
P. K. , životopis 1318206
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola mediální grafiky a tisku, s.r.o.
Reprodukční grafik pro média (34-53-H/01 Reprodukční grafik)
2013 – 2017SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 7 měsíců
Lo*****vce
Manager Logistiky
2024 – dosud 1 rok a 7 měsíců
Kompletní Provoz logistického centra. Nábor nových zaměstnanců a s tím spojená administrativa. Komunikace a udržování vztahů se zaměstnanci a kolegy v rámci celé firmy. Vedení a motivace týmu. Zabezpečení přepravy a toku zboží. Vyhodnocování rizik. Vyjednávání podmínek. Plánování směn. Zajišťování dodržování předpisů a bezpečnosti. Kontrola kvality doručování. Zaškolování zaměstnanců.
Aj*******onů
Servisní technik / konzultant
2020 – 2024 4 roky a 6 měsíců
Objednávání a kompletace zakázek. Komunikace se zákazníky. Spolupráce s dodavateli. Aktivní prodej. Fakturace. Organizace provozu pobočky. Vyjednávání cenových nabídek. Vyřizování reklamací. Správa/Úprava webových stránek (shoptet). Zajištění skladových zásob. Servisní práce - opravy mobilních telefonů.
MS*******.o.
Delivery manager - dopravce pro spol. Damejidlo
2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců
Vedení týmu - koordinace kurýrů po Praze. Komunikace s obchodními partnery. Příprava a vedení pohovorů. Strategické plánování. Plánování a kontrola směn. Sestavování týmu. Kontrola kvality služeb v terénu. Zajištění celkového zkvalitnění služeb. Administrativní činnost. Kontrola vozového parku.
Uz*********.cz
Asistent Jednatele Firem
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Plánování akcí - jejich následná koordinace. Vedení týmu. Vyjednávání podmínek, zařizování prostorů pro akce. Tvorba tištěné reklamy - grafické úpravy. Komunikace s klienty. Administrativní podpora. E-mail marketing. Úprava webových stránek. Zajišťováni chodu kanceláře. Organizace služebních cest. Koordinace projektů.
Ma*******arm
Front Office Manager
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Kompletní administrativa. Zajištění provozu recepce. Administrativní podpora pro ostatní oddělení. Vedení celého týmu recepce. Docházka zaměstnanců - kontrola. Nábor zaměstnanců. Komunikace se zákazníky. Koordinace s ostatními odděleními. Řešení problému a krizových situací. Komunikace s návštěvníky.
CZ*******.s.
Reprodukční Grafik - časopis Aha!
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Grafická úprava textu a obrazových příloh. Koordinace činnosti v rámci týmu. Zpracování textových podkladů. Retuše-montáže. Korekce textu. Přípravy pro tisk. Koordinace s tiskárnami. Archivace a dokumentace.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawPokročilý
Adobe InDesignPokročilý
Adobe PhotoshopPokročilý
Programovací jazyky
C / C++Začátečník
C#Začátečník
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
E-mail marketingPokročilý
Střih videaPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Servisování mobilních telefonů - výměny LCD, baterií, konektorů atd.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Efektivní komunikace, Delegování Úkolů, Vyjednávací dovednosti, Emocionální inteligence