K. G. , životopis 507451
Představa o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Country Director / Manager Key Account Manager Nákupčí Nákupčí pro prodejní řetězce Product Specialist Project manager organizačně-ekonomický Ředitel / manažer nákupu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
TUO Vysoká škola Báňská
Materiálové technologie a recyklace
září 2019 – květen 2021Vysokoškolské
TUO, Vysoká škola Báňská
Materiály a technologie pro automobily
září 2012 – srpen 2018Bakalářské
Gymnázium a SOŠ Orlová, příspěvková org.
Všeobecné osmileté Gymnázium
2000 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 8 měsíců
Vexve - Armatury group
Manažer nákupu - vedoucí oddělení MTZ
červenec 2023 – dosud 1 rok
Vedoucí oddělení nákupu MTZ. Zodpovědnost za chod nákupního oddělení - 4 přímí podřízení. Ambasador za procesy v procurement. Modelování procesů v Commant. Spolupráce na projektech pro zahraniční, ale i tuzemské zákazníky. Vedení nákupu v rámci zajištění jednotlivých projektů. Účast na projektových poradách. Nákup zásadních komponent pro armatury u zahraničních i tuzemských dodavatelů. Vyjednávání smluvních podmínek a udržování dobrých vztahů. Nákup plechů, výkovků, výpalků,koule,sedel, tyčí, trubek i režijního materiálu. Vyhledávání nových dodavatelů. Zadávání dodavatelů do ERP systému. Zakládání nových položek ve spolupráci s technologií. Schvalování objednávek, zpracování objednávek a hlídání jednotlivých termínu dodání. Komunikace s dodavateli písemně i telefonicky. Spolupráce s odd konstrukce, technologie , projektovými manažery a obchodníky. Práce s technickou dokumentací. Řešení smluvní dokumentace.
ČEZ ESCO, a.s
Specialista projektového nákupu - zástupce vedoucí odd Nákupu - oddělení řízení smluvních vztahů
duben 2022 – červenec 2023 1 rok a 4 měsíce
Specialista projektového nákupu skupiny ČEZ ESCO. Přímá zástupkyně vedoucí nákupu. Hlavni materiálová nákupčí pro FVE a vedení konsolidovaného nákupu skupiny ČEZ ESCO. Vedení poptávkových řízení na materiál FVE a služby - PD, Realizace Plánování nákupu dle harmonogramu realizací spojené s plánováním zásobení skladu. Vedení evidence nákupu a skladu. Nákup materiálu – panely, střídače, optimizéry, baterie, podkonstrukce a příslušenství, nabíjecí stanice. Jednání s dodavateli (tuzemskými a zahraničními) - využití AJ, PL Vyhodnocování nabídek a případná další cenová jednání. • Sledování cen materiálu na trhu a získávání nových technologií a kontaktů. • Řízení strategického a operativního nákupu ve společnosti – Tepelná čerpadla, inventury, relizace, PD, materiály (trafostanice, KGJ, TČ) – zpracování objednávek v systému SRM • Realizace plateb, kontrola plateb, zúčtování, celní problematika - koordinace nákupu s payments, daňovým oddělením a controllingem. • Zpracování výstupu pro INTRASTAT - komunikace s celním úřadem. • Úzká spolupráce s výstavbou – projektovými manažery a projektanty z důvodu navržení správných technologií. • Technická podpora pro dceřiné společnosti. • Práce s technickou dokumentací. • Tvorba smluvní dokumentace a dodatků ve spolupráci s právním oddělením • Rámcová zasmluvnění dodavatelů • Vyhledávání nových dodavatelů. • Evidence dodavatelů v systému SAP/SRM. • Denní sledování cen na trhu a vypracování přehledu vývoje cen materiálu • Vedení archivu a evidence smluvní dokumentace. • Prověření rizika u dodavatelů, spolupráce s COMPLIANCE. • Účast na školení materiálu. • Zajištění školení operativního nákupu pro Back Office a konsolidovaného nákupu pro celou skupinu ČEZ ESCO.
Čtyři oči, s.r.o.
Specialista veřejných zakázek
únor 2022 – duben 2022 3 měsíce
• Práce na DPP • Zadávání veřejných zakázek dle zákonu o Veřejných zakázkách – dotačních i bez dotací • Znalost zákona 134/2016 Sb. • Práce s metodikami • Zpracování zadávací dokumentace a harmonogramu veřejné zakázky
ČEZ ENERGO, s.r.o.
