J. W. , životopis 920177
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola stavební Kolín
Stavebnictví (Pozemní stavitelství; Dopravní stavitelství; Architektura a design)
1998 – 2002SŠ s maturitou
Střední škola technická Žďár nad Sázavou
Strojírenské práce (Zámečník)
1995 – 1998Vyučení
Praxe 23 let a 6 měsíců
Te***** ČR
Manažer kvality práce dodavatelů a majetku CZ
květen 2021 – dosud 4 roky a 8 měsíců
Jsem zodpovědný za kvalitu práce dodavatelů, nastavení smluvních procesů, vyjednávání smluv, editaci smluv, nastavení procesů, cenové ujednání, nastavení blueprintu fit-out vybavení, nastavení procesů výstavby a přestavby fit-out vybavení provozoven, správa majetku, strategie obměny majetku
Te*****s.,
CZ/SK Contractor Performance Manager
březen 2017 – květen 2021 4 roky a 3 měsíce
Monitorování a hodnocení výkonu dodavatelů Property s cílem zvýšit efektivitu a minimalizovat negativní dopady na provoz provozoven. Vyhodnocení stávající spolupráce a případně nastavení nových klíčových bodů spolupráce. Určení klíčových ukazatelů výkonu seřazené podle skupin dodavatelů. Vyhodnocení výkonnosti dodavatelů Jednání o cenách a smluvních podmínkách, účast na výběrových řízeních. Řízení změny Nastavení obsahu výkonu práce interních a externích zaměstnanců. Implementace klíčových software do procesů údržby
Te*****s.,
CE Maintenance - Contractor Performance and System manager
prosinec 2015 – březen 2017 1 rok a 4 měsíce
Sjednocení procesů údržby CE Tesco, nastavení procesů údržby vytvoření budgetů budgetu opex/capex podpora obchodního oddělení při sjednávání podmínek revize smluv dohlížení na dodržování smluvních norem identifikace, hodnocení a snižování rizik spojených s podmínkami navrhovaných smluv spolupráce s právním oddělením smluvní korespondence vyjednávání smluv s investory, partnery a konzultanty smluvní poradenství
Te*****s.,
Specialista Údržby
říjen 2008 – prosinec 2015 7 let a 3 měsíce
Sběr informací o havarijních stavech na provozovnách Tesco ČR/SR a následné objednávání externí/interní údržby na odstranění tak, aby nebyl narušen provoz provozoven.Zastřešoval jsem všechny legislativní požadavky na plánovanou preventivní údržbu (revize,profylaxe,periodické kontroly) a následné odstraňovaní jejich nedostatků vzešlých z daných kontrol.Pracoval jsem na vývoji a sjednocení legislativních požadavků ze strany kontrolních orgánů a jejich implementaci do procesů údržby.Kontrola správnosti revizních dokumentů a jejich archivace v rámci údržby.Komunikace s externími dodavateli.
SP*********ČOS
domovní technik
červen 2005 – říjen 2008 3 roky a 5 měsíců
Zodpovědnost za technický stav budovy hypermarketu. Údržba a správa budovy. Implementace nových technických řešení do provozu
Kn*********vou
Údržba budovy civilní služba
červenec 2003 – květen 2005 1 rok a 11 měsíců
Zajištění údržby budovy a drobné opravy v rámci civilní služby.Administrativní práce a výpomoc při provozu knihovny.
SA*******.o.
Obsluha a údržba strojů
červenec 2002 – červenec 2003 1 rok a 1 měsíc
Práce na kalibraci širokopásmové brusce a její následná údržba. Práce na ostatních zařízeních dané firmy v rámci specializace firmy na výrobě a obalování profilů,výrobě dveřních zárubní, výplně dveří a lišt.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Linux / BSD / Unix
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
AutoCADPokročilý
Databázové systémy
Oracle
MS Access
ERP a účetní software
Oracle ERPPokročilý
PohodaPokročilý
SAPZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Accruent Verisae, AutoCAD, Aisys,
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Školení Prezentační dovednosti a PowerPoint
Školení je určené pro vylepšení svých prezentačních dovednosti i práci s programem Powerpoint
duben 2017
Buďme na úrovni
Rozšíření osobních znalosti a dovednosti ze 6 oblastí, které se podílí na kvalitě vystupování. Jedná se o znalosti z oblasti společenské etikety, budování osobního image, firemní kultury a etiky, distanční komunikace s klienty (e-mail, telefon, sociální sítě), přímé komunikace s klienty (naslouchání a čtení signálů těla) a efektivity předávání informací
březen 2017
Školení time management
mohu být pánem svého času
září 2016
Školení efektivní porady
klasické školení měkkých dovedností, kdy si mohu uvědomit drobné chyby, které jsou jinak neviditelné v každodenním množství porad lehce přehlednutelné
srpen 2016
Školení prezentační dovednosti
V rámci mé každodenní práce mi tento kurz pomohl zlepšit své prezentační schopnosti před větším kolektivem
červen 2015
školení Excel expert
Zrychlení práce v excelu, kdy jsem poznal spousty nových fci, které jsou velmi dobrým doplňkem v každoddení práci
květen 2015