
J. D. , životopis 791224
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Polabská soukromá obchodní akademie, Pardubice
Obchodní akademie (Bankovnictví)
září 1994 – květen 1998SŠ s maturitou
Praxe 27 let a 5 měsíců
CO*********ice
Marketingový specialista
září 2024 – dosud 11 měsíců
Řídím rebranding firmy a vývoj nových webových stránek a e-shopu výrobny lahůdek. Koordinuji a realizuji marketingové aktivity zaměřené na posílení povědomí o značce a podporu prodejen. Vytvářím firemní POS materiály (letáky, plakáty, inzerce, katalogy) a kompletní obsah pro firemní komunikaci včetně textů. Spravuji sociální sítě (Facebook, LinkedIn, YouTube) a připravuji videa pro online kampaně. Plánuji a zodpovídám za marketingové rozpočty včetně nákupu médií. Kontroluji dodržování brandových standardů (logo, barevnost, grafika). Spolupracuji s externími partnery: grafická studia, tiskárny, IT firmy. Zajišťuji výběrová řízení na dodavatele a vedu finanční agendu (objednávky, faktury).
Lé*******neč
Manažerka marketingu
prosinec 2023 – září 2024 10 měsíců
Vedla jsem marketingový tým a podílela se na tvorbě vizuální koncepce lázní. Zodpovídala jsem za přípravu, koordinaci a realizaci marketingových kampaní včetně jejich obsahu. Zpracovávala jsem marketingové strategie, připravovala a spravovala rozpočty kampaní a zajišťovala výběr a nákup médií. Kompletně jsem tvořila firemní POS materiály, včetně psaní textů (newslettery v Mailchimpu, bannery). Spravovala jsem Facebookové příspěvky a kampaně a měla na starosti obsah i vzhled webových stránek. Komunikovala jsem se zákazníky přes digitální média. Kontrolovala jsem dodržování standardů značky, zejména správné použití loga, barevnosti a dalších grafických prvků dle grafických manuálů. Pravidelně jsem se účastnila porad s vedením společnosti, kde jsem předávala informace o stavu projektů, aktivit marketingu i reportovala aktuální situaci a vývoj na trhu, konkurenci a příležitosti. Zajišťovala jsem výběrová řízení a jednání s dodavateli, včetně vedení finanční agendy (objednávky, faktury apod.).
So*********.o.
Marketingový specialista
červen 2021 – prosinec 2023 2 roky a 7 měsíců
Moje práce zahrnovala koordinaci a implementaci široké škály aktivit souvisejících s rozvojem povědomí o značce a podporou obchodu, se zaměřením převážně na B2B segment. Zaměřovala jsem se na plánování, přípravu, koordinaci, monitorování a administraci POSM aktivit. Podílela jsem se na přípravě a koordinaci eventů, výstav a firemních akcí a zajišťovala reklamní předměty a vánoční dárky. Byla jsem zodpovědná za tvorbu firemních POS materiálů (letáky, katalogy apod.) a kompletní tvorbu materiálů pro firemní komunikaci, včetně psaní textů. Koordinovala jsem komunikaci se spotřebiteli přes digitální média a spravovala Facebook i webové stránky zaměřené na komunikaci se spotřebiteli. Zajišťovala jsem grafické prvky pro potřeby materiálů a reklamy a připravovala i aktualizovala prezentace a materiály pro obchodní týmy. Pravidelně jsem informovala nadřízeného o stavu jednotlivých projektů a aktivit. Moje role zahrnovala tvorbu a realizaci strategií pro různé prodejní kanály a vytváření marketingových strategií značky. Mým úkolem byla také příprava a správa rozpočtů pro kampaně, včetně nákupu médií, a zajištění dodržování standardů značky, včetně kontroly loga, barevnosti a dalších aspektů.
Pa*********.s.
Marketing specialist
srpen 2020 – 2021 1 rok a 5 měsíců
Hlavní náplní mé práce byl rozvoj a podpora obchodu prostřednictvím POSM aktivit a reklamních předmětů. Zajišťovala jsem plánování, přípravu, koordinaci, monitorování, vyhodnocování a administraci BTL aktivit, tailor-made promotions a programů zaměřených na zvýšení intenzity prodeje (same store sales), viditelnosti značky Pardubický pivovar a uvedení nových výrobků na trh. Organizovala jsem plánování, přípravu a realizaci designu, produkce a distribuce standardních i promočních POS materiálů. Kontrolovala jsem exekuci aktivit a kvalitu využívání POS materiálů v terénu. Zajišťovala jsem podporu prodeje v kanálech ON trade i OFF trade. Komunikovala jsem se spotřebiteli prostřednictvím digitálních médií, spravovala Facebook profil a webové stránky. Sledovala jsem a analyzovala aktuální situaci na trhu, trendy, vývoj trhu a aktivity konkurence. Zajišťovala jsem grafické podklady (polepy, letáky, plakáty, bannery, inzerce, brand book apod.) a připravovala aktualizace prezentačních a podpůrných materiálů pro obchodní týmy. Pravidelně jsem komunikovala s obchodními týmy a dalšími odděleními. Zpracovávala jsem marketingové strategie a kompletně tvořila firemní POS materiály, včetně psaní textů pro firemní časopis a bannery. Připravovala jsem a zodpovídala za rozpočty kampaní, včetně nákupu médií. Dohlížela jsem na správné dodržování brand booku značek, kontrolovala správnost loga, barevnosti a dalšího vizuálního použití.
