K. P. , životopis 1415264
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.
Management cestovního ruchu
2014 – 2016Bakalářské
Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.
Cestovní ruch
2011 – 2014Vyšší odborné
Anglo-německá obchodní akademie a.s.
Ekonomika a podnikání
2007 – 2011SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 6 měsíců
Kř*******.o.
Recepční v cestovním ruchu
srpen 2025 – září 2025 2 měsíce
Zajištění chodu ubytování pro studenty a i hosty, kteří přijížděli zj o víkendech. Spolupráce s Antonínovým pekařstvím, nabízená 20% sleva na návštevu všech hostů KDM formou snídaně. Check in, check out, vypisování ubytovacích karet pro zahraniční klientelu, malý prodej předmětů v rámaci KDN. E-mailová a telefonická komunikace s hosty a práce v rezervačním systému PREVIO. Denní komunikace v anglickém jazyce, spolupráce s jonýmy oddělenímy jako je úklid +údržba, KDM.
Un*********gue
tutition administrator
březen 2025 – březen 2025 1 měsíc
spravování školného studentů, každodenní komunikace e-mailem, osobní kontakt se studenty, práce v interním systému, tvorba reportů a kontrola bankovních převodů.
Ma*******ahy
Navigátorka kontaktního místa pro bydlení
únor 2024 – duben 2024 3 měsíce
portofolio klientů, kteří jsou soc.slabší a hledají tak pomoc v těžkých životních situacích s nalezením ubytování. Soc. poradenství, odkaz na různé neziskové společnosti. Každodenní osobní kontakt s klientem, vyplnění žádosti o městský byt, e-mailová komunikace.
SK*******.o.
Senior koordinátor jazykových služeb
duben 2021 – prosinec 2023 2 roky a 9 měsíců
- administrativní/organizační práce (outlook - vyřizování korespondence, interní systém DELFY komunikace s klienty (telefon, osobní schůzky, e-mail) - školení lektorů -spoluúčast na výběrovém řízení -organizace jazykových kurzů od A až po Z - péče o klienty – vše od přijetí poptávky, přípravy nabídek, kalkulací a následné fakturace
SK*******.o.
koordinátor jazykových sloužeb SKŘIVÁNEK s.r.o.
leden 2019 – březen 2021 2 roky a 3 měsíce
administrativní/organizační práce (outlook - vyřizování korespondence, interní systém DELFY, komunikace s klienty (telefon, osobní schůzky, e-mail), školení lektorů, organizace jazykových kurzů od A až po Z. Péče o klienty – vše od přijetí poptávky, přípravy nabídek, kalkulací a následné fakturace
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Amadeus, CRM
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
TYRKYS - kurz zástupce CK v zahraničí
kurz k získání certifikátu k zastupování CK v zahraničí
duben 2016