
F. N. , životopis 1008247
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola hotelová v Praze 8
Management hotelnictví a lázeňství
2007 – 2009Vysokoškolské
Vysoká škola hotelová v Praze 8
Hotelnictví
2004 – 2007Bakalářské
Gymnázium Český Těšín
Gymnázium (4leté)
2000 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 16 let
Go*****r.o
Manažer hotelu Tee House Čeladná
květen 2021 – listopad 2021 7 měsíců
organizace a řízení činnosti pracovníků recepce a housekeepingu, nábor, školení a vedení zaměstnanců, zajišťování školení/tréninků zaměstnanců, zpracování rozpisů směn pro zaměstnance, zpracování evidence docházky a evidence pracovní doby, operativní řešení nestandardních situací, kontrola dodržování pracovních postupů zaměstnanců, úprava a nastavení hotelového systému, provádění denní kontroly hotelových účtů a jejich opravy, denní kontrola finanční uzávěrky, aj.
Po*******.o.
Manažer hotelu Horský hotel Čeladenka
únor 2020 – listopad 2020 10 měsíců
zodpovědnost za bezproblémový chod hotelu, nábor, školení a vedení zaměstnanců, řešení operativních problémů v běžném provozu, kontrola a zajištění požadované kvality služeb pro hotelové hosty, dodržování nastavených standardů společnosti, výběr vhodných dodavatelů a jednání s nimi, vedení manažerů jednotlivých úseků hotelu, pravidelné reporty vedení společnosti aj.
CP*******.s.
Provozní manažer Clarion Congress Hotel Ostrava
listopad 2016 – leden 2020 3 roky a 3 měsíce
řízení, organizace a koordinace pracovníků a činností k zabezpečení plynulého provozu, zajištění personálu dle potřeb provozu, nábor a proškolování personálu, provádění kontroly dodržování předpisů v oblasti hygieny, požární ochrany, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, řešení reklamací a stížností zákazníků, řízení a kontrola kvality poskytovaných služeb, jednání s inspekčními orgány, kalkulace cen poskytovaných služeb aj.
Ka*******.o.
Hotel Mercure Ostrava Center - Sales & Banqueting Coordinator
říjen 2013 – říjen 2016 3 roky a 1 měsíc
úzká spolupráce s obchodním manažerem, monitorování trhu, vyhledávání nových obchodních příležitostí, získávání nových klientů, plnění budgetu, komunikace se svěřenými zákazníky, zpracování požadavků klientů, koordinace celého obchodního procesu, zodpovědnost za přípravu kompletních nabídek a cenových kalkulací, vyjednávání výhodných obchodních podmínek, zpracování obchodních analýz a reportů aj
TE*********.s.
Assistant Front Office Manager
září 2011 – září 2013 2 roky a 1 měsíc
zprostředkovávání a zajišťování ubytování hostů, podávání rad a informací hostům - vč. cizojazyčné konverzace, vyřizování stížností a přání hostů, provádění rozpisu služeb pracovníků recepce, evidence pracovního fondu pracovníků recepce, účast při přijímacích pohovorech nových uchazečů, správa internetových portálů aj.
Sa*****.o.
Recepční, administrativní pracovník
červen 2005 – červenec 2011 6 let a 2 měsíce
vyřizování telefonátů a firemní korespondence, přijímání návštěv, administrativní podpora zaměstnanců společnosti, zajišťování služebních cest, odpovědnost za samostatné úkoly, pomoc s vývojem a zavedením nového produktu na trh, organizování ochutnávek a degustací aj.
Jazyky
angličtinapokročilá
polštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Profesní kvalifikace - Personalista
Vzdělávací rekvalifikační program akreditován MŠMT
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2021