Jana D. 47 let , životopis 791224
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Event Specialist Marketingová komunikace Marketingový ředitel/manažer Online Marketing Specialista marketingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Polabská soukromá obchodní akademie, Pardubice
Obchodní akademie (Bankovnictví)
září 1994 – květen 1998SŠ s maturitou
Praxe 7 let
CO*********ice
Marketingový specialista
2024 – dosud 2 roky
• Řízení kompletního rebrandingu společnosti, vývoj nových webových stránek a e-shopu výrobny lahůdek. • Koordinace a realizace marketingových aktivit na podporu povědomí o značce a zvýšení výkonu prodejen. • Tvorba POS materiálů (letáky, plakáty, inzerce, katalogy) a kompletní obsah firemní komunikace včetně textů. • Správa sociálních sítí (Facebook, LinkedIn, YouTube) a tvorba videí pro online kampaně. • Plánování a správa marketingových rozpočtů, včetně nákupu médií. • Kontrola dodržování brandových standardů (logo, barevnost, grafika). • Spolupráce s externími partnery (grafická studia, tiskárny, IT firmy). • Zajištění výběrových řízení na dodavatele a vedení finanční agendy (objednávky, fakturace).
Lé*******neč
Manažerka marketingu
2023 – 2024 1 rok a 6 měsíců
• Vedení marketingového týmu a podíl na tvorbě vizuální koncepce lázní. • Příprava, koordinace a realizace marketingových kampaní včetně tvorby obsahu. • Tvorba marketingových strategií a správa rozpočtů, včetně výběru a nákupu médií. • Kompletní tvorba POS materiálů a psaní textů (newslettery v Mailchimpu, bannery). • Správa Facebooku, webu a komunikace se zákazníky přes digitální média. • Kontrola dodržování brand manuálů a vizuálních standardů společnosti. • Organizace eventů, výstav a firemních akcí, zajištění reklamních předmětů a dárků. • Pravidelná účast na poradách vedení, reporting tržních trendů a konkurence. • Zajištění výběrových řízení a komunikace s dodavateli včetně finanční agendy.
So*********.o.
Marketingový specialista
2021 – 2023 2 roky a 6 měsíců
• Koordinace a realizace aktivit na podporu povědomí o značce a obchodu (B2B segment). • Plánování, příprava a administrace POSM aktivit. • Organizace eventů, výstav a firemních akcí, zajištění reklamních předmětů a dárků. • Tvorba POS materiálů (letáky, katalogy) a obsahu pro firemní komunikaci včetně textů. • Správa Facebooku a webu zaměřeného na spotřebitele. • Příprava grafických podkladů a aktualizace prezentačních materiálů pro obchodní tým. • Pravidelný reporting nadřízenému o stavu projektů. • Tvorba a realizace marketingových strategií a správa rozpočtů. • Kontrola dodržování brand standardů.
Pa*********.s.
Marketing specialist
2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců
• Podpora obchodu prostřednictvím POSM aktivit a reklamních předmětů. • Administrace BTL aktivit, tailor-made promotions a programů pro zvýšení prodejů. • Organizace designu, produkce a distribuce POS materiálů. • Kontrola exekuce aktivit a kvality POS v terénu. • Podpora prodeje v kanálech ON trade i OFF trade. • Správa Facebooku a webu, komunikace přes digitální média. • Monitoring trhu, trendů a aktivit konkurence. • Tvorba grafických podkladů a aktualizace prezentačních materiálů. • Tvorba marketingových strategií a POS materiálů včetně textů. • Správa rozpočtů kampaní a nákup médií. • Kontrola dodržování brand booku jednotlivých značek.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
E-mail marketingPokročilý
Google AdsPokročilý
Google AnalyticsPokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Střih videaZačátečník
Tvorba animacíZačátečník
WordPress / CMSZačátečník
Úprava fotekZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Adobe Acrobat Pro 9
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Jak na obsahový profesní marketing na LinkedIn
•typy příspěvků na LinkedIn – co mít a nemít na profilu • jak dělat síťování na LinkedIn a čeho se vyvarovat • principy firemního ambasadoringu • nejčastější bariéry tvorby kvalitního obsahu
Zobrazit certifikát o absolvování
únor 2025
Školení online copywritingu
Kurz byl zaměřen na základní princip psaní textů na web, na klíčová slova, jak a kde je hledat, jak s nimi (ne)pracovat, jak vystavět atraktivní titulek, jaké informace a v jaké podobě patří na hlavní stránku webu, základy pro SEO. Naučila jsem se přemýšlet nad obsahem, celkovou kvalitou a jeho přínosem. Získala jsem pevnější základy a jasnější představu, jak pracovat s texty, aby byli pro firmu přínosem, staly se atraktivnější a s lepším zacílením na naší cílovou skupinu.
prosinec 2019
Moderní marketingová komunikace a propagace
Kurz byl zaměřen na: jak tvořit komunikační strategii pro reklamu jak tvořit komunikační strategii pro PR jak pracovat s kreativním konceptem jak naplánovat mediální prostor pro reklamní kampaň jak tvořit marketingové, reklamní a PR texty jak komunikovat na sociálních sítích jak najít a vybrat komunikační agenturu a řídit její práci Podrobně jsem se seznámila s technikami účinné propagace a reklamy, dozvěděla jsem se, jak sestavit účinný komunikační plán, formulovat klíčová sdělení a současně jak postupovat podle nejnovějších trendů v propagaci.
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2018