Bc. Maroš K., DiS. 34 let , životopis 1512738
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Logistik Manažer dopravy Nákupčí Office manager Pracovník back office Ředitel / manažer nákupu Vedoucí / manažer skladu Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola Karla Engliše v Brně, a. s.
Ekonomika a management v podnikání
září 2014 – červen 2017Bakalářské
Hotelová akadémia Ľudovíta Wintera
Management hotelů a cestovních kanceláří
září 2011 – červen 2014Vyšší odborné
Gymnázium Milana Rastislava Štefánika
Všeobecné programy a kvalifikace
září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 4 měsíce
Al*****.s.
Manažer nákupu a logistiky
říjen 2023 – září 2025 2 roky
• Nákup zboží a služeb pro datová centra a kritickou infrastrukturu • Vedení nákupního týmu, motivace, zaučování, komplexní zodpovědnost • Příprava výběrových řízení a tendrů • Vyjednávání cen, smluv a servisních kontraktů • Řízení logistiky (doprava, celní deklarace, skladové hospodářství) • Reporting a spolupráce s controllingem, financemi a managementem • Zavedení efektivnějších procesů • Inventury, audity, odpadové hospodářství • Navazování vztahů s dodavateli, vedení obchodních podmínek • Dodavatelé z ČR i zahraničí (Itálie, Německo, Švýcarsko) • Vedení logistického týmu (4 sklady po republice)
En*******.s.
Strategický nákupčí a logistik
červen 2022 – září 2023 1 rok a 4 měsíce
• Nákup materiálu a služeb pro fotovoltaické projekty, vedení poptávkových řízení • Výběr a hodnocení dodavatelů, realizace reklamací • Plánování přepravy s externími dopravci, řízení skladových zásob • Spolupráce s financemi, logistikou a managementem • Vedení týmu nákup + sklad • Evidence a odpovědnost za svěřenou agendu, reporting • Uzávěrky • Implementace systému • Inventury, skladové hospodářství, kontrola • Příjem, výdej zboží na skladě
Al*********.s.
Nákupčí (IT)
červen 2021 – květen 2022 1 rok
• Nákup IT technologií, správa objednávek a fakturace • Komunikace s dodavateli a obchodníky v ČR i zahraničí • Práce v systému Navision, kontrola termínů, controlling • Podpora obchodního týmu – péče o cca 130 zákazníků • Ceníky - vyjednávání cen s dodavateli a evidence pro obchod
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Databázové systémy
OracleZkušený
ERP a účetní software
Money S5Zkušený
PohodaZkušený
SAPZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)