Není foto: M. S.
ID 974823

M. S.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Karlova univerzita v Praze, Fakulta humanitních studií

Studium humanitní vzdělanosti

říjen 2013 – červen 2015Vysokoškolské

Karlova univerzita v Praze, Filozofická fakulta

Český jazyk a literatura

říjen 2012 – červen 2013Vysokoškolské

Sportovní gymnasium Kladno

obor se všeobecným zaměřením

září 2008 – červen 2012SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 1 měsíc

NN*******Hub

Master Control Room Operator

leden 2022 – dosud 3 roky a 7 měsíců

• 24/7 monitorování IT infrastruktury skupiny NN (servery, aplikace, systémy) • Primární řešení problémů v případě alertu (restarty serverů, vzdálené připojení, a další nápravné akce) • Komunikace s příslušnými týmy/osobami (správci serverů, aplikací) ohledně řešení vzniklého problému • Komunikace s naším SCRUM týmem ohledně zlepšení stávajících procesů a jejich efektivity • Denní používání angličtiny

B-*********Pay

Manažerka zákaznické podpory pro Střední a východní Evropu (CEE)

únor 2020 – duben 2021 1 rok a 3 měsíce

• práce na zanalyzování a následném sjednocování procesů v jednotlivých pobočkách firmy (Česko, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko) • restrukturalizace jednotlivých týmů do jednotné podoby (1 leader v každé zemi + vyhodnocení efektivity práce jednotlivých členů týmu) • pravidelná komunikace s jednotlivými leadery, vyhodnocování efektivity a kvality práce na základě dat a reportů z CRM a ticketovacího systému • vedení několika projektů, jejich plánování, rozvržení a následná koordinace se zúčastněnými kolegy a týmy o přechod na nové CRM + ticketovací systém o přechod na elektronický podpis smluv o plán aktualizace softwarových balíčků na všech terminálech u zákazníků o koordinace začátku spolupráce s několika novými partnery • pravidelné hodnocení jednotlivých členů týmu, poskytnutí zpětné vazby, následně obhajoba před vedením společnosti • práce na tvorbě podoby hromadných emailů odesílaných na klienty v různých situacích (content & communication) • účast na pohovorech při přijímání nových členů a zodpovědnost za jejich hladké začlenění do týmu

B-*******.o.

Manažerka zákaznické podpory/backoffice

2017 – únor 2020 3 roky a 2 měsíce

• analýza stávajících procesů a jejich následné zjednodušení a zefektivnění • tvorba školících materiálů pro obchodní tým + následné zaškolení nastavených procesů • tvorba vlastního týmu lidí (přijímání nových kolegů k již stávajícím) o zadávání inzerátů, vyhledávání vhodných kandidátů, realizace pohovorů o školení nových kolegů a uvedení do potřebné agendy • dělba práce mezi jednotlivé členy týmu a její následné vyhodnocování (efektivita, profesionalita, diskutování návrhů na změnu/vylepšení) • spolupráce s týmem obchodních zástupců (dohled nad včasným zpracováním přidělených úkolů a administrativní podpora pro celý tým) • příprava a kontrola reportů pro finanční oddělení a následnou fakturaci

B-*******.o.

Asistentka zákaznické podpory/backoffice

listopad 2015 – 2017 2 roky a 2 měsíce

• podpora klientů v oblasti zúčtování transakcí z platebních terminálů a platebních bran (dohledávání konkrétních transakcí, refundace transakcí) • podpora klientů při technických obtížích na platebních terminálech či platebních branách – komunikace se zúčtovací bankou (v Aj) a servisní organizací • kompletace dokumentů pro registraci nových klientů, následný onboarding

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Splunk – základní znalost, Service Now – základní znalost

Kurzy

ITIL4 Foundation level

2024

Zájmy

běh, pilates, procházky, posilování, zpěv, skládání hudby/textů, výlety

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45