Není foto: Eva P., DiS.
ID 1511295

Eva P., DiS. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně

Vzdělání Vyšší odborné

Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola, Chomutov

Informatika ve státní správě

září 1997 – červen 2000Vyšší odborné

Praxe 21 let a 5 měsíců

Me*******ice

Logistics and Purchasing Specialist

duben 2025 – říjen 2025 7 měsíců

ordering transport on the BMW portal ordering transport on the Tesla portal preparing orders for customer parts in the internal warehouse system, coordinating transport sending ASN from the customer portal packaging accounts - monthly check and resolution of discrepancies ordering new packaging from customers according to production requirements returning damaged packaging after agreement with the customer

Co*****.o.

Asistentka provozu, nákupu a prodeje

listopad 2024 – říjen 2025 1 rok

Ordering goods for the store, monitoring inventory, receiving goods, invoicing received and issued invoices resolving complaints, dealing with customers and suppliers, resolving receivables, taking care of the customer corner

At*********pco

Workshop technician

říjen 2022 – březen 2024 1 rok a 6 měsíců

Final inspection checking and verifying the correctness of service documentation, possibly adding missing data testing the correctness of the vacuum pump program settings Checking the drawing documentation with the final product Output inspection of the final product including inspection of all components used Communication with the warehouse and other departments as needed

AT*******.o.

Odborný referent

únor 2019 – září 2022 3 roky a 8 měsíců

creating orders, issuing invoices in the company system storing and removing goods from storage issuing invoices from consignment warehouses, receipts and issue notes for consignment warehouses, ordering goods from foreign suppliers (especially from Italy, Spain) according to the expected purchase during the year, so that the goods are always in stock ordering transport from suppliers to end customers preparing documents for accountants, for Intrastat communication with customers, routine administrative activities communication in English and German

Me*********.o.

Accountant AR

listopad 2018 – leden 2019 3 měsíce

entering received invoices into the system, sending them for approval, assistance in accounting for approved invoices

Va*******.o.

Inside sale

září 2018 – říjen 2018 2 měsíce

purchase/sale of materials - sales department communication with foreign companies in English

Tu*******.o.

Odborný referent

srpen 2011 – srpen 2018 7 let a 1 měsíc

ensuring the reception is running, first contact with visitors and all people coming to the company, processing incoming mail processing customer orders, creating, printing and processing production papers, ordering goods for production, negotiating with customers and suppliers planning and ordering the transport of goods - individual shipments, additional loads and full trucks across the Czech Republic, especially to Germany and Austria, optimizing transport costs, issuing delivery notes and CMR, monitoring the pallet account preparing treasury for external accountants - wages and VAT invoicing, entering orders into the bank responsibility for the functioning of the office during the absence of the company's foreign management

Im*****ice

Asistentka vedení společnosti, obchodního a technického oddělení

březen 2010 – červenec 2011 1 rok a 5 měsíců

participation in meetings with designers and technologists of a mechanical engineering company - translations from/to German for a German-speaking company owner participation in quality meetings - conducting quality meetings and taking notes entering external and internal complaints into the company's system negotiating with foreign customers together with technologists and designers regarding the solution of technical problems graphic and tabular processing and evaluation of production output, invoicing in proportion to complaints, processing and evaluating data on bulletin boards, updating and managing bulletin boards in individual sections of the company recording welding licenses and monitoring the dates of periodic welder tests

*********tov

Asistentka

únor 2005 – říjen 2006 1 rok a 9 měsíců

handling telephone calls, transferring calls within the school, preparing documents for work meetings, preparing contracts, handling administrative agendas, meetings at offices work during maternity leave

Ok*********tov

Asistentka

červenec 2000 – červen 2005 5 let

handling telephone calls, preparing documents for meetings of the Chamber of Commerce, preparing documents for the Board of Directors of the Chamber of Commerce, preparing contracts, handling regular correspondence, processing incoming mail, dealing with the business community, creating an information bulletin

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

němčinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

SAPZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45