Není foto: A. H.
ID 1454597

A. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

VSOŠL Prešov

RTZ

září 1984 – červenec 1988SŠ s maturitou

Praxe 35 let a 8 měsíců

Ar*********rák

Majitel

září 2020 – dosud 5 let a 4 měsíce

Budování a řízení úspěšné firmy v oblasti osobní přepravy a logistiky (dosažené výsledky): Založení a strategický rozvoj společnosti zaměřené na osobní přepravu a kurýrní služby. V letech 2021 - 2023 vybudování rozsáhlé celorepublikové sítě s více než 130 aktivními řidiči TAXI a kurýry, která rok po začátku války skončila z důvodu finanční zátěže řidičů. Dosažení tehdy stabilního a vysokého týdenního obratu ve výši 380 tisíc Kč. Implementace efektivních provozních procesů pro řízení takto rozsáhlé sítě spolupracovníků. Počátek rozvoje IS pro řízení a správu řidičů. Expanze do sektoru IT - vývoj webových aplikací (současné zaměření): Aktivní příprava a realizace vstupu společnosti na trh s IT službami, se specializací na vývoj interaktivních webových aplikací. Akcelerace akvizice nových zákazníků v oblasti IT, s cílem rozšíření portfolia služeb. Zaměření na vývoj robustních webových aplikací s využitím moderních technologií: Backend vývoj v PHP s využitím frameworků Nette a Laravel. Frontend vývoj v JavaScriptu za použití knihovny React a CSS frameworku Bootstrap 5. Klíčové IT projekty (specifické zkušenosti): Vývoj interního informačního systému pro efektivní správu sítě řidičů TAXI a kurýrů, včetně automatizovaného tahání online dat přímo z databází partnerů BOLT.EU a UBER.COM. Tento systém významně zefektivnil provozní procesy a správu dat. Implementace řešení pro integraci s ARES API, umožňující automatizovaný import a zpracování dat o firmách do interní databáze (projekt v délce 2 měsíců). Tato zkušenost posílila znalosti v oblasti API integrací a práce s externími datovými zdroji.

Bo*******.o.

Obchodník a Team Leader

červen 2016 – srpen 2020 4 roky a 3 měsíce

Úspěšně akvíroval klíčové zákazníky v B2B segmentu, včetně Soukromé střední školy kovářské a podkovářské v Praze, několika významných hotelů a dalších společností, čímž jsem výrazně rozšířil klientské portfolio společnosti. Zodpovídal za kompletní akviziční proces, včetně samostatného vyhledávání a analýzy zdrojů informací o potenciálních klientech za účelem efektivního zacílení obchodních aktivit. Proaktivně vyhledával a analyzoval nové obchodní příležitosti na trhu, samostatně identifikoval potenciální klienty a shromažďoval relevantní informace pro přípravu cílených obchodních nabídek. Pověřen budováním a vedením obchodního týmu o 8 členech, s plnou odpovědností za dosažení stanovených týmových obchodních cílů (KPIs). Dosaženo 53,5% překročení plánu v roce 2018, 78% v roce 2019. Zvýšen průměrný obrat na člena týmu o 54%].

S.*********.o.

Obchodní ředitel/manažer

listopad 2011 – květen 2016 4 roky a 7 měsíců

Úspěšně identifikoval a zajišťoval obchodní příležitosti a zakázky pro rozmanitá odvětví společnosti, zahrnující autodopravu, kosmetické služby a maloobchodní prodej. Byl zodpovědný za komplexní obchodní rozvoj napříč divizemi autodopravy, kosmetických služeb a maloobchodu, což zahrnovalo vyhledávání nových klientů, vyjednávání smluvních podmínek a péči o stávající zákazníky. Byl plně odpovědný za řízení provozních procesů a zajištění jejich efektivity. Stanovoval a monitoroval klíčové ukazatele výkonnosti (KPIs) pro obchodní aktivity a týmové cíle. Prováděl nábor, školení a hodnocení výkonnosti členů týmu. Organizoval a vedl pravidelné týmové porady zaměřené na strategii a plnění plánů. Navrhoval a implementoval obchodní strategie s cílem rozšiřování zákaznické základny a zvyšování tržeb v rámci celé ČR. Analyzoval trh a konkurenci k identifikaci nových obchodních příležitostí a trendů. Připravoval a prezentoval obchodní nabídky a řešení na míru potřebám klientů. Vyjednával a uzavíral klíčové obchodní smlouvy a dohody. Spravoval a rozvíjel vztahy s klíčovými zákazníky (Key Account Management). Zodpovídal za naplňování obchodních plánů a rozpočtů. Identifikoval a řešil obchodní překážky a optimalizoval procesy. Připravoval finanční výkazy a analýzy pro potřeby řízení. Měl přímou odpovědnost za ziskovost (P&L) Spolupracoval s marketingovým a provozním oddělením na podpoře obchodních aktivit. Zajišťoval soulad obchodních aktivit s legislativními a regulačními požadavky v autodopravě. Využíval sugarCRM a FlexiBee ERP systému pro řízení obchodních procesů a evidenci zákazníků.

