Není foto: J. D.
ID 791224

J. D.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Polabská soukromá obchodní akademie, Pardubice

Obchodní akademie (Bankovnictví)

září 1994 – květen 1998SŠ s maturitou

Praxe 27 let a 5 měsíců

CO*********ice

Marketingový specialista

září 2024 – dosud 11 měsíců

Řídím rebranding firmy a vývoj nových webových stránek a e-shopu výrobny lahůdek. Koordinuji a realizuji marketingové aktivity zaměřené na posílení povědomí o značce a podporu prodejen. Vytvářím firemní POS materiály (letáky, plakáty, inzerce, katalogy) a kompletní obsah pro firemní komunikaci včetně textů. Spravuji sociální sítě (Facebook, LinkedIn, YouTube) a připravuji videa pro online kampaně. Plánuji a zodpovídám za marketingové rozpočty včetně nákupu médií. Kontroluji dodržování brandových standardů (logo, barevnost, grafika). Spolupracuji s externími partnery: grafická studia, tiskárny, IT firmy. Zajišťuji výběrová řízení na dodavatele a vedu finanční agendu (objednávky, faktury).

*******neč

Manažerka marketingu

prosinec 2023 – září 2024 10 měsíců

Vedla jsem marketingový tým a podílela se na tvorbě vizuální koncepce lázní. Zodpovídala jsem za přípravu, koordinaci a realizaci marketingových kampaní včetně jejich obsahu. Zpracovávala jsem marketingové strategie, připravovala a spravovala rozpočty kampaní a zajišťovala výběr a nákup médií. Kompletně jsem tvořila firemní POS materiály, včetně psaní textů (newslettery v Mailchimpu, bannery). Spravovala jsem Facebookové příspěvky a kampaně a měla na starosti obsah i vzhled webových stránek. Komunikovala jsem se zákazníky přes digitální média. Kontrolovala jsem dodržování standardů značky, zejména správné použití loga, barevnosti a dalších grafických prvků dle grafických manuálů. Pravidelně jsem se účastnila porad s vedením společnosti, kde jsem předávala informace o stavu projektů, aktivit marketingu i reportovala aktuální situaci a vývoj na trhu, konkurenci a příležitosti. Zajišťovala jsem výběrová řízení a jednání s dodavateli, včetně vedení finanční agendy (objednávky, faktury apod.).

So*********.o.

Marketingový specialista

červen 2021 – prosinec 2023 2 roky a 7 měsíců

Moje práce zahrnovala koordinaci a implementaci široké škály aktivit souvisejících s rozvojem povědomí o značce a podporou obchodu, se zaměřením převážně na B2B segment. Zaměřovala jsem se na plánování, přípravu, koordinaci, monitorování a administraci POSM aktivit. Podílela jsem se na přípravě a koordinaci eventů, výstav a firemních akcí a zajišťovala reklamní předměty a vánoční dárky. Byla jsem zodpovědná za tvorbu firemních POS materiálů (letáky, katalogy apod.) a kompletní tvorbu materiálů pro firemní komunikaci, včetně psaní textů. Koordinovala jsem komunikaci se spotřebiteli přes digitální média a spravovala Facebook i webové stránky zaměřené na komunikaci se spotřebiteli. Zajišťovala jsem grafické prvky pro potřeby materiálů a reklamy a připravovala i aktualizovala prezentace a materiály pro obchodní týmy. Pravidelně jsem informovala nadřízeného o stavu jednotlivých projektů a aktivit. Moje role zahrnovala tvorbu a realizaci strategií pro různé prodejní kanály a vytváření marketingových strategií značky. Mým úkolem byla také příprava a správa rozpočtů pro kampaně, včetně nákupu médií, a zajištění dodržování standardů značky, včetně kontroly loga, barevnosti a dalších aspektů.

Pa*********.s.

Marketing specialist

srpen 2020 – 2021 1 rok a 5 měsíců

Hlavní náplní mé práce byl rozvoj a podpora obchodu prostřednictvím POSM aktivit a reklamních předmětů. Zajišťovala jsem plánování, přípravu, koordinaci, monitorování, vyhodnocování a administraci BTL aktivit, tailor-made promotions a programů zaměřených na zvýšení intenzity prodeje (same store sales), viditelnosti značky Pardubický pivovar a uvedení nových výrobků na trh. Organizovala jsem plánování, přípravu a realizaci designu, produkce a distribuce standardních i promočních POS materiálů. Kontrolovala jsem exekuci aktivit a kvalitu využívání POS materiálů v terénu. Zajišťovala jsem podporu prodeje v kanálech ON trade i OFF trade. Komunikovala jsem se spotřebiteli prostřednictvím digitálních médií, spravovala Facebook profil a webové stránky. Sledovala jsem a analyzovala aktuální situaci na trhu, trendy, vývoj trhu a aktivity konkurence. Zajišťovala jsem grafické podklady (polepy, letáky, plakáty, bannery, inzerce, brand book apod.) a připravovala aktualizace prezentačních a podpůrných materiálů pro obchodní týmy. Pravidelně jsem komunikovala s obchodními týmy a dalšími odděleními. Zpracovávala jsem marketingové strategie a kompletně tvořila firemní POS materiály, včetně psaní textů pro firemní časopis a bannery. Připravovala jsem a zodpovídala za rozpočty kampaní, včetně nákupu médií. Dohlížela jsem na správné dodržování brand booku značek, kontrolovala správnost loga, barevnosti a dalšího vizuálního použití.

