Foto: Lukáš C.
ID 580724

Lukáš C. 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Háje + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SŠ Obchodu a služeb

Obchodník (Management a ekonomika obchodu), Manažer obchodu

září 2006 – červen 2009SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 4 měsíce

Pr*****.o.

Manažer obchodního týmu

květen 2024 – dosud 1 rok a 8 měsíců

Vedení, motivace a rozvoj týmu obchodních zástupců s cílem dosahovat stanovených obchodních výsledků. Nastavování jasných cílů, plánování aktivit a pravidelné vyhodnocování výkonu jednotlivců i celého týmu. Aktivní účast v terénu – kontrola obchodních činností, podpora při jednání se zákazníky a řešení vzniklých situací. Nábor, zaškolení a integrace nových členů týmu. Odpovědnost za kvalitu zákaznického servisu a dodržování firemních standardů. Pravidelné reportování výsledků a návrh opatření pro zlepšení výkonnosti týmu. Spoluvytváření pozitivního obrazu značky postavené na důvěře, férovosti a kvalitě.

He*******.s.

Oblastní manažer

duben 2023 – duben 2024 1 rok a 1 měsíc

Zodpovědnost za organizaci a plánování služeb, dohled nad výkonem jednotlivých středisek. Personální řízení obchodních manažerů – hodnocení výkonu, nastavování cílů, motivace a odměňování. Poskytování podpory při řešení nestandardních situací obchodních asistentů. Revize a schvalování odměn obchodních asistentů, řešení jejich podnětů a stížností. Dohled nad řešením stížností klientů z hlediska správného pokrytí a obsazenosti služeb.

Ar*****tvo

Manažer pobočky / Specialista marketingu

březen 2020 – říjen 2022 2 roky a 8 měsíců

Administrativa spojená s evidencí a správou klientů a členů sdružení. Pravidelný reporting obchodnímu řediteli. Odpovědnost za kvalitu a včasnost práce podřízených, úroveň poskytovaných služeb a plnění obchodních cílů. Zajištění bezproblémového chodu pobočky – správa pokladny, personální obsazení, rozvoj týmu a organizace provozu. Spolupráce na vývoji, implementaci a aktualizaci produktů. Specialista marketingu Plánování, zadávání, řízení a vyhodnocování marketingových kampaní a propagačních aktivit. Správa a aktualizace firemních webových stránek. Aktivní vyhledávání nových marketingových kanálů, příležitostí a spolupráce s externími agenturami.

Cr*****nce

Manažer Callcentra

leden 2019 – leden 2020 1 rok a 1 měsíc

Řízení zákaznického centra poskytujícího nebankovní krátkodobé půjčky fyzickým osobám. Vedení a rozvoj týmů Teamleaderů v odděleních Customer Service (CS) a Loan Administration (LA). Motivace, podpora a vzdělávání svěřených týmů s důrazem na zvyšování výkonnosti a kvality práce. Odpovědnost za plynulé fungování zákaznického servisu a za dosažení vysoké úrovně zákaznické spokojenosti. Nastavování a vyhodnocování klíčových ukazatelů výkonnosti (SLA, KPI, dostupnost linek, míra schvalovatelnosti, NPS aj.).

Ai*********.s.

Manažer pobočky

leden 2018 – prosinec 2018 1 rok

Řízení a rozvoj týmu 9 zaměstnanců na pobočce. Nábor a výběr nových kandidátů, jejich zaškolení a integrace do týmu. Plánování směn, organizace provozu a zajištění chodu pobočky. Motivace a profesní rozvoj bankovních asistentů prostřednictvím koučinku a individuálních zpětných vazeb. Aktivní vedení náslechů a hodnocení hovorů s klienty (živé hovory i statické nahrávky). Odpovědnost za dosažení stanovených KPI, kvalitu služeb, úroveň klientské spokojenosti a kvalitu komunikace. Organizace a vedení interních školení a týmových porad.

Ra*********.s.

