Lucie P. 43 let , životopis 1430762
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Uherský Brod + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Event Specialist Marketingová komunikace Office manager Pracovník back office Project manager organizačně-ekonomický Referent Specialista marketingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromá střední hotelová škola
Hotelnictví a turismus
1997 – 2001SŠ s maturitou
Praxe 15 let
VA*******.o.
Produktový specialista
červenec 2025 – dosud 6 měsíců
Jako produktová specialistka ve stavebninách jsem zodpovídala za správu svěřeného produktového portfolia, komunikaci s dodavateli, tvorbu cenových nabídek a technických podkladů. Měla jsem na starosti kompletní správu produktů na webu, tedy jejich podobu od tvorby textů přes technické informace až po cenotvorbu. Poskytovala jsem technickou podporu obchodnímu týmu i zákazníkům, sledovala tržní trendy a konkurenci a navrhovala úpravy sortimentu. Spolupracovala jsem na marketingových aktivitách, připravovala produktové prezentace a podílela se na plánování skladových zásob a objednávek.
NI*********.o.
Marketinová a projektová manažerka
2022 – červen 2025 3 roky a 6 měsíců
V rámci marketingu jsem převzala kompletní odpovědnost za realizaci projektů od prvotního konceptu až po finální provedení, včetně plánování a koordinace firemních eventů, konferencí a mezinárodních veletrhů. Zajišťovala jsem výběr dodavatelů, správu rozpočtů a vyhodnocení efektivity aktivit. Úzce jsem spolupracovala se zahraničními obchodními partnery na marketingových a částečně obchodních aktivitách. Podílela jsem se na tvorbě propagačních materiálů a spravovala online obsah - od aktualizace webu po přípravu obsahu pro sociální sítě.
MA*********.o.
Vedoucí reklamačního oddělení
2017 – 2022 5 let a 6 měsíců
Zajišťovala jsem kompletní řešení reklamací a škod od jejich nahlášení až po vyřešení, včetně komunikace se zákazníky, dodavateli a přepravci. Koordinovala jsem interní procesy, rychle řešila vzniklé problémy a poskytovala technickou podporu, zároveň jsem navrhovala opatření ke zlepšení kvality služeb a spokojenosti zákazníků.
MA*********.o.
Administrativní asistentka e-shopu
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Zajišťovala jsem každodenní chod internetového obchodu a efektivní komunikaci se zákazníky. Byla jsem odpovědná za zpracování objednávek a koordinaci skladových zásob, čímž jsem přispívala k plynulému průběhu procesů a vysoké spokojenosti zákazníků.
Sc*********.o.
Asistentka výrobního ředitele
2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců
Poskytovala jsem administrativní podporu, připravovala pravidelné reporty a analýzy. Organizovala jsem schůzky a zajišťovala efektivní komunikaci s partnery, čímž jsem přispívala k hladkému průběhu obchodních procesů.
KU*********lie
Asistentka v dětském centru
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
Pomáhala jsem dětem se zdravotním postižením, zejména těm s autismem a jazykovou bariérou, s cílem podpořit jejich integraci a rozvoj. S empatií a trpělivostí jsem se snažila vytvářet prostředí, kde se cítily bezpečně, motivovaně a podporovaně v jejich osobním růstu.
Ho*******ino
Recepční v cestovním ruchu
2003 – 2005 2 roky a 6 měsíců
Zajišťovala jsem prvotřídní péči o hosty, efektivně spravovala rezervace a koordinovala směnárenské operace, čímž jsem přispívala k vytváření pozitivního a profesionálního dojmu, který hostům zajistil bezstarostný a příjemný pobyt.
Jazyky
nizozemštinamírně pokročilá
němčinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Expert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
MS OutlookExpert
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
PohodaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
CÉZAR - skladový a ekonomický informační systém
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
dTest o.p.s.
Reklamace aneb jak si udržet spokojené zákazníky
2020
MBK Consulting
Reklamace a odpovědnost za vady dle nového občanského zákoníku
2018
České vzdělávací centrum
Profesionální asistentka: Jak efektivně organizovat práci, úkoly a schůzky
2010
Smart OHS, Sydney, Austrálie
Certifikát III v oblasti asistence ve zdravotnických službách: Kurz první pomoci
2009
Mid Cheshire College, Velká Británie
Cambridge FCE, ICT certifikát OCNW
2008
Landstede MBO, Nizozemí
Kurz holandského jazyka
2007
Jazyková škola
Státní základní jazyková zkouška z německého jazyka (B2)
2004
Volkshochschule Füssen e.V., Německo
Kurz německého jazyka (A1, A2)
2003