PR*****.s.

Marketing Communication Specialist

listopad 2017 – květen 2020 2 roky a 7 měsíců

Hlavní náplní mé práce byla příprava marketingových kampaní, odpovědnost za jejich obsah a realizaci. Zpracovávala jsem marketingové strategie. Kompletně jsem tvořila firemní POS materiály, psala texty (mailingy, bannery, CRM dopisy apod.). Připravovala jsem a zodpovídala za rozpočty kampaní, včetně nákupu médií, koordinovala PR a řídila marketingové aktivity a projekty v obchodní síti. Na starost jsem měla také zajištění firemních eventových akcí (konference, večírky, akce pro zaměstnance centrály atd.). Dále jsem byla zodpovědná za nákup a vedení skladu s reklamními předměty. Spolupracovala jsem s grafickými studii, tiskárnami a dalšími odděleními na centrále i mimo ni (komunikace s obchodní sítí firmy). Zajišťovala jsem výběrová řízení na dodavatele a jednání s nimi, včetně vedení finanční agendy (objednávky, faktury apod.).

MA*********ice

Account Manager - media, reklama

únor 2007 – říjen 2017 10 let a 9 měsíců

Mou činností bylo reklamní a marketingové poradenství, odpovědnost za rozvoj marketingových strategií klientů, řízení rozpočtů a obsahu kreativních kampaní, přímá odpovědnost za nákup médií a koordinace marketingových aktivit a projektů. Zajišťovala jsem eventové akce pro klienty, spolupracovala s grafickým studiem a IT oddělením, jednala s dodavateli a vedla finanční agendu (objednávky, faktury). Zajišťovala jsem komplexní služby pro klienta včetně grafického zpracování a DTP sazby katalogů, DL skládaček, letáků, firemních časopisů, předtiskové přípravy, korektur, překladů do cizích jazyků a tisku. Mezi mé významné klienty patřili: Magistrát města Pardubice, FOXCONN CZ, PETROF, ELDIS Pardubice, CZ STAVEBNÍ HOLDING, Kardiologické centrum AGEL a Obchodní centrum GRAND.

St*******ice

Obchodní zástupce

2004 – 2007 3 roky a 6 měsíců

Tiskárna, nakladatelství, reklamní studio. Vyhledávání nových obchodních partnerů, kalkulace, zajištění komplexní služby v oblasti tisku a reklamy.

ČS*******aha

Bankovní úřednice

2001 – 2004 3 roky a 6 měsíců

Zajištění provozu na přepážce, obsluha klientského servisu, vyhledávání nových obchodních aktivit.

Ra*****ové

Bankovní úřednice

1999 – 2001 2 roky a 6 měsíců

Zajištění provozu na přepážce, zpracování úvěrové dokumentace pro obecní úřady a občany.

Sd*********ice

Účetní

1998 – 1999 1 rok a 6 měsíců

Zpracování účetnictví pro firmy.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

E-mail marketingPokročilý

Google AdsPokročilý

Google AnalyticsPokročilý

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Tvorba animacíZačátečník

WordPress / CMSZačátečník

Úprava fotekZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

Adobe Acrobat Pro 9

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Jak na obsahový profesní marketing na LinkedIn

•typy příspěvků na LinkedIn – co mít a nemít na profilu • jak dělat síťování na LinkedIn a čeho se vyvarovat • principy firemního ambasadoringu • nejčastější bariéry tvorby kvalitního obsahu

Zobrazit certifikát o absolvování

únor 2025

Školení online copywritingu

Kurz byl zaměřen na základní princip psaní textů na web, na klíčová slova, jak a kde je hledat, jak s nimi (ne)pracovat, jak vystavět atraktivní titulek, jaké informace a v jaké podobě patří na hlavní stránku webu, základy pro SEO. Naučila jsem se přemýšlet nad obsahem, celkovou kvalitou a jeho přínosem. Získala jsem pevnější základy a jasnější představu, jak pracovat s texty, aby byli pro firmu přínosem, staly se atraktivnější a s lepším zacílením na naší cílovou skupinu.

prosinec 2019

Moderní marketingová komunikace a propagace

Kurz byl zaměřen na: jak tvořit komunikační strategii pro reklamu jak tvořit komunikační strategii pro PR jak pracovat s kreativním konceptem jak naplánovat mediální prostor pro reklamní kampaň jak tvořit marketingové, reklamní a PR texty jak komunikovat na sociálních sítích jak najít a vybrat komunikační agenturu a řídit její práci Podrobně jsem se seznámila s technikami účinné propagace a reklamy, dozvěděla jsem se, jak sestavit účinný komunikační plán, formulovat klíčová sdělení a současně jak postupovat podle nejnovějších trendů v propagaci.

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2018

Zájmy

Volný čas trávím nejraději aktivně. Mám ráda dlouhé procházky v přírodě, lyžování, plavání a především cestování.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45