Alina Y. 37 let , životopis 1461211
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Běchovice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Odborný asistent v legislativě Office manager
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Vyžaduji: částečně
Vzdělání Vysokoškolské
Národní univerzita Užhorod
Právník
2006 – 2013Vysokoškolské
2006 – Ukončené studium na lyceu „Intelekt“, Užhorod
1995 – 2006Základní
Praxe 17 let
Sp******u
Zakladatelka a koordinátorka ukrajinské komunity / neziskové iniciativy
2022 – 2025 3 roky a 6 měsíců
•Organizace komunitních akcí, informační podpora •Spolupráce s neziskovými organizacemi, samosprávou •Správa dokumentů, komunikace s úřady, základní právní orientace •Koordinace dobrovolníků a administrativy
Ma*****ofi
Majitelka a provozovatelka maloobchodního obchodu (Ukrajina)
2007 – 2020 13 let a 6 měsíců
•Komunikace se zákazníky a dodavateli •Zkušenosti s fakturací, pokladním systémem, objednávkami •Zajištění jednoduchého účetnictví a organizace zásob
Sp*****emi
Právnička v neziskové organizaci – projekt „Bezbarierová krajina“
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
•Právní podpora mezinárodního projektu zaměřeného na dostupnost pro osoby se zdravotním postiženímХ •Právní analýza a interpretace zákonů týkajících se přístupnosti veřejného prostoru •Tvorba doporučení, právních stanovisek a informačních materiálů
Re*****m “
Asistentka právníka v realitní kanceláři
2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců
•Administrativní podpora právníka při přípravě smluv (kupní smlouvy, nájemní smlouvy, plné moci) •Komunikace s klienty, notáři a katastrálním úřadem •Kontrola dokumentace k nemovitostem •Organizace schůzek a vedení agendy klientů •Zajištění podkladů pro právní a realitní procesy
Po*********uk)
Asistentka právníka a předsedkyně volební komise – politická kampaň
2012 – 2012 6 měsíců
•Právní podpora během volební kampaně •Komunikace s úřady, příprava právních podkladů •Organizace a archivace právních dokumentů
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinastředně pokročilá
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopPokročilý
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Marketing na sociálních sítíchZkušený
Úprava fotekZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Právnička s mezinárodními zkušenostmi, se silným sociálním cítěním a podnikatelským duchem. Praktické zkušenosti z oblasti občanského, pracovního a sociálního práva. Orientuji se v českém právním prostředí, sleduji legislativní změny a aktivně se vzdělávám. Nabízím poradenství cizincům, pomoc při orientaci v systému a praktickou podporu při řešení každodenních právních situací. Hledám stabilní práci v oblasti administrativní podpory, práva nebo neziskového sektoru. Mám zkušenosti s komunikací s úřady, přípravou dokumentů a poradenstvím pro cizince. Aktivně se vzdělávám v účetnictví a českém právu.
Kurzy
Dánová evidence a účetnictví (v procesu)
říjen 2025
Úvod do českého práva – Univerzita Karlova (v procesu)
říjen 2025
Kurz psychologie
2023