
M. S. , životopis 974823
Vzdělání Vysokoškolské
Karlova univerzita v Praze, Fakulta humanitních studií
Studium humanitní vzdělanosti
říjen 2013 – červen 2015Vysokoškolské
Karlova univerzita v Praze, Filozofická fakulta
Český jazyk a literatura
říjen 2012 – červen 2013Vysokoškolské
Sportovní gymnasium Kladno
obor se všeobecným zaměřením
září 2008 – červen 2012SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 1 měsíc
NN*******Hub
Master Control Room Operator
leden 2022 – dosud 3 roky a 7 měsíců
• 24/7 monitorování IT infrastruktury skupiny NN (servery, aplikace, systémy) • Primární řešení problémů v případě alertu (restarty serverů, vzdálené připojení, a další nápravné akce) • Komunikace s příslušnými týmy/osobami (správci serverů, aplikací) ohledně řešení vzniklého problému • Komunikace s naším SCRUM týmem ohledně zlepšení stávajících procesů a jejich efektivity • Denní používání angličtiny
B-*********Pay
Manažerka zákaznické podpory pro Střední a východní Evropu (CEE)
únor 2020 – duben 2021 1 rok a 3 měsíce
• práce na zanalyzování a následném sjednocování procesů v jednotlivých pobočkách firmy (Česko, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko) • restrukturalizace jednotlivých týmů do jednotné podoby (1 leader v každé zemi + vyhodnocení efektivity práce jednotlivých členů týmu) • pravidelná komunikace s jednotlivými leadery, vyhodnocování efektivity a kvality práce na základě dat a reportů z CRM a ticketovacího systému • vedení několika projektů, jejich plánování, rozvržení a následná koordinace se zúčastněnými kolegy a týmy o přechod na nové CRM + ticketovací systém o přechod na elektronický podpis smluv o plán aktualizace softwarových balíčků na všech terminálech u zákazníků o koordinace začátku spolupráce s několika novými partnery • pravidelné hodnocení jednotlivých členů týmu, poskytnutí zpětné vazby, následně obhajoba před vedením společnosti • práce na tvorbě podoby hromadných emailů odesílaných na klienty v různých situacích (content & communication) • účast na pohovorech při přijímání nových členů a zodpovědnost za jejich hladké začlenění do týmu
B-*******.o.
Manažerka zákaznické podpory/backoffice
2017 – únor 2020 3 roky a 2 měsíce
• analýza stávajících procesů a jejich následné zjednodušení a zefektivnění • tvorba školících materiálů pro obchodní tým + následné zaškolení nastavených procesů • tvorba vlastního týmu lidí (přijímání nových kolegů k již stávajícím) o zadávání inzerátů, vyhledávání vhodných kandidátů, realizace pohovorů o školení nových kolegů a uvedení do potřebné agendy • dělba práce mezi jednotlivé členy týmu a její následné vyhodnocování (efektivita, profesionalita, diskutování návrhů na změnu/vylepšení) • spolupráce s týmem obchodních zástupců (dohled nad včasným zpracováním přidělených úkolů a administrativní podpora pro celý tým) • příprava a kontrola reportů pro finanční oddělení a následnou fakturaci
B-*******.o.
Asistentka zákaznické podpory/backoffice
listopad 2015 – 2017 2 roky a 2 měsíce
• podpora klientů v oblasti zúčtování transakcí z platebních terminálů a platebních bran (dohledávání konkrétních transakcí, refundace transakcí) • podpora klientů při technických obtížích na platebních terminálech či platebních branách – komunikace se zúčtovací bankou (v Aj) a servisní organizací • kompletace dokumentů pro registraci nových klientů, následný onboarding
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Splunk – základní znalost, Service Now – základní znalost
Kurzy
ITIL4 Foundation level
2024