Lukáš C. 36 let , životopis 580724
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Háje + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
HR ředitel / manažer Manažer prodejního teamu Provozní ředitel / manažer Regionální obchodní manažer Ředitel / manažer kvality Trenér obchodních dovedností Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ Obchodu a služeb
Obchodník (Management a ekonomika obchodu), Manažer obchodu
září 2006 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 4 měsíce
Pr*****.o.
Manažer obchodního týmu
květen 2024 – dosud 1 rok a 8 měsíců
Vedení, motivace a rozvoj týmu obchodních zástupců s cílem dosahovat stanovených obchodních výsledků. Nastavování jasných cílů, plánování aktivit a pravidelné vyhodnocování výkonu jednotlivců i celého týmu. Aktivní účast v terénu – kontrola obchodních činností, podpora při jednání se zákazníky a řešení vzniklých situací. Nábor, zaškolení a integrace nových členů týmu. Odpovědnost za kvalitu zákaznického servisu a dodržování firemních standardů. Pravidelné reportování výsledků a návrh opatření pro zlepšení výkonnosti týmu. Spoluvytváření pozitivního obrazu značky postavené na důvěře, férovosti a kvalitě.
He*******.s.
Oblastní manažer
duben 2023 – duben 2024 1 rok a 1 měsíc
Zodpovědnost za organizaci a plánování služeb, dohled nad výkonem jednotlivých středisek. Personální řízení obchodních manažerů – hodnocení výkonu, nastavování cílů, motivace a odměňování. Poskytování podpory při řešení nestandardních situací obchodních asistentů. Revize a schvalování odměn obchodních asistentů, řešení jejich podnětů a stížností. Dohled nad řešením stížností klientů z hlediska správného pokrytí a obsazenosti služeb.
Ar*****tvo
Manažer pobočky / Specialista marketingu
březen 2020 – říjen 2022 2 roky a 8 měsíců
Administrativa spojená s evidencí a správou klientů a členů sdružení. Pravidelný reporting obchodnímu řediteli. Odpovědnost za kvalitu a včasnost práce podřízených, úroveň poskytovaných služeb a plnění obchodních cílů. Zajištění bezproblémového chodu pobočky – správa pokladny, personální obsazení, rozvoj týmu a organizace provozu. Spolupráce na vývoji, implementaci a aktualizaci produktů. Specialista marketingu Plánování, zadávání, řízení a vyhodnocování marketingových kampaní a propagačních aktivit. Správa a aktualizace firemních webových stránek. Aktivní vyhledávání nových marketingových kanálů, příležitostí a spolupráce s externími agenturami.
Cr*****nce
Manažer Callcentra
leden 2019 – leden 2020 1 rok a 1 měsíc
Řízení zákaznického centra poskytujícího nebankovní krátkodobé půjčky fyzickým osobám. Vedení a rozvoj týmů Teamleaderů v odděleních Customer Service (CS) a Loan Administration (LA). Motivace, podpora a vzdělávání svěřených týmů s důrazem na zvyšování výkonnosti a kvality práce. Odpovědnost za plynulé fungování zákaznického servisu a za dosažení vysoké úrovně zákaznické spokojenosti. Nastavování a vyhodnocování klíčových ukazatelů výkonnosti (SLA, KPI, dostupnost linek, míra schvalovatelnosti, NPS aj.).
Ai*********.s.
Manažer pobočky
leden 2018 – prosinec 2018 1 rok
Řízení a rozvoj týmu 9 zaměstnanců na pobočce. Nábor a výběr nových kandidátů, jejich zaškolení a integrace do týmu. Plánování směn, organizace provozu a zajištění chodu pobočky. Motivace a profesní rozvoj bankovních asistentů prostřednictvím koučinku a individuálních zpětných vazeb. Aktivní vedení náslechů a hodnocení hovorů s klienty (živé hovory i statické nahrávky). Odpovědnost za dosažení stanovených KPI, kvalitu služeb, úroveň klientské spokojenosti a kvalitu komunikace. Organizace a vedení interních školení a týmových porad.
