
J. H. , životopis 1419442
Vzdělání Bakalářské
Ostravská univerzita, Celoživotní vzdělávání
Vychovatel a pedagog volného času
září 2013 – únor 2015Vyšší odborné
Fond dalšího vzdělávání
Asistent pedagoga v ZŠ a MŠ
prosinec 2013 – duben 2014Vyučení
Filozoficko-přírodovědecká fakulta- Slezská univerzita v Opavě
Česká literatura
červenec 2009 – květen 2012Bakalářské
Střední škola hotelová a obchodně podnikatelská Český Těšín
Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)
září 2004 – květen 2008SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 4 měsíce
DOMA
Mateřská dovolená
červen 2018 – dosud 7 let a 3 měsíce
V současné době jsem na MD.
GO*********81,
Asistent v knihovně
červenec 2024 – říjen 2024 4 měsíce
Jednalo se o přivýdělek v rámci brigády na DPP. Náplní mé práce byla kompletní pomoc v Místní knihovně v Mostech u Jablunkova a pomoc při akcích v GOTICU - vzdělávací činnosti pro děti a veřejnost. Dále pak realizace a údržba nových webových stránek knihovny.
Zá*****750
Asistent pedagoga
září 2017 – srpen 2018 1 rok
Byla jsem pomocnou rukou pedagogů jak v MŠ, tak ZŠ. Jednalo se o práci s dětmi trpící např. ADHD, PAS.... Pozice byla v obou dvou případech ukončena na základě mého odchodu na MD. 1. 9. 2022 – 30. 9. 2022 (nástup na MD) 1. 9. 2017 – 31. 8. 2018 (nástup na MD
Zá*********tek
Asistent pedagoga v autistické třídě
květen 2016 – srpen 2017 1 rok a 4 měsíce
Zde jsem pracovala jako asistent pedagoga v autistické třídě, kde jsem se společně s třídní učitelkou starala o těžce postižené děti (PAS, střední – těžká mentální retardace, ADHD, mentální postižení…). Tato zkušenost pro mě byla zkušeností životní.
in*****316
Pracovník volnočasových aktivit
srpen 2014 – září 2015 1 rok a 2 měsíce
Hlavní náplní této pracovní pozice byla jak administrativní činnost (marketing, komunikace, objednávky, vyřizování korespondence, zodpovědnost za jednotlivé úseky URSUS zážitkové centra v Dolní Lomné. Vytváření harmonogramů programů URSUS zážitkového centra, podílení se na přípravě projektů z dotačních EU fondů a programů OP VK i MŠMT, psaní závěrečných zpráv k projektu "Občan s kompetencemi pro život ve 21.století"...). Ale také organizování akcí i programů pro děti a širokou veřejnost. Denně jsem se setkávala s širokou veřejností - dětmi i seniory a připravovala dle jejich přání besedy, tvůrčí dílny, kurzy, přednášky či terénní exkurze.
Dů*******145
Vedoucí kroužku Pressclub
říjen 2013 – červenec 2014 10 měsíců
Každý týden jsem setkávala se svými svěřenkyněmi (věková kategorie od 2. - 8. třídy). Cílem tohoto kroužku bylo probuzení zájmu dětí v mediální dění a komunikaci. Zabývaly jsme se velmi zajímavými tématy, které si děvčata vždy předem rozvrhly. Díky těmto tématům pak mohlo vyjít několik čísel časopisu Dédémáček. Dále měly děti možnost vyzkoušet si moderování kulturních akcí,seznámily se s verbální i neverbální komunikací, zasvěcení do základů žurnalistických a publicistických stylů. Velký důraz jsem kladla na rozvíjení dětské fantazie a sebepoznání.
Zá*********418
Asistent pedagoga
prosinec 2013 – duben 2014 5 měsíců
Hlavní náplní mé práce bylo postarat se a asistovat dětem s vysokou hyperaktivitou a poruchou pozornosti- syndrom ADHD, Downův syndrom, Aspengerův syndrom, Autismus (od mateřské školy po 8. třídu). Také jsem měla možnost vyzkoušet si výchovu dětí na „vlastní kůži“ v podobě vyučování předmětů Čtení, Sloh, Český jazyk a další, či vyučování dětí v MŠ. Jednalo se o bezplatnou stáž v rámci studia k pozici Asistenta pedagoga. Musím dodat, že práce mě velmi bavila a naplňovala.
Jazyky
němčinazačátečník
polštinazačátečník
ruštinazačátečník
slovenštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Linux / BSD / UnixZačátečník
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
E-mail marketingPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
JSEM TRPĚLIVÁ, OPTIMISTICKÁ, PEČLIVÁ, PŘIZPŮSOBIVÁ, TOLERANTNÍ, ZODPOVĚDNÁ, SPOLEČENSKÁ, KREATIVNÍ, ORGANIZAČNĚ SCHOPNÁ, SVĚDOMITÁ A V SOUČASNÉ DOBĚ I VDĚČNÁ ZA KAŽDOU MOŽNOST ZAPOJIT RUCE I HLAVU JINAK, NEŽ JEN V PODOBĚ IMPOZANTNÍCH STAVEB Z DĚTSKÝCH KOSTEK, ČI NEKONEČNÉHO HLEDÁNÍ POSLEDNÍHO DÍLKŮ PUZZLE. NEBRÁNÍM SE DALŠÍMU STUDIU A SEBEROZVOJI. PRÁCE S DĚTMI, LIDMI I TEXTEM MĚ NAPLŇUJE A CHCI SE JÍ NADÁLE VĚNOVAT, A TO NEJEN PRO TO, ŽE MĚ TATO PRÁCE BAVÍ, ALE MYSLÍM SI, ŽE I JÁ SAMA JÍ MÁM, CO NABÍDNOUT. JSEM SI VÍC NEŽ JISTÁ TÍM, ŽE MÝM CÍLEM JE NAJÍT PRÁCI, V KTERÉ BUDU MÍT MOŽNOST PŘEDAT SVÉ NABYTÉ ZKUŠENOSTI A MÍT MOŽNOST POMOCT VŠUDE TAM, KDE JE MĚ TŘEBA. TŘEBA JE TO ZROVNA U VÁS…
Kurzy
Knihovnické minimum
Studium v rozsahu 84 hodin zahrnovalo následujících 10 modulů. Jednotlivé moduly byly zakončeny testy nebo praktickými úkoly. Modul 1 Právní rámec knihovnických činností (7 hod.) Modul 2 Akvizice knihovního fondu (14 hod.) Modul 3 Stavění a ochrana knihovního fondu (9 hod.) Modul 4 Zpracování knihovního fondu – jmenná katalogizace (18 hod.) Modul 5 Zpracování knihovního fondu – věcná katalogizace (8 hod.) Modul 6 Výpůjční služby (4 hod.) Modul 7 Referenční a informační služby (6 hod.) Modul 8 Elektronické informační zdroje na internetu (6 hod.) Modul 9 Statistické výkaznictví (10 hod.) Modul 10 Praktické informace (2 hod.)
Zobrazit certifikát o absolvování
leden 2025