
E. H. , životopis 793972
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní Akademie
Obchodní akademie
1997 – 2001SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 1 měsíc
Ag*********.s.
Logistics specialist
2025 – červenec 2025 7 měsíců
Logistika - plánování dopravy - Komunikace s dopravci a a prodejci, příprava dokumentů pro fakturaci, plánování týdenního vývozu komodit, vedení záznamů o smlouvách a vývozech, práce v programu Premiér, Word, Excel, Thunderbird, CAPSA.CZ
Mánes
Event Specialist, číšník
2022 – dosud 3 roky a 7 měsíců
Dlouhodobě pracuji na částečný úvazek jako servírka a eventová specialistka na různých akcích od svateb přes večírky, tiskové konference a podobně.
Li*********.s.
Vedoucí směny
září 2022 – květen 2024 1 rok a 9 měsíců
Řízení směn, plánování směn, dohled nad efektivitou směny, dohled nad dostupností zboží. Zadávání úkolů během směny, plánování akcí, řešení stížností a reklamací. Sledování plnění stanovených cílů, objednávání zboží. Kontrola čerstvosti. Dodržování BOZP, PO a HACCP. Příjem a vrácení zboží.
AL*****.s.
Shift Manager
leden 2022 – září 2022 9 měsíců
koordinace týmu cca 20-50 lidí, plánování směn, plnění stanovených cílů, motivace lidí k lepším výkonům, práce s interním softwarem a skladovými systémy, práce s tabulkami, statistikami a procesy, spolupráce s HR při výběru nových zaměstnanců, hledání lepších způsobů, jak dosahovat výsledků, zaškolování nových zaměstnanců
Le*********.o.
Warehouse Senior Team Coordinator
červen 2020 – leden 2022 1 rok a 8 měsíců
Sestavování a příprava elementárních LEGO stavebnic pro externí zákazníky Práce se skenovacím terminálem (práce v interním programu) Výstupní kontrola - ruční vážení hotových výrobků Školení agenturních zaměstnanců v rámci jejich působnosti - koordinace práce, zadávání úkolů a dohled nad prací Komunikace s agenturami práce Provádění průběžných kontrol a skladových inventur Zodpovědnost za docházkovou agendu přidělených zaměstnanců (velikost týmu do 25 osob) Supervize Udržování kvality a produktivity Řešení havarijních událostí ve výrobě Práce s Excelem a SAP
GO*********.o.
Assistant Operations Manager
březen 2019 – červenec 2020 1 rok a 5 měsíců
Tuto pozici je těžké popsat ve zkratce. V podstatě se jednalo o práci všeho druhu. Mezi mé hlavní úkoly patřila personalistika, kde jsem měla na starosti nábor nových zaměstnanců na sezónu, zpracování nebo přípravu mezd pro externího mzdového účetního, zpracování docházky, vytvoření rozvrhu směn pro 17 osob v mimosezóně pro 40 osob v sezóně. Mezi mé další povinnosti patřilo vyřizování pojistných událostí na parkovišti, což zahrnuje správu veškeré administrativy včetně jednání s pojišťovnou. Provozovala jsem také horkou linku a infomail, kde jsem řešila stížnosti, storna a požadavky klientů týkající se poskytování našich služeb. Obecně řečeno, dělala jsem vše, co je v provozu potřeba.
Le*********.o.
production operator-trainer
2013 – 2020 7 let a 6 měsíců
Výroba Lega, zadávání dat do PC, řízení výrobní linky, dodržování výrobních norem, kvalita a bezpečnost, zlepšování výrobního procesu, školení nových zaměstnanců, komunikace s manažerem a předávání informací. Motivace lidí k plnění výrobních plánů.
Ac*********r.o
Junior účetní asistentka
2009 – 2011 2 roky a 6 měsíců
Zadávání dat do účetního programu Pohoda, fakturace, příprava k DPH, zpracování podkladů pro mzdy, jednání s úřady, zadávání plateb do banky, zajištění chodu kanceláře. Tvorba nabídek.
Sl*****.o.
Asistent účetního, fakturantka
2008 – 2009 1 rok a 6 měsíců
Práce s PC, zadávání dat do programů (Pohoda, Altus Vario, Xaverius), příprava k DPH, správa docházky a příprava na zpracování mezd, zajištění chodu kanceláře, zadávání dat do interního systému, vystavování faktur, vyřizování reklamací klientů
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Akreditovaný kurz účetnictví
2010