
L. P. , životopis 1430762
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromá střední hotelová škola
Hotelnictví a turismus
1997 – 2001SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 6 měsíců
NI*********.o.
Marketinová a projektová manažerka
2022 – červen 2025 3 roky a 6 měsíců
Byla jsem zodpovědná za komplexní realizaci marketingových projektů od úvodního návrhu až po finální implementaci. V rámci této role jsem samostatně plánovala, organizovala a koordinovala široké spektrum akcí, jako byly firemní eventy, konference a mezinárodní veletrhy. Měla jsem na starosti výběr a komunikaci s dodavateli, správu rozpočtů a následnou analýzu efektivity jednotlivých aktivit. Součástí mé každodenní práce byla i úzká spolupráce se zahraničními obchodními partnery. Zajišťovala jsem koordinaci marketingových kampaní na globální úrovni, překlady a marketingových materiálů do češtiny, angličtiny a němčiny a prezentaci marketingového portfolia zahraničním obchodním partnerům. Aktivně jsem se podílela na tvorbě vizuálně i obsahově kvalitních propagačních materiálů a zajišťovala správu online obsahu – od aktualizace webových stránek přes plánování obsahu pro sociální sítě.
MA*********.o.
Vedoucí reklamačního oddělení
2017 – 2022 5 let a 6 měsíců
Zodpovídala jsem za efektivní řešení reklamací a škod napříč celým procesem – od prvotního přijetí podnětu až po jeho úspěšné uzavření. Komunikovala jsem se zákazníky, tuzemskými i zahraničními dodavateli a přepravci, přičemž jsem vždy dbala na vstřícné, věcné a profesionální jednání. Nedílnou součástí mé práce byla také koordinace interních pracovních procesů v rámci týmu, operativní řešení vzniklých situací a zajištění plynulé komunikace mezi odděleními. Současně jsem poskytovala technickou podporu, identifikovala příčiny opakujících se problémů a navrhovala preventivní opatření s cílem zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Díky důslednosti, pečlivosti a schopnosti rychle reagovat v nestandardních situacích jsem se podílela na vytváření stabilního a kvalitního zákaznického servisu.
MA*********.o.
Administrativní asistentka e-shopu
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Zajišťovala jsem každodenní chod internetového obchodu a efektivní komunikaci se zákazníky. Byla jsem odpovědná za zpracování objednávek a koordinaci skladových zásob, čímž jsem přispívala k plynulému průběhu procesů a vysoké spokojenosti zákazníků.
Sc*********.o.
Asistentka výrobního ředitele
2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců
Poskytovala jsem administrativní podporu, připravovala pravidelné reporty a analýzy. Organizovala jsem schůzky a zajišťovala efektivní komunikaci s partnery, čímž jsem přispívala k hladkému průběhu obchodních procesů.
KU*********lie
Asistentka v dětském centru
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
Pomáhala jsem dětem se zdravotním postižením, zejména těm s autismem a jazykovou bariérou, s cílem podpořit jejich integraci a rozvoj. S empatií a trpělivostí jsem se snažila vytvářet prostředí, kde se cítily bezpečně, motivovaně a podporovaně v jejich osobním růstu.
Ho*******ino
Recepční v cestovním ruchu
2003 – 2005 2 roky a 6 měsíců
Zajišťovala jsem prvotřídní péči o hosty, efektivně spravovala rezervace a koordinovala směnárenské operace, čímž jsem přispívala k vytváření pozitivního a profesionálního dojmu, který hostům zajistil bezstarostný a příjemný pobyt.
Jazyky
nizozemštinamírně pokročilá
němčinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Expert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
MS OutlookExpert
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
dTest o.p.s.
Reklamace aneb jak si udržet spokojené zákazníky
2020
MBK Consulting
Reklamace a odpovědnost za vady dle nového občanského zákoníku
2018
České vzdělávací centrum
Profesionální asistentka: Jak efektivně organizovat práci, úkoly a schůzky
2010
Smart OHS, Sydney, Austrálie
Certifikát III v oblasti asistence ve zdravotnických službách: Kurz první pomoci
2009
Mid Cheshire College, Velká Británie
Cambridge FCE, ICT certifikát OCNW
2008
Landstede MBO, Nizozemí
Kurz holandského jazyka
2007
Jazyková škola
Státní základní jazyková zkouška z německého jazyka (B2)
2004
Volkshochschule Füssen e.V., Německo
Kurz německého jazyka (A1, A2)
2003