Ra*********.s.
Manažer pobočky
březen 2014 – prosinec 2017 3 roky a 10 měsíců
Vedení pobočkového týmu a zodpovědnost za dosažení stanovených obchodních cílů. Pravidelné vyhodnocování výsledků a odpovědnost za plnění obchodních plánů. Nábor, adaptace a rozvoj zaměstnanců se zaměřením na prodejní dovednosti a kvalitu klientského servisu. Organizace a řízení chodu pobočky, vedení porad a kontrola aktivit poradců v jejich kalendářích. Aktivní akvizice nových klientů v segmentech osobních financí a SME. Spolupráce s odděleními marketingu a risku při nastavování procesů a zlepšování výkonnosti pobočky.
Ra*********.s.
Investiční a finanční specialista
únor 2013 – únor 2014 1 rok a 1 měsíc
Aktivní péče o portfolio přibližně 300 významných klientů banky a rozšiřování spolupráce se stávajícími i novými zákazníky. Tvorba a zpracování individuálních finančních plánů dle potřeb klientů. Prodej a poradenství v oblasti životního a úrazového pojištění, penzijního připojištění a investičních produktů. Odborná prezentace a nabídka širokého spektra investičních nástrojů – podílové fondy, dluhopisy, akcie a certifikáty. Dlouhodobé budování vztahů s klienty s důrazem na důvěru, kvalitu služeb a finanční stabilitu.
Ra*********.s.
Supervizor obchodního týmu
srpen 2011 – leden 2013 1 rok a 6 měsíců
Řízení a vedení týmu telefonních prodejců se zaměřením na dosažení obchodních cílů. Rozvoj prodejních dovedností jednotlivých členů týmu prostřednictvím koučinku, motivace a individuálních konzultací obchodních případů. Pravidelné vyhodnocování výsledků a reportování výkonu týmu. Podpora členů týmu při hledání efektivních cest k dosažení stanovených cílů. Zodpovědnost za maximalizaci produktivity a kvality obchodní činnosti.
Ra*********.s.
Pracovník Callcentra - Příchozí linka
březen 2010 – červenec 2011 1 rok a 5 měsíců
Komplexní obsluha příchozích klientů z prémiového segmentu, zajištění jejich finančních potřeb od servisních požadavků po nabídku produktů banky. Aktivní prodej bankovních produktů a služeb stávajícím i novým klientům, naplňování obchodních plánů a sestavování prodejních map. Administrativní zpracování klientských požadavků, profesionální e-mailová a telefonická komunikace na vysoké úrovni. Podpora osobních poradců prostřednictvím efektivního sjednávání schůzek a kvalifikace obchodních příležitostí. Mentoring a pomoc při zaučování nových členů týmu call centra.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Programovací jazyky
Lotus Notes
Databázové systémy
MS SQL
Oracle
Další programy a počítačové znalosti
Siebel, ARBES, OBS, FortiClient, PipeDrive, Slack
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Motivující zpětná vazba, aneb zapomeňte na "sendvič"
Kurz předávání efektivní zpětné vazby
2021
Vedení a koučing obchodního týmu
Osvojení si dovednosti lídra, manažera, správná komunikace směrem k týmu
2021
Kurz rozpoznávání mincí a bankovek ČNB
2020
Time Management
2019
Certifikát ČNB - Kombinovaná (Bydlení + Jiné než bydlení)
březen 2018
Mentorský kurz
Základy mentorování nováčků
2018
Typologie klienta
2018
Dividenda Uniqa (kurz na prodej pojištění)
2014
Prodej investic
2013
Prodejní dovednosti
2012
Školení pro telefonní bankéře
2011
Prodej prostřednictvím telefonu (FBE = For Business Excellence)
2011