Není foto: M. C.
ID 935573

M. C.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Pardubice - Fakulta ekonomicko správní

Ekonomika a management podniku

září 2024 – dosudVysokoškolské

Cardiff Academy

Finanční management a poradenství (MBA)

červenec 2024 – červen 2025Vysokoškolské

Univerzita Hradec Králové - Fakulta Informatiky a Managmentu

Ekonomie a Managment

září 2021 – květen 2024Bakalářské

SPŠ Hradec Králové

Technické lyceum

září 2009 – červen 2013SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 6 měsíců

Ai*******ank

Manažer pobočky

srpen 2021 – březen 2025 3 roky a 8 měsíců

Nábor zaměstnanců Částečné zaškolení zaměstnanců Rozvoj bankovních asistentů Denní řízení prodejních výsledků repoting výsledků, aktivit,... tvorba směn pro chod pobočky v obchodním centru Administrativa vrámci pobočky stabilizace fluktuace stabilní plnění obchodník a kvalitativních targetů

Če*******lna

Osobní bankéř PLUS

září 2020 – květen 2021 9 měsíců

- Peče o důležité klienty - Poskytování odborného poradenství v oblasti financí - aktivní oslovení potenciálně nových klientů - Řízení vlastního portfolia klientů -Uzavírání/ sprostředkování obchodních produktů

T-*******.s.

Manažer provozu služeb rezidentním zákazníkům

červenec 2017 – srpen 2020 3 roky a 2 měsíce

- Vedení týmu k plnění zadaných cílů - Kontrola výsledků a výkonu jednotlivých členů týmu - Motivace a hodnocení podřízených pracovníků - Rozvoj jednotlivých členů týmu - Sběr podnětů a nápadů na vylepšování stávajících pracovních postupů. - Provádění personálních změn ve složení týmu. - Řešení interpersonálních vztahů v týmu - Stanovení standardů pracovního výkonu a norem pracovního chován

T-*******.s.

Senior asistent služeb rezidentním zákazníkům

prosinec 2016 – červen 2017 7 měsíců

-Stejná náplň práce jako na pozici asitenta - rozvoj členů týmů - podílení se na vedení týmu

T-*******.s.

Asistent služeb rezidentním zákazníkům

srpen 2015 – listopad 2016 1 rok a 4 měsíce

- Řešení požadavků rezidetních zákazníků při telefonického kontaktu se zákaznickým centrem - Peče o zákazníky společnosti T-Mobile -prodej produktů T-Mobile -Plnění zadaných cílů

Jazyky

němčinazačátečník

italštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Grafické a konstrukční programy

AutoCADZačátečník

Databázové systémy

MS SQLZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

scrum master, Základní znalost MS PBI

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Leadership a budování týmů – schopnost vést, motivovat a rozvíjet lidi. Strategické plánování a rozhodování – umíš nastavovat cíle a orientovat se na výsledky. Kritické a logické myšlení – dokážeš rychle vyhodnocovat situace a hledat efektivní řešení. Efektivní komunikace – jasné, srozumitelné a profesionální vystupování. Řízení projektů a procesů – zkušenost s organizací práce, prioritizací a optimalizací. Empatie a týmová spolupráce – propojuješ lidský přístup s orientací na výkon.

Kurzy

Scrum master (tayllorcox)

Kurz zaměřený na rozvoj digitálních kompetencí a praktické dovednosti v oblasti agilního projektového řízení. Náplň kurzu: Práce s moderními nástroji pro online spolupráci a řízení týmů na dálku Aplikace metodiky Scrum napříč obory, nejen v IT Identifikace a eliminace nejčastějších chyb při řízení agilních projektů Hodnocení úrovně zralosti týmů a agilních procesů Podpora digitalizace a efektivní práce v agilním prostředí

srpen 2025

ČBA educa Kapitálové trhy I

zkouška na zřizování investičních produktů

březen 2022

ČBA Distribuce penzijních produktů

Díky tomuto certifikátu mohu distribuovat penzijní produkty

Zobrazit certifikát o absolvování

březen 2021

ČBA Distribuce životního pojištění

Díky tomuto certifikátu mohu distribuovat životní pojištění

Zobrazit certifikát o absolvování

březen 2021

Spotřebitelské úvěry a Hypotéky

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2020

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45