Není foto: E. H.
ID 793972

E. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní Akademie

Obchodní akademie

1997 – 2001SŠ s maturitou

Praxe 16 let a 1 měsíc

Ag*********.s.

Logistics specialist

2025 – červenec 2025 7 měsíců

Logistika - plánování dopravy - Komunikace s dopravci a a prodejci, příprava dokumentů pro fakturaci, plánování týdenního vývozu komodit, vedení záznamů o smlouvách a vývozech, práce v programu Premiér, Word, Excel, Thunderbird, CAPSA.CZ

Mánes

Event Specialist, číšník

2022 – dosud 3 roky a 7 měsíců

Dlouhodobě pracuji na částečný úvazek jako servírka a eventová specialistka na různých akcích od svateb přes večírky, tiskové konference a podobně.

Li*********.s.

Vedoucí směny

září 2022 – květen 2024 1 rok a 9 měsíců

Řízení směn, plánování směn, dohled nad efektivitou směny, dohled nad dostupností zboží. Zadávání úkolů během směny, plánování akcí, řešení stížností a reklamací. Sledování plnění stanovených cílů, objednávání zboží. Kontrola čerstvosti. Dodržování BOZP, PO a HACCP. Příjem a vrácení zboží.

AL*****.s.

Shift Manager

leden 2022 – září 2022 9 měsíců

koordinace týmu cca 20-50 lidí, plánování směn, plnění stanovených cílů, motivace lidí k lepším výkonům, práce s interním softwarem a skladovými systémy, práce s tabulkami, statistikami a procesy, spolupráce s HR při výběru nových zaměstnanců, hledání lepších způsobů, jak dosahovat výsledků, zaškolování nových zaměstnanců

Le*********.o.

Warehouse Senior Team Coordinator

červen 2020 – leden 2022 1 rok a 8 měsíců

Sestavování a příprava elementárních LEGO stavebnic pro externí zákazníky Práce se skenovacím terminálem (práce v interním programu) Výstupní kontrola - ruční vážení hotových výrobků Školení agenturních zaměstnanců v rámci jejich působnosti - koordinace práce, zadávání úkolů a dohled nad prací Komunikace s agenturami práce Provádění průběžných kontrol a skladových inventur Zodpovědnost za docházkovou agendu přidělených zaměstnanců (velikost týmu do 25 osob) Supervize Udržování kvality a produktivity Řešení havarijních událostí ve výrobě Práce s Excelem a SAP

GO*********.o.

Assistant Operations Manager

březen 2019 – červenec 2020 1 rok a 5 měsíců

Tuto pozici je těžké popsat ve zkratce. V podstatě se jednalo o práci všeho druhu. Mezi mé hlavní úkoly patřila personalistika, kde jsem měla na starosti nábor nových zaměstnanců na sezónu, zpracování nebo přípravu mezd pro externího mzdového účetního, zpracování docházky, vytvoření rozvrhu směn pro 17 osob v mimosezóně pro 40 osob v sezóně. Mezi mé další povinnosti patřilo vyřizování pojistných událostí na parkovišti, což zahrnuje správu veškeré administrativy včetně jednání s pojišťovnou. Provozovala jsem také horkou linku a infomail, kde jsem řešila stížnosti, storna a požadavky klientů týkající se poskytování našich služeb. Obecně řečeno, dělala jsem vše, co je v provozu potřeba.

Le*********.o.

production operator-trainer

2013 – 2020 7 let a 6 měsíců

Výroba Lega, zadávání dat do PC, řízení výrobní linky, dodržování výrobních norem, kvalita a bezpečnost, zlepšování výrobního procesu, školení nových zaměstnanců, komunikace s manažerem a předávání informací. Motivace lidí k plnění výrobních plánů.

Ac*********r.o

Junior účetní asistentka

2009 – 2011 2 roky a 6 měsíců

Zadávání dat do účetního programu Pohoda, fakturace, příprava k DPH, zpracování podkladů pro mzdy, jednání s úřady, zadávání plateb do banky, zajištění chodu kanceláře. Tvorba nabídek.

Sl*****.o.

Asistent účetního, fakturantka

2008 – 2009 1 rok a 6 měsíců

Práce s PC, zadávání dat do programů (Pohoda, Altus Vario, Xaverius), příprava k DPH, správa docházky a příprava na zpracování mezd, zajištění chodu kanceláře, zadávání dat do interního systému, vystavování faktur, vyřizování reklamací klientů

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Akreditovaný kurz účetnictví

2010

Zájmy

OCR závodění je pro mě a moji rodinu velkým koníčkem, který mi dokonale čistí hlavu. Také miluji čtení a přírodu. Volný čas rádi trávíme se psem a dětmi v přírodě.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45