PR*****.s.
Marketing Communication Specialist
listopad 2017 – květen 2020 2 roky a 7 měsíců
Hlavní náplní mé práce byla příprava marketingových kampaní, odpovědnost za jejich obsah a realizaci. Zpracovávala jsem marketingové strategie. Kompletně jsem tvořila firemní POS materiály, psala texty (mailingy, bannery, CRM dopisy apod.). Připravovala jsem a zodpovídala za rozpočty kampaní, včetně nákupu médií, koordinovala PR a řídila marketingové aktivity a projekty v obchodní síti. Na starost jsem měla také zajištění firemních eventových akcí (konference, večírky, akce pro zaměstnance centrály atd.). Dále jsem byla zodpovědná za nákup a vedení skladu s reklamními předměty. Spolupracovala jsem s grafickými studii, tiskárnami a dalšími odděleními na centrále i mimo ni (komunikace s obchodní sítí firmy). Zajišťovala jsem výběrová řízení na dodavatele a jednání s nimi, včetně vedení finanční agendy (objednávky, faktury apod.).
MA*********ice
Account Manager - media, reklama
únor 2007 – říjen 2017 10 let a 9 měsíců
Mou činností bylo reklamní a marketingové poradenství, odpovědnost za rozvoj marketingových strategií klientů, řízení rozpočtů a obsahu kreativních kampaní, přímá odpovědnost za nákup médií a koordinace marketingových aktivit a projektů. Zajišťovala jsem eventové akce pro klienty, spolupracovala s grafickým studiem a IT oddělením, jednala s dodavateli a vedla finanční agendu (objednávky, faktury). Zajišťovala jsem komplexní služby pro klienta včetně grafického zpracování a DTP sazby katalogů, DL skládaček, letáků, firemních časopisů, předtiskové přípravy, korektur, překladů do cizích jazyků a tisku. Mezi mé významné klienty patřili: Magistrát města Pardubice, FOXCONN CZ, PETROF, ELDIS Pardubice, CZ STAVEBNÍ HOLDING, Kardiologické centrum AGEL a Obchodní centrum GRAND.
St*******ice
Obchodní zástupce
2004 – 2007 3 roky a 6 měsíců
Tiskárna, nakladatelství, reklamní studio. Vyhledávání nových obchodních partnerů, kalkulace, zajištění komplexní služby v oblasti tisku a reklamy.
ČS*******aha
Bankovní úřednice
2001 – 2004 3 roky a 6 měsíců
Zajištění provozu na přepážce, obsluha klientského servisu, vyhledávání nových obchodních aktivit.
Ra*****ové
Bankovní úřednice
1999 – 2001 2 roky a 6 měsíců
Zajištění provozu na přepážce, zpracování úvěrové dokumentace pro obecní úřady a občany.
Sd*********ice
Účetní
1998 – 1999 1 rok a 6 měsíců
Zpracování účetnictví pro firmy.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
E-mail marketingPokročilý
Google AdsPokročilý
Google AnalyticsPokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Tvorba animacíZačátečník
WordPress / CMSZačátečník
Úprava fotekZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Adobe Acrobat Pro 9
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Jak na obsahový profesní marketing na LinkedIn
•typy příspěvků na LinkedIn – co mít a nemít na profilu • jak dělat síťování na LinkedIn a čeho se vyvarovat • principy firemního ambasadoringu • nejčastější bariéry tvorby kvalitního obsahu
Zobrazit certifikát o absolvování
únor 2025
Školení online copywritingu
Kurz byl zaměřen na základní princip psaní textů na web, na klíčová slova, jak a kde je hledat, jak s nimi (ne)pracovat, jak vystavět atraktivní titulek, jaké informace a v jaké podobě patří na hlavní stránku webu, základy pro SEO. Naučila jsem se přemýšlet nad obsahem, celkovou kvalitou a jeho přínosem. Získala jsem pevnější základy a jasnější představu, jak pracovat s texty, aby byli pro firmu přínosem, staly se atraktivnější a s lepším zacílením na naší cílovou skupinu.
prosinec 2019
Moderní marketingová komunikace a propagace
Kurz byl zaměřen na: jak tvořit komunikační strategii pro reklamu jak tvořit komunikační strategii pro PR jak pracovat s kreativním konceptem jak naplánovat mediální prostor pro reklamní kampaň jak tvořit marketingové, reklamní a PR texty jak komunikovat na sociálních sítích jak najít a vybrat komunikační agenturu a řídit její práci Podrobně jsem se seznámila s technikami účinné propagace a reklamy, dozvěděla jsem se, jak sestavit účinný komunikační plán, formulovat klíčová sdělení a současně jak postupovat podle nejnovějších trendů v propagaci.
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2018