími partnery. Řešení reklamací a operativních problémů. Práce v systému Helios

UP*******ika

Administrativní a provozní podpora

říjen 2010 – březen 2017 6 let a 6 měsíců

Administrativa zpracovávání dat klientů, požadavky k začátku i ukončení smluv. Podpora prodeje a logistika - komunikace napříč firmou - práce s daty a systémy. IT podpora - řešení technických problémů Dokumentace řešení a aktualizace znalostí databáze Práce v systému CRM

Ep*********kar

Asistentka ředitele

září 1994 – září 2010 16 let a 1 měsíc

Organizace kalendáře a schůzek ředitele, komunikace s interními a externími partnery, organizace služebních cest a pracovních cest (výstavy), Správa důvěrných informací a dokumentace, koordinace úkolů a sledování jejich plnění

Jazyky

ruštinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

AutoCADZačátečník

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

KaratPokročilý

PohodaZačátečník

SAPZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Kurz asertivity

Jednání se zákazníky se spolupracovníky

duben 2012

Zájmy

práce na zahradě, hory, výlety

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45