Ar*********rák

Majitel

leden 2010 – říjen 2011 1 rok a 10 měsíců

Samostatný vývoj a správa webových aplikací a e-shopů s využitím programovacího jazyka PHP. Tvorba a údržba e-shopu kralovehradeckybazarek.cz, včetně implementace klíčových funkcionalit pro online prodej a správu produktů. Realizace a správa webového portálu a velkoobchodního e-shopu minec.cz. Vývoj a údržba webového portálu kosmetika-hk.cz. Práce s databázemi MySQL pro ukládání a správu dat webových aplikací. Spolupráce s klienty na definování požadavků a následné realizaci jejich webových projektů. Zajištění technické podpory a řešení případných problémů na spravovaných webových stránkách. Dílčí zkušenosti s front-end technologiemi (HTML, CSS, JavaScript) pro tvorbu uživatelského rozhraní. Realizace nasazení SugarCRM v několika společnostech a doprogramování modulů, např. propojení s ARES, případně úpravy na míru.

PA*******.o.

Obchodní ředitel

únor 2007 – prosinec 2009 2 roky a 11 měsíců

Vedl a zodpovídal za kompletní obchodní proces společnosti v oblasti stavebnictví a developerských projektů. Úspěšně identifikoval, vyjednával a zajišťoval klíčové zakázky a obchodní příležitosti pro společnost. Vedl jednání a spravoval vztahy s klíčovými dodavateli materiálů a subdodavateli prací, zajišťoval optimální smluvní podmínky a kvalitu dodávek. Proaktivně vyhledával a připravoval podklady pro nové developerské projekty, analyzoval jejich potenciál a proveditelnost. Spolupracoval s projektovým manažerem, architekty a stavebními týmy na přípravě a realizaci projektů. Měl klíčový podíl na obchodním zajištění a následné realizaci developerského projektu výstavby 8 řadových domů v Havlíčkově Brodě. Úspěšně zajišťoval a řídil realizaci řady subdodavatelských zakázek v oblasti stavebnictví, primárně na území Královéhradeckého a Pardubického kraje.

TR*********.s.

Generální ředitel

září 1995 – leden 2007 11 let a 5 měsíců

Vedl a zodpovídal za strategickou obchodní expanzi a akvizici nových klientů na domácích i mezinárodních trzích. Proaktivně vyhledával a identifikoval nové obchodní příležitosti a potenciální zákazníky v České republice i v zahraničí. Úspěšně sjednal a navázal dlouhodobé a stabilní obchodní partnerství s klienty na domácím trhu Realizoval úspěšné obchodní akvizice a rozšiřoval působení společnosti na klíčových evropských trzích, včetně Španělska a Chorvatska, s důrazem na navazování dlouhodobých a ziskových vztahů. Pronikal na nové a náročné trhy, včetně zemí bývalého Sovětského svazu, a úspěšně zde navazoval obchodní spolupráci. Vybudoval a spravoval síť klíčových zahraničních partnerů a klientů, čímž jsem významně přispěl k mezinárodnímu růstu a diverzifikaci obchodních aktivit společnosti. Díky mému úsilí bylo dosaženo 498% nárůstu exportních tržeb a zvýšení počtu zahraničních klientů o 292%. Hrál klíčovou roli v obchodním zajištění, financování a koordinaci významného developerského projektu výstavby odpočívky Kostice (realizace 1996-1998), na kterém se společnost podílela 90% podílem.

H&*****art

majitel

květen 1990 – srpen 1995 5 let a 4 měsíce

Vedl a komplexně administroval IT projekty zaměřené na návrh, implementaci a optimalizaci kabelových i bezdrátových počítačových sítí (LAN, WLAN) pro různé typy organizací. Zodpovídal za efektivní správu, monitoring a prediktivní údržbu kritické síťové infrastruktury s cílem zajistit maximální dostupnost a bezpečnost provozu. Působil na pozici IT Konzultant, systémový Integrátor a správce IT Infrastruktury pro klíčové klienty jako Krajka Kraslice, Amati Kraslice, Rotas Rotava a další. Úspěšně navrhl, implementoval a konfiguroval robustní a škálovatelné počítačové sítě, které zajišťovaly stabilní a bezpečné IT prostředí pro desítky až stovky uživatelů. Prováděl komplexní správu serverových systémů a aplikačního software (např. NOVEL NETWARE 3.11, aplikací pod FOXPRO), včetně instalace, aktualizací, zálohování a obnovy dat. Zajišťoval podporu uživatelů a řešil technické incidenty s cílem minimalizovat výpadky a udržovat vysokou spokojenost klienta. Vyvíjel a realizoval školící programy pro koncové uživatele k efektivnímu využívání IT systémů a zvyšování digitální gramotnosti v rámci organizací. Měl klíčový podíl na snížení počtu výpadků sítě o 80%. Zvýšení stability IT prostředí. Úspěšném nasazení nového SW systému ve FoxPro u jmenovaných klientů.

