Kateřina K. 24 let , životopis 1507288
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Delegát cestovní kanceláře Event Specialist Marketingová komunikace Recepční v cestovním ruchu Specialista HR marketingu Specialista marketingu Specialista PR Vedoucí / manažer restaurace Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, převážně, příležitostně, zcela
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola podnikání a gastronomie
Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)
září 2016 – květen 2020SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 10 měsíců
In*****.o.
Marketing & event specialist
červenec 2025 – dosud 6 měsíců
- Kompletní organizace a zajištění firemních akcí (výběr místa, program, produkce na místě, grafiky, kalkulace) - Koordinace zájezdů pro věrnostní klub Inter Cars Česká republika ) - Koordinace mezinárodního projektu Young Car Mechanic pro Českou republiku - Školení pro zaměstnance a zákazníky firmy Inter Cars ČR (zajištění dodavatelů, místa, kalendář akcí)
In*****.o.
Marketingový specialista
únor 2023 – červenec 2025 2 roky a 6 měsíců
- Správa marketingových budgetů poboček, práce s Navision systémem - Příprava firemních akcí (vánoční večírky, teambuildingové akce, celorepublikové setkání firmy) - Věrnostní klub pro zákazník (akce pro zákazníky v zahraničí s programem, dopravou) - Firemní a zaměstnanecké oblečení, objednávky a příprava grafik - Koordinátor v ČR pro projekt YOUNG CAR MECHANIC, který se zaměřuje na studenty středních škol s obory automechanik a autotronik
In*****.o.
Recepční v administrativě
červenec 2022 – únor 2023 8 měsíců
- Správa firemní pošty a vyřizování firemních hovorů - Objednávání základních potřeb pro chod recepce - Správa datové schránky a podpora pro HR - Vítání hostů a jejich usazení do zasedacích místností - Inzerce nových pozic pro pobočky a centrálu (teamio, jobs)
Fr*******oup
Vedoucí prodejny
říjen 2021 – červen 2022 9 měsíců
- Řízení pobočky, plánování směn, komunikace s týmem a zákazníky. - Správa objednávkových a pokladních systémů, dohled nad denním provozem a zákaznický servisem - Příprava otevírání nových poboček
Fr*******oup
Asistent prodeje
březen 2018 – říjen 2021 3 roky a 8 měsíců
- Prodej a příprava občerstvení a drinků - Práce s POS - Objednávky zboží
Li*****dex
Asistent prodeje
srpen 2020 – srpen 2021 1 rok a 1 měsíc
- Komunikace se zákazníky, obsluha pokladního systému a poradenství v oblasti kvalitní módy - Rozvíjení komunikačních a jazykových dovedností.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Mailchimp, Navision
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace