Foto: Ing. Irena M.
ID 1462224

Ing. Irena M. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomická v Praze

Fakulta managementu v Jindřichově Hradci, obor Management zdravotnických služeb

2012 – 2015Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomická v Praze

Fakulta managementu v Jindřichově Hradci, obor Management a ekonomie

2008 – 2012Bakalářské

Ekonomická akademie Neveklov

Obchodní akademie

2004 – 2008SŠ s maturitou

Praxe 17 let

Un*******.o.

Manažerka společnosti EBC Services s.r.o.

červen 2017 – dosud 8 let a 7 měsíců

Poskytování centrálních služeb, recepční a koordinátorské služby, správa a vydávání novinek, navrhování odměn, tvora a prezentace týdenních, měsíčních a kvartáních hodnocení za společnost, zajištění měsíčního vyúčtování služeb (rezervace zasedacích místností, recepční služby, centrální služby, služby kavárny EBC Café a další platby), příprava rozpočtu a vize společnosti na každý rok, komunikace s ostrahou budovy, úklidem, správou objektu (řešení problémů, závad a plánovaných prací), nábor + zaučení + následná péče o recepční a koordinátorky lokalit po celé ČR, práce v interním systému +4U, včetně metMethodologya, uuBookKit a uuCourseKit.

Un*******.o.

Koordinátorka recepčních

červen 2016 – květen 2017 1 rok

Nábor a zaučování nových recepčních, plánování docházky, návrhy odměn, plánování a účast na pravidelných workshopech, správa portálů společnosti, příprava a aktualizace manuálů pro recepční, školení na systém +4U a organizační strukturu holdingu Unicorn, zajištění výpomocí v interních objektech společnosti, objednávání zásob a spot. materiálu, provozní činnosti.

Di*****cie

Barmanka

2009 – 2017 8 let a 6 měsíců

Obsluha na baru či ve výčepu, komunikace se zákazníky, příprava cataringu, příprava tématických večerů, nákup potřebných nápojů a dalších zásob.

Un*******.o.

Recepční

únor 2016 – květen 2016 4 měsíce

Zajišťování správného chodu multifunkční recepce, příprava a obsluha zasedacích místností, reprografické služby, kurýrní služby, příjem a vydávání zásilek, rozvoz interní pošty na pražské pobočky, třídění pošty a správa poštovních schránek, správa dokumentů dle standardů Unicorn Systems.

Vz*******.s.

Prodavačka/Provozní manažerka

březen 2015 – únor 2016 1 rok

Prodej uzených, mražených a chlazených ryb a salátů, objednávky prodávaných výrobků, zajištění dostatečného a potřebného zboží, provádění měsíční inventury, odvody tržeb, komunikace se zákazníky, spolupráce se zpracovnou, péče o prodejnu.

Ze*****.o.

Obchodní zástupce

2015 – leden 2016 1 rok a 1 měsíc

Komunikace se stálými a potenciálními zákazníky, prodej, propagace a poskytování informací o produktech firmy, ankety získávání nových zákazníků, navolávání klientů, reprezentace firmy, řešení dotazů a problémů od zákazníků, plánování osobních schůzek, zajišťování léčebných procedur zákazníkům (světelná terapie),předávání firemních dárků.

Ho*****rfa

Výčepní/barmanka

srpen 2012 – únor 2015 2 roky a 7 měsíců

Práce ve výčepu, obsluha zákazníku na place, příprava jednoduchých "hospodských" jídel, úklid prostor, práce na kase + tzv. zrcadlo, inventura sortimentu.

Jazyky

španělštinazačátečník

němčinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Zdravotní průkaz, zákaznický servis, proklientský přístup, organizace práce i času, delegování úkolů,

Kurzy

Psaní všemi deseti

2006

Zájmy

četba, hudba, tanec, zvířata

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45