
Z. Ř. , životopis 979814
Vzdělání Vysokoškolské
Masarykova univerzita, Filozofická fakulta
Španělská filologie
září 2002 – květen 2005Vysokoškolské
Gymnázium Matyáše Lercha, Brno
Dvojjazyčné gymnázium
září 1994 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 6 měsíců
KV*******TRO
Marketingový manažer
2022 – 2024 2 roky a 6 měsíců
marketing poboček, tvorba grafických materiálů, visibilita poboček, marketing dodavatelů, správa soc. sítí, fakturace subdodavatelům v účetním programu SAP, prezentace dodavatelů v rámci všech poboček v ČR, podílení se na tvorbě MKT strategie, manažerská činnost napříč společností a s dodavateli
Al*****st)
PR manažer
2022 – 2022 6 měsíců
externí a interní komunikace společnosti, tvorba a psaní Alca magazínu, komunikace s médii, tvorba komunikační a mediální strategie, správa soc. sítí (FB, IG) vč. strategie příspěvků, tiskové zprávy a psaní veškewrých textů, editace webu, kreativa a natáčení firemních videí, asistentská činnost majitelům společnosti, prezentace společnosti v rámci KVIFF, organizování a moderování akcí, spolupráce s MKT oddělením a podílení se na visibilitě společnosti
TV*******ova
Reportér Televizních novin
2019 – 2022 3 roky a 6 měsíců
výběr témat z aktuálního dění, příprava zpravodajství, scénář reportáže, natáčení rozhovorů, psaní reportáže, střih, namluvení, stand up, tvorba reportáží i do publicistiky (Střepiny) a do Sportovních zpráv.
SH*******LOG
Marketingový ředitel/manažer
2020 – 2021 1 rok a 6 měsíců
kompletní vedení marketingového oddělení a podřízených, porady vedení společnosti s řediteli dalších oddělení, sestavování mkt plánu, komunikace s dodavateli, copywriting, moderování, reklamní spoty, strategie a správa soc. sítí (IG, FB), strategie a tvorba webu, PR strategie a články do online prostředí, kreativa, tiskové zprávy a tiskové konference
Es*********sso
General manager/PR manager
2017 – 2020 3 roky a 6 měsíců
vedení chodu kanceláře, asistentská práce jednatelům společnosti, personalistika (vedení pohovorů, nábor nových zaměstnanců, marketing), kontrola a zadávání faktur do systému Helios - příprava a chod showroomu, spolupráce na baristických školeních, příprava in/out eventů, jednání se zákazníky, kontrolní návštěvy zákazníků (školení a kontrola kvality technologie a přípravy) - PR a sociální sítě, návrh a výběr rekl. předmětů, výběr dodavatelů, řízení rozpočtu, controlling, zajištění viditelnosti jednotlivých brandů, vytváření komunikačních a prezentačních materiálů, copywriting - organizace a moderování eventů, konferencí, akcí pro zákazníky firemních večírků
Rá*********dýl
Redaktor, publicista, novinář
2007 – 2019 12 let a 6 měsíců
zpravodajství slovem i písmem, příprava zpravodajství, editace zpráv na sociálních sítích, tvorba PR článků, vytváření kampaní pro obchodní partnery, organizace a moderování eventů, natáčení reklamních spotů - práce s informačními databázemi a ČTK, práce s audiovizuální technikou
Co*******ing
Krizový manager / Office manager
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
vedení chodu kanceláře a poboček v rámci ČR, vedení menšího týmu lidí, nábor nových zaměstnanců a zaškolení, reorganizace práce, sestavování pracovních skupin, tvorba pracovních metodik a implementace včetně optimalizace CRM systému - zastupování klientů při jednání se správními orgány, zastupování klientů při správním řízení, zakládání nových právnických osob a podnikajících fyzických osob, provádění registrací k daním, ZP i SSZ, základy účetní evidence,prácevISVario - redakční činnost pro firemní webové stránky, e-shop a sociální sítě - organizace firemních akcí a vánočních večírků
OS*********mie
Majitel
2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců
provozování vlastních cukráren a kaváren (kompletní vedení chodu provozoven a administrativy) - samostatné vedení společnosti, nábor zaměstnanců (cca 10 zaměstnanců), BOZP, příprava podkladů pro účetní, marketing, PR, řízení výroby (vše, co spadá do vedení firmy
Co*********mex
PR specialista / Office manager
2011 – 2013 2 roky a 6 měsíců
jednání se stávajícími zákazníky, příprava podkladů pro reklamní kampaně, editace webů, psaní PR článků a textů na jejich weby, spolupráce s tiskárnou, příprava podkladů pro tisk reklamních předmětů, letáků atd, objednávání rekl. předmětů, výběr dodavatelů a jednání s nimi, tvorba rozpočtu, účast na reklamních kampaních klientů a jejich řízení
Se*****.cz
Account Manager - media, reklama
2008 – 2011 3 roky a 6 měsíců
péče o stávající klienty, akvizice nových klientů, tvorba marketingových plánů pro firmy, PR články, psaní textů pro kampaně na Seznam.cz, strategie pro viditelnost firem ve vyhledávačích, tvorba webů
Jazyky
němčinamírně pokročilá
italštinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
španělštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
ERP a účetní software
Altus VarioPokročilý
HeliosPokročilý
PohodaPokročilý
SAPZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Keloc
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
velmi dobré komunikační vlastnosti, vizionářské schopnosti
Kurzy
Masérský kurz s akreditací MŠMT
sportovní a relaxační masáže
2023
PR s přehledem
Jak získat prostor v mediích, jak využívat a vyhodnocovat nástroje k zaujmutí zákazníka
2022
Práce s Instagramem
tvorba obsahu na IG, vyhodnocení příspěvků, rozdíl mezi soukromým a firemním profilem
2018
Pomaturitní roční kurz AJ
roční intenzivní kurz angličtiny
2002