Není foto: F. N.
ID 1008247

F. N.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola hotelová v Praze 8

Management hotelnictví a lázeňství

2007 – 2009Vysokoškolské

Vysoká škola hotelová v Praze 8

Hotelnictví

2004 – 2007Bakalářské

Gymnázium Český Těšín

Gymnázium (4leté)

2000 – 2004SŠ s maturitou

Praxe 16 let

Go*****r.o

Manažer hotelu Tee House Čeladná

květen 2021 – listopad 2021 7 měsíců

organizace a řízení činnosti pracovníků recepce a housekeepingu, nábor, školení a vedení zaměstnanců, zajišťování školení/tréninků zaměstnanců, zpracování rozpisů směn pro zaměstnance, zpracování evidence docházky a evidence pracovní doby, operativní řešení nestandardních situací, kontrola dodržování pracovních postupů zaměstnanců, úprava a nastavení hotelového systému, provádění denní kontroly hotelových účtů a jejich opravy, denní kontrola finanční uzávěrky, aj.

Po*******.o.

Manažer hotelu Horský hotel Čeladenka

únor 2020 – listopad 2020 10 měsíců

zodpovědnost za bezproblémový chod hotelu, nábor, školení a vedení zaměstnanců, řešení operativních problémů v běžném provozu, kontrola a zajištění požadované kvality služeb pro hotelové hosty, dodržování nastavených standardů společnosti, výběr vhodných dodavatelů a jednání s nimi, vedení manažerů jednotlivých úseků hotelu, pravidelné reporty vedení společnosti aj.

CP*******.s.

Provozní manažer Clarion Congress Hotel Ostrava

listopad 2016 – leden 2020 3 roky a 3 měsíce

řízení, organizace a koordinace pracovníků a činností k zabezpečení plynulého provozu, zajištění personálu dle potřeb provozu, nábor a proškolování personálu, provádění kontroly dodržování předpisů v oblasti hygieny, požární ochrany, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, řešení reklamací a stížností zákazníků, řízení a kontrola kvality poskytovaných služeb, jednání s inspekčními orgány, kalkulace cen poskytovaných služeb aj.

Ka*******.o.

Hotel Mercure Ostrava Center - Sales & Banqueting Coordinator

říjen 2013 – říjen 2016 3 roky a 1 měsíc

úzká spolupráce s obchodním manažerem, monitorování trhu, vyhledávání nových obchodních příležitostí, získávání nových klientů, plnění budgetu, komunikace se svěřenými zákazníky, zpracování požadavků klientů, koordinace celého obchodního procesu, zodpovědnost za přípravu kompletních nabídek a cenových kalkulací, vyjednávání výhodných obchodních podmínek, zpracování obchodních analýz a reportů aj

TE*********.s.

Assistant Front Office Manager

září 2011 – září 2013 2 roky a 1 měsíc

zprostředkovávání a zajišťování ubytování hostů, podávání rad a informací hostům - vč. cizojazyčné konverzace, vyřizování stížností a přání hostů, provádění rozpisu služeb pracovníků recepce, evidence pracovního fondu pracovníků recepce, účast při přijímacích pohovorech nových uchazečů, správa internetových portálů aj.

Sa*****.o.

Recepční, administrativní pracovník

červen 2005 – červenec 2011 6 let a 2 měsíce

vyřizování telefonátů a firemní korespondence, přijímání návštěv, administrativní podpora zaměstnanců společnosti, zajišťování služebních cest, odpovědnost za samostatné úkoly, pomoc s vývojem a zavedením nového produktu na trh, organizování ochutnávek a degustací aj.

Jazyky

angličtinapokročilá

polštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Kurzy

Profesní kvalifikace - Personalista

Vzdělávací rekvalifikační program akreditován MŠMT

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2021

Zájmy

turistika a pobyt v přírodě

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45