Není foto: V. V.
ID 847954

V. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Bakalářské

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut - Ambis, a.s.

Management organizaci

říjen 2016 – květen 2019Bakalářské

Obchodní akademie, Škola 2000, s.r.o.

Ekonomie

2003 – 2009SŠ s maturitou

Praxe 23 let a 11 měsíců

O*****Č

Manažer výroby a finančních služeb

leden 2020 – dosud 6 let

• Komplexní řízení výroby BIO pastily na bázi rozmělněného a sušeného ovoce (jablka, švestky, višeň) včetně dohled nad celým procesem – od příjmu surovin až po finální balení a distribuci. Plánování výrobních dávek s ohledem na sezónnost, dostupnost BIO surovin a požadavky na certifikaci. • Zodpovědnost za dodržení technologických postupů a standardů kvality v souladu s předpisy pro ekologickou výrobu. Dohled nad čistotou provozu a hygienou v souladu s pravidly HACCP a ekologickými normami. Spolupráce s kontrolními orgány při pravidelných auditech a certifikačních řízeních. • Finanční řízení výroby – kontrola nákladovosti, rozpočtování a vyhodnocování efektivity. Zpracování účetních a mzdových podkladů, správa pokladny, kontrola fakturace a finančních toků v rámci podniku. Práce s účetními systémy (např. Pohoda) a komunikace s externí účetní firmou. • Zajištění zásobování – komunikace s ovocnáři, výběr dodavatelů s BIO certifikací, objednávky surovin a dohled nad kvalitou vstupního materiálu. Organizace skladového hospodářství, evidence vstupů a výstupů, inventarizace. • Spolupráce na vývoji nových příchutí a produktových řad, příprava kalkulací a podkladů pro cenotvorbu. Zastupování firmy při jednáních se zákazníky i partnery, účast na bio trzích a prezentacích produktů. Aktivní podíl na propagaci značky a růstu firmy v oblasti zdravé výživy.

VI*******.o.

Vedoucí výroby / Manager financí / Asistent externí účetní firmy

duben 2010 – říjen 2020 10 let a 7 měsíců

Administrativní a provozní řízení podniku • Samostatné řízení každodenního chodu výrobní firmy s komplexní odpovědností za výrobu, zásobování, logistiku a tok financí. Zajištění hladkého provozu všech oddělení a flexibilní zastupování majitelů i zaměstnanců dle potřeby. • Příprava a kompletace účetních a mzdových podkladů pro externí účetní firmu. Vedení mzdové evidence, kontrola docházky, výpočet odměn a příplatků. Zpracování podkladů ke správě exekucí, insolvencí a agendy související s dotacemi pro osoby se zdravotním postižením (OZP). • Komunikace s dodavateli a odběrateli, vyjednávání cen a podmínek spolupráce. Objednávání surovin, řízení skladových zásob, kontrola dodacích listů a správa skladové evidence. Vystavování faktur, kontrola splatnosti a vedení pokladny. • Zajištění příjmů a výdajů firmy – hotovostních i elektronických. Práce s účetním softwarem (ABRA, Pohoda), export a import dat mezi systémy, zadávání plateb přes internetové bankovnictví. Implementace a každodenní práce s EDI systémem – import objednávek, potvrzení dodání a elektronická fakturace. • Řízení a kontrola administrativní agendy související s výrobou, obchodem a personálním managementem. Řešení personálních otázek včetně náboru nových zaměstnanců, přípravy pracovních smluv a ukončení pracovních poměrů. • Zajištění správnosti statistických výkazů pro úřady, pravidelné interní analýzy výkonu podniku – sledování výroby, tržeb cukrárny i provozu pohostinství. Úzká spolupráce s majiteli firmy na strategických rozhodnutích.

VI*******.o.

Vedoucí výroby

září 2004 – duben 2010 5 let a 8 měsíců

• Komplexní zodpovědnost za řízení a plnění plánu výroby cukrářských výrobků ve středně velké potravinářské společnosti. Denní organizace a koordinace výrobních činností v souladu s technologickými předpisy, kontrola výstupní kvality a plnění požadavků zákazníků. • Vedení týmů prostřednictvím zkušených team leaderů a řízení až 50 nepřímých podřízených v třísměnném provozu. Efektivní plánování lidských zdrojů a výrobních kapacit s důrazem na dosažení maximální produktivity při zachování vysokého standardu kvality. • Zajištění důsledného dodržování systému HACCP, včetně identifikace kritických bodů, analýzy rizik, školení personálu a provádění pravidelných interních auditů bezpečnosti potravin. Aktivní spolupráce s odděleními kvality, technologie a vývoje na zlepšování výrobních receptur i procesů. • Odpovědnost za dodržování BOZP a vytváření bezpečného pracovního prostředí. Organizace směn, zajištění kontinuálního provozu a plánování zaškolování nových pracovníků včetně tvorby školících plánů a dokumentace. • Zavedení opatření pro zvýšení efektivity výroby – standardizace pracovních postupů, systematické uspořádání pracovišť, pravidelné čištění a udržování pořádku, které přispívají k vyšší bezpečnosti, lepší orientaci zaměstnanců a snížení prostojů. • Řízení administrativní agendy spojené s výrobou, včetně plánování zásob surovin, hlášení odchylek a spolupráce s nákupem a skladem. Reporting vedení společnosti, analýza KPI a návrhy na zlepšování výkonnosti výroby, snížení nákladů a úspory materiálu. Pravidelná komunikace s ostatními odděleními za účelem zajištění hladkého průběhu výrobního procesu.

VI*******.o.

Pracovník výrobního procesu / Cukrářka

únor 2002 – září 2004 2 roky a 8 měsíců

Příprava cukrářských výrobků, včetně dortu Medovník, dle stanovených receptur a výrobních postupů.

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

ruštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

EDI, ABRA FlexiBee, Pohoda

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Další dovednosti

Výroba cukrářských výrobků (zejména dorty Medovník). Řízení výroby a vytváření výrobních plánů. Vedení týmu a personální management (včetně personalistiky, mezd a motivace zaměstnanců). Zajištění kvality výrobků a optimalizace výrobních procesů. Interní audit a kontrola procesů. Komunikace s externími organizacemi (inspektoráty bezpečnosti práce, účetní firmy, atd.).

Kurzy

Personalistika

březen 2017

Zájmy

Mezi moje zájmy patří cyklistika, lyžování, vaření. Ale nejvíce ze všeho rada trávím čas v přírodě a s rodinou. Cestují a poznávám jiné kultury a nové lidi. Rada se učím novým věcem. Vzdělávám se a chodím mezi lidi. Kino, divadlo a kulturní odpočinek.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45