
G. S. , životopis 583955
Vzdělání Bakalářské
Fakulta ekonomická ZČU Plzeň
Management obchodních činností
2007 – 2009Bakalářské
Obchodní akademie Plzeň
Cestovní ruch (Ekonomika a cestovní ruch)
2003 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 7 měsíců
Ro*******ená
Matka
srpen 2022 – dosud 3 roky
Asistentka (mini)šéfa
Le*********ing
Manager, production manager
červenec 2021 – dosud 4 roky a 1 měsíc
Vytváření a realizace komunikační strategie, PR komunikace, HR procesy, komplexní zajištění provozů napříč jednotlivými odděleními.
Ci*****zeň
Denní manager
2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců
Veškeré procesy spojené s vedením kina (administrativa, personalistika, objednávky, dosahování cílů, předúčetní operace aj.)
Pi***** o.
F & B manager
2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců
Manager restaurace, minipivovaru a kavárny. Veškeré procesy spojené s vedením výše uvedených provozů (administrativa, personalistika, objednávky, plánování a dosahování cílů, předúčetní operace atd.)
Ja*********vec
F & B manager
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Starost o klasický chod restaurace včetně personalistiky, objednávek zboží, inventarizace... Pořádání společenských akcí - svatby, rauty, maturitní, vánoční a jiné večírky, cateringy v prostorách Sokolovny Bolevec i mimo ni. Účast na veletrzích a výstavách. Design a sestavování nápojových lístků.
Ja*********PH+
Manager provozu
2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců
Personalistika, plánování směn, inventarizace, objednávky zboží, drobné účetní operace, pořádání společenských akcí v prostorách clubu i mimo něj (rauty, cateringy, maturitní večírky aj.), komunikace napříč firmou - tvorba, design a kalkulace nápojových a jídelních lístků
Sp***** o.
Obchodní zástupce
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
Akvizice nových zákazníků, starost o stávající zákazníky, seznámení veřejnosti s portfoliem - pořádání společenských akcí; objednávky, reporting, inventarizace, fakturace
Ka*****zeň
Zástupce managera
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
Plánování směn, objednávky zboží, inventarizace, design provozovny
Za*******zeň
Asistent managera
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
Personalistika, plánování směn, inventarizace, objednávky zboží, starost o chod restaurace a její design
Tr*****tod
Manager prodejny
2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců
Objednávky zboží, předúčetní operace, plánování cílů, personalistika, inventarizace, zajištění chodu, design prodejny.
Si*****urg
asistentka ředitele odbytového oddělení
2007 – 2007 6 měsíců
3 měsíční praxe při studiu. Administrativa spojená s chodem oddělení, plánování cest, zpracování podkladů pro účetnictví, katalogizace dokumentů.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Databázové systémy
MS Access
Kurzy
Kurz anglického jazyka
Angličtina zaměřená na praxi v gastronomii
2016
Kurz Psychologie osobnosti managera
Kurz zaměřen především na časové využití fondu pracovní doby, práci s podřízenými, motivační stimuly aj.
2014
Kurz obchodního jednání
Trénink obchodního jednání v praxi
2009
Kurz interiérového designu a aranžérství
Kurz zaměřen na gastronomické provozovny. Využití materiálů, světla a barev. Správné umístění nábytku.
2009
Kurz Rétoriky
Absolvován při studiu ZČU. Zdokonalení verbálního projevu i nonverbální komunikace.
2008
Kurz psaní na PC
Absolvován při studiu střední školy
2006