Manažer nákupu
prosinec 2020 – duben 2022 1 rok a 5 měsíců
Manažer nákupu v útvaru správy společnosti: Vedení odd nákupu. Úzká spolupráce a koordinace útvaru Provoz a Investice. Zajištění a plánování veškerých dodávek na tuzemské projekty. Řešení kritickych situací spojených s havarijními stavy a reklamacemi. • Nákup - materiálu (KGJ, čerpadla, akumulační nádrže) a služeb (PD, REALIZACE, SERVIS) • Zpracování a řízení výběrových řízení malého i velkého rozsahu dle zákonu o Veřejných zakázkách. • Vyhodnocování nabídek a případná další cenová jednání. • Vedení poptávkových řízení z důvodu sledování cen na trhu. • Řízení strategického a operativního nákupu ve společnosti. • Párování objednávek a faktur. • Dohled na správnost postupů a procesů. • Garant metodiky nákupu - tvorba metodiky a postupů, sjednocení s metodikou pro DS, pravidelné školení. • Tvorba smluvní dokumentace a dodatků ve spolupráci s právní společností. • Komunikace s dodavateli - telefonicky, elektronicky i osobně. • Vyhledávání nových dodavatelů. • Evidence dodavatelů v systému HELIOS. • Práce s technickou dokumentací, geometrickými plány, fotodokumentací. • Vedení školení společnosti v oblasti nákupu, účast na poradách, koordinace práce větší skupiny lidí. • Denní sledování cen na trhu a vypracování přehledu vývoje cen komodit. • Správa vozového parku - komunikace s leasingovou společností, nákup vozidel, vedení smluvní dokumentace. • Správa majetku - nákup, prodej/odkup, vedení agendy majetku, zajištění GP aj. • Školení o ZVZ u společnosti QCM
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s.
Disponent - Junior upisovatel korporátní klientely
květen 2020 – červenec 2020 3 měsíce
Úpis průmyslových rizik na regionálním ředitelství Ostrava - pojištění majetku a odpovědnosti korporátní klientely.. • Samostatná práce s klienty (makléři) - telefonická, elektronická a osobní komunikace. • Zpracování individuálních nabídek. • Vkládání dokumentace a informací do systému. • Práce s Microsoft office, SAP, pojistnými podmínkami jednotlivých produktů. • Vyhodnocování rizik jednotlivých případů. • Vedení evidence obchodních případů.
SATUM CZECH s.r.o.
Asistentka makléře, produktový specialista
květen 2019 – květen 2020 1 rok a 1 měsíc
Asistentka senior makléře na oddělení velkého majetku (pojištění podnikatelů a korporátní klientely): • Přímá komunikace s klienty a pojišťovnami - telefonicky, elektronicky i osobně. • Tvorba poptávek na míru dle klienta, zpracování kalkulací a následné vyhodnocení nabídek. Cenové vyjednávání z důvodu výhodnosti nabídky. • Rozúčtování pojistného, vytváření podkladů pro audity, přepočet majetku indexovou metodou, • Tvorba smluvní dokumentace a její správa v systému AVALIO. • Znalost průmyslových a dopravních rizik (dopravce zasílatel), pojistných podmínek, výborná znalost terminologie pojišťovnictví (pravidelné interní zkoušky). Produktový specialista pro pojištění odpovědnosti z výkonu povolání : • Komunikace s klienty a pojišťovnami. • Zpracování nabídek dle požadavků klienta. • Vytváření smluvní dokumentace v kalkulátorech, provádění změn v pojistných smlouvách. • Navádění klientů do systému. • Vytváření a aktualizace sazebníku. • Komunikace s oddělením likvidace. Archivace dokumentů oddělení velkého majetku.
GE Money Bank
Inkasista
2014 – 2014 6 měsíců
Správa pohledávek u bankovních produktů společnosti GE Money Bank. • Telefonická komunikace s klientem. • Orientace v produktech společnosti. • Analýza a řešení pohledávek. • Práce s počítačovými programy a databází. • Práce se smluvní dokumentací.
Lion racing s.r.o. / Lion Moto racing s.r.o.
Asistentka
červen 2008 – září 2012 4 roky a 4 měsíce
• Vedení administrativy společnosti. • Komunikace s klienty (ČJ, NJ). • Příprava smluvní dokumentace. • Nákup náhradních dílů, vozidel. • Zajištění servisu.
Jazyky
němčinastředně pokročilá
ruštinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
SAP, BAAN, HELIOS, IFS
Kurzy
Zadávání veřejných zakázek pro zadavatele - QCM, s.r.o.
Změny v ZZVZ pro zadavtele, změny při zadávání VZ malého rozsahu. Školení z důvodu osvojení nových úprav zákonu jakožto správce VŘ pro spol., která vystupuje jako sektorový zadavatel.
2021
Němčina pro pokročilé
Jazykový kurz - Jazyková škola Hello Ostrava
září 2017