Manažer pobočky

březen 2014 – prosinec 2017 3 roky a 10 měsíců

Vedení pobočkového týmu a zodpovědnost za dosažení stanovených obchodních cílů. Pravidelné vyhodnocování výsledků a odpovědnost za plnění obchodních plánů. Nábor, adaptace a rozvoj zaměstnanců se zaměřením na prodejní dovednosti a kvalitu klientského servisu. Organizace a řízení chodu pobočky, vedení porad a kontrola aktivit poradců v jejich kalendářích. Aktivní akvizice nových klientů v segmentech osobních financí a SME. Spolupráce s odděleními marketingu a risku při nastavování procesů a zlepšování výkonnosti pobočky.

Ra*********.s.

Investiční a finanční specialista

únor 2013 – únor 2014 1 rok a 1 měsíc

Aktivní péče o portfolio přibližně 300 významných klientů banky a rozšiřování spolupráce se stávajícími i novými zákazníky. Tvorba a zpracování individuálních finančních plánů dle potřeb klientů. Prodej a poradenství v oblasti životního a úrazového pojištění, penzijního připojištění a investičních produktů. Odborná prezentace a nabídka širokého spektra investičních nástrojů – podílové fondy, dluhopisy, akcie a certifikáty. Dlouhodobé budování vztahů s klienty s důrazem na důvěru, kvalitu služeb a finanční stabilitu.

Ra*********.s.

Supervizor obchodního týmu

srpen 2011 – leden 2013 1 rok a 6 měsíců

Řízení a vedení týmu telefonních prodejců se zaměřením na dosažení obchodních cílů. Rozvoj prodejních dovedností jednotlivých členů týmu prostřednictvím koučinku, motivace a individuálních konzultací obchodních případů. Pravidelné vyhodnocování výsledků a reportování výkonu týmu. Podpora členů týmu při hledání efektivních cest k dosažení stanovených cílů. Zodpovědnost za maximalizaci produktivity a kvality obchodní činnosti.

Ra*********.s.

Pracovník Callcentra - Příchozí linka

březen 2010 – červenec 2011 1 rok a 5 měsíců

Komplexní obsluha příchozích klientů z prémiového segmentu, zajištění jejich finančních potřeb od servisních požadavků po nabídku produktů banky. Aktivní prodej bankovních produktů a služeb stávajícím i novým klientům, naplňování obchodních plánů a sestavování prodejních map. Administrativní zpracování klientských požadavků, profesionální e-mailová a telefonická komunikace na vysoké úrovni. Podpora osobních poradců prostřednictvím efektivního sjednávání schůzek a kvalifikace obchodních příležitostí. Mentoring a pomoc při zaučování nových členů týmu call centra.

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Programovací jazyky

Lotus Notes

Databázové systémy

MS SQL

Oracle

Další programy a počítačové znalosti

Siebel, ARBES, OBS, FortiClient, PipeDrive, Slack

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Motivující zpětná vazba, aneb zapomeňte na "sendvič"

Kurz předávání efektivní zpětné vazby

2021

Vedení a koučing obchodního týmu

Osvojení si dovednosti lídra, manažera, správná komunikace směrem k týmu

2021

Kurz rozpoznávání mincí a bankovek ČNB

2020

Time Management

2019

Certifikát ČNB - Kombinovaná (Bydlení + Jiné než bydlení)

březen 2018

Mentorský kurz

Základy mentorování nováčků

2018

Typologie klienta

2018

Dividenda Uniqa (kurz na prodej pojištění)

2014

Prodej investic

2013

Prodejní dovednosti

2012

Školení pro telefonní bankéře

2011

Prodej prostřednictvím telefonu (FBE = For Business Excellence)

2011

Zájmy

Ve volném čase navštěvuji divadla, kde jsem shodou okolností během 12 let sehrál více než 50 rolí. To mě naučilo nejen improvizaci a vystupování před publikem, ale také schopnosti vcítit se do různých rolí a perspektiv. Dovednosti, které pravidelně využívám i při vedení týmů a komunikaci s lidmi. Sport je pro mě další důležitou součástí života – aktivně působím jako fotbalový rozhodčí pro Prahu a střední Čechy, což mě naučilo určité disciplíně, rychlému rozhodování pod tlakem a týmové spolupráci. K tomu se pravidelně věnuji fitness, kvůli udržení energie a vytrvalosti. Celkově vynikám v komunikaci s lidmi, dokážu naslouchat jejich názorům a poskytovat konstruktivní zpětnou vazbu. Držím se upřímnosti a přímočarosti, což se odráží jak v pracovním, tak osobním životě.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45