Jazyky

angličtinazačátečník

polštinazačátečník

ruštinastředně pokročilá

češtinavýborná

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

C - nákladní auta (nemám profesní průkaz)

E - přípojná vozidla

T - traktory

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Pokročilá znalost práce s kancelářskými balíky (např. Microsoft Office 365 / Google Workspace), včetně pokročilých funkcí v Excelu/Google Sheets pro analýzu dat a reporting, Expertní uživatelská a administrátorská znalost operačních systémů (např. Windows, základy Linuxu), Schopnost efektivního využívání digitálních nástrojů a platforem pro komunikaci, spolupráci a řízení projektů, Silné komunikační a interpersonální dovednosti, schopnost efektivně budovat a udržovat vztahy s klienty, partnery a členy týmu, Schopnost motivovat, inspirovat a vést lidi k dosažení společných cílů, Zkušenosti s řešením konfliktních situací a budováním pozitivního pracovního prostředí, Prokázané úspěchy v oblasti obchodní akvizice a rozvoje, včetně schopnosti identifikovat, vyjednávat a uzavírat komplexní obchodní dohody, Mistrovství v technikách prodeje a vyjednávání, vedoucí k navazování dlouhodobých a ziskových obchodních partnerství, Schopnost prezentovat produkty/služby přesvědčivým způsobem a reagovat na námitky klientů, Hluboká znalost dynamického prostředí FMCG (Fast-Moving Consumer Goods), včetně specifik distribuce, marketingu a prodeje rychloobrátkového zboží, Praktické zkušenosti s řízením obchodních aktivit v sektoru FMCG, zaměřené na růst tržního podílu a optimalizaci prodejních kanálů. Prokázané zkušenosti s efektivním vedením a rozvojem obchodních týmů o velikosti 150 zaměstnanců, Schopnost stanovit jasné cíle, delegovat úkoly, poskytovat zpětnou vazbu a podporovat profesní růst členů týmu, Budování silného a motivovaného týmu, schopného dosahovat stanovených výsledků. Zkušenosti s tvorbou a prezentací komplexních obchodních a finančních reportů pro top management, včetně analýzy klíčových ukazatelů výkonnosti (KPIs), Schopnost interpretovat data a transformovat je do srozumitelných závěrů a doporučení pro další rozhodování, Využívání CRM, ERP, BI nástroje pro sběr dat a reporting, Praktická zkušenost s využíváním CRM systémů (např. SugarCRM, Raynet CRM aj.) pro řízení obchodních příležitostí, správu zákaznických dat a automatizaci prodejních procesů, Schopnost efektivně využívat CRM pro segmentaci zákazníků, plánování kampaní a analýzu prodejních výsledků, programování modulů do SugarCRM a zkušenosti s nasazováním CRM ve firmách, Zkušenost s prací v ERP systémech (např. FlexiBee, Helios RED aj.) v kontextu obchodních a provozních procesů, Schopnost využívat ERP data pro plánování, řízení zásob a finanční reporting, Zkušenosti s tvorbou a realizací strategických a obchodních plánů na úrovni jednotlivých týmů i celé společnosti, Schopnost efektivního plánování zdrojů, rozpočtů a časových harmonogramů pro úspěšnou realizaci projektů a obchodních cílů, Prokázaná schopnost efektivně řídit a řešit krizové situace s minimálním dopadem na provoz a obchodní výsledky, Zkušenosti s rychlým rozhodováním, koordinací týmů a komunikací v náročných a nepředvídatelných podmínkách, Schopnost mentorovat a koučovat zaměstnance k jejich profesnímu růstu, Zkušenosti s nastavováním motivačních programů a systémů hodnocení výkonnosti, Prokázaná schopnost efektivně pracovat a rozhodovat se pod časovým tlakem a v náročných situacích, při zachování vysokého výkonu a profesionality, Schopnost zvládat stres a udržet si klid v dynamickém obchodním prostředí

Kurzy

Tvorba www aplikací v PHP

Online kurz je zaměřen na technologii PHP a bez předchozích znalostí tě připraví na zaměstnání na pozici junior nebo medior programátora

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2025

Zájmy

Jízda na kole, Cestování, IT, Četba, Plavání, Rodina a děti,

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45