Barbora S. 36 let , životopis 876047
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Farmaceutický reprezentant Mzdová účetní Obchodní referent Pracovník back office Pracovník help desku Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta farmaceutická VFU Brno
Farmacie - Farmacie - nedokončené studium
2008 – 2010Vysokoškolské
Gymnázium Kroměříž, Masarykovo náměstí 496, Kroměříž
všeobecný obor
2000 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 9 měsíců
.***.
Mateřská a rodičovská dovolená
listopad 2022 – říjen 2025 3 roky
- zlepšení ve zvládání krizových situací, multitaskingu a v organizaci času - úspěšně ukončen rekvalifikační kurz Mzdová účetní s využitím výpočetní techniky
1C*****.s.
Referentka obchodního oddělení
červenec 2022 – říjen 2022 4 měsíce
- administrativní podpora obchodního manažera - evidence objednávky v systému, komunikace s odděleními výroby, plánování a logistiky - zajištění objednávky zákazníka a dodávky zboží v termínu a v plném rozsahu - kontrola objednávky a řešení nesrovnalostí se zákazníkem a kolegy - péče o stávající obchodní partnery, aktivní komunikace se zákazníky
Za*******.o.
Specialista zákaznické podpory + reklamační oddělení + zástupce teamleadera
červenec 2019 – listopad 2021 2 roky a 5 měsíců
- telefonický kontakt se zákazníky a partnerskými dopravci - zpracování dotazů v e-mailu a na webchatu - zaškolování nových kolegů do interního systému (Daktela) a samotného fungování služby - reklamace - kompletní vyřízení reklamace mezi klientem a dopravcem - zástupce teamleadera
Do*******.o.
specialista podpory prodeje
červen 2017 – květen 2019 2 roky
-nabídka a prodej služeb a produktů společnosti prostřednictvím telefonu -poskytování informací a řešení jednoduchých technických problémů -chatová komunikace se zákazníky -marketingový průzkum budoucích zákazníků -základní administrativa spojená s vyřizováním telefonických rozhovorů se zákazníky
oe*****.o.
asistentka obchodu
listopad 2011 – duben 2017 5 let a 6 měsíců
-aktivní oslovování potenciálních partnerů a s tím spojená administrativa - evidence, smlouvy, objednávky -komunikace a péče o stávající partnery -tvorba nabídek pro veřejné zakázky a výběrová řízení -koordinace zpracování veřejných zakázek
Pr*****.s.
operátor aktivního telemarketingu
květen 2011 – říjen 2011 6 měsíců
operátor aktivního telemarketingu
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZačátečník
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
Kurzy
Mzdová účetní s využitím výpočetní techniky
rekvalifikační kurz
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2025