Není foto: Mgr. Iva B.
ID 841306

Mgr. Iva B. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Palackého v Olomouci

česká - ruská filologie

1996 – 2001Vysokoškolské

Univerzita Palackého v Olomouci

česká - ruská filologie

1996 – 1999Bakalářské

Gymnázium ve Žďáře nad Sázavou

humanitní zaměření

1992 – 1996SŠ s maturitou

Praxe 23 let

ME********* s.

Lektorka češtiny jako druhého jazyka

září 2023 – červenec 2025 1 rok a 11 měsíců

Jsem zodpovědná za komplexní vedení kurzů češtiny pro cizince s důrazem na individuální přístup a efektivní metody výuky. Organizuji a koordinuji vzdělávací aktivity a kulturní akce, které podporují praktické využití jazyka a integraci studentů. Tvořím výukové materiály, které reflektují aktuální potřeby studentů a moderní trendy ve vzdělávání. Podporuji motivaci studentů a rozvoj jejich jazykových dovedností v přátelském a profesionálním prostředí.

O*****Č

Lektorka češtiny pro cizince

říjen 2009 – červenec 2023 13 let a 10 měsíců

Zkušenosti s individuální i skupinovou výukou, asistencí cizincům při vyřizování úředních záležitostí a organizací vzdělávacích akcí. Odpovědnost za evidenci účastníků, vyhodnocování výsledků a přípravu pracovních listů a vzdělávacích materiálů.

Pr*****ver

Manažerka prodeje

říjen 2006 – červen 2018 11 let a 9 měsíců

Zkušenosti se zprostředkováním zákroků v oblasti plastické chirurgie pro zahraniční klientelu, koordinací schůzek a komunikací mezi klienty a klinikami. Spolupráce na PR aktivitách a podílení se na správě webových stránek.

Am*****tal

Office manager

červen 2008 – říjen 2009 1 rok a 5 měsíců

Zkušenosti s plánováním a koordinací denních činností kliniky, efektivní komunikací s klienty, vedením i externími partnery. Důraz na pečlivost a přesnost při práci s dokumenty a daty. Pokročilá uživatelská znalost MS Office a online nástrojů.

Ca*****nes

Pracovnice zákaznického servisu na výletní lodi

říjen 2005 – duben 2006 7 měsíců

Zkušenosti s řízením agendy zákaznického servisu, řešením stížností hostů a každodenní komunikací s mezinárodním týmem. Odpovědnost za reporting managementu a zajištění vysoké úrovně spokojenosti klientů.

GT*********nal

Travel consultant

květen 2005 – září 2005 5 měsíců

Zkušenosti s komunikací s cestovními agenturami, zajišťováním rezervací letenek a fakturací. Praxe v práci s interními systémy a administrativní podporou provozu.

Au*******rku

au pair

leden 2004 – únor 2005 1 rok a 2 měsíce

Každodenní komunikace v angličtině, organizace volnočasových aktivit, rozvoj flexibility a empatie při práci v mezinárodním prostředí.

Če*****nie

Agent kontaktního centra

leden 2003 – prosinec 2003 1 rok

Zkušenosti s komunikací s klienty, poskytováním informací a řešením jejich požadavků. Schopnost efektivně pracovat v dynamickém call centru, využívat rezervační a administrativní systémy a zajišťovat vysokou úroveň spokojenosti cestujících. Aktivní znalost angličtiny a orientace na rychlé a přesné řešení problémů.

Au*********ýně

au pair

září 2001 – září 2002 1 rok a 1 měsíc

Každodenní komunikace v angličtině, plánování denního rozvrhu a efektivní time management. Schopnost zvládat více úkolů najednou a pracovat samostatně i v dynamickém prostředí.

Jazyky

angličtinapokročilá

ruštinapokročilá

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Manažer internetového prodeje

SEO, PPC Sklik, AdWords, Google Anylytics, E-mailing, Facebook, Instagram

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2020

Zájmy

Ráda trávím čas čtením, chodím na procházky do přírody a poznávám nová místa – ať už při výletech po Česku nebo na cestách do zahraničí. Zajímám se o umělou inteligenci a digitální nástroje (např. Canva), které využívám i při tvorbě výukových materiálů. Baví mě diskuze na různá témata, sportuji a snažím se zůstat aktivní i ve volném