Foto: Kateřina K.
ID 1507288

Kateřina K. 24 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Krč + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, převážně, příležitostně, zcela

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola podnikání a gastronomie

Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)

září 2016 – květen 2020SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 10 měsíců

In*****.o.

Marketing & event specialist

červenec 2025 – dosud 6 měsíců

- Kompletní organizace a zajištění firemních akcí (výběr místa, program, produkce na místě, grafiky, kalkulace) - Koordinace zájezdů pro věrnostní klub Inter Cars Česká republika ) - Koordinace mezinárodního projektu Young Car Mechanic pro Českou republiku - Školení pro zaměstnance a zákazníky firmy Inter Cars ČR (zajištění dodavatelů, místa, kalendář akcí)

In*****.o.

Marketingový specialista

únor 2023 – červenec 2025 2 roky a 6 měsíců

- Správa marketingových budgetů poboček, práce s Navision systémem - Příprava firemních akcí (vánoční večírky, teambuildingové akce, celorepublikové setkání firmy) - Věrnostní klub pro zákazník (akce pro zákazníky v zahraničí s programem, dopravou) - Firemní a zaměstnanecké oblečení, objednávky a příprava grafik - Koordinátor v ČR pro projekt YOUNG CAR MECHANIC, který se zaměřuje na studenty středních škol s obory automechanik a autotronik

In*****.o.

Recepční v administrativě

červenec 2022 – únor 2023 8 měsíců

- Správa firemní pošty a vyřizování firemních hovorů - Objednávání základních potřeb pro chod recepce - Správa datové schránky a podpora pro HR - Vítání hostů a jejich usazení do zasedacích místností - Inzerce nových pozic pro pobočky a centrálu (teamio, jobs)

Fr*******oup

Vedoucí prodejny

říjen 2021 – červen 2022 9 měsíců

- Řízení pobočky, plánování směn, komunikace s týmem a zákazníky. - Správa objednávkových a pokladních systémů, dohled nad denním provozem a zákaznický servisem - Příprava otevírání nových poboček

Fr*******oup

Asistent prodeje

březen 2018 – říjen 2021 3 roky a 8 měsíců

- ⁠Prodej a příprava občerstvení a drinků - Práce s POS - Objednávky zboží

Li*****dex

Asistent prodeje

srpen 2020 – srpen 2021 1 rok a 1 měsíc

- Komunikace se zákazníky, obsluha pokladního systému a poradenství v oblasti kvalitní módy - Rozvíjení komunikačních a jazykových dovedností.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Tvorba obsahu a online marketing

E-mail marketingZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

Mailchimp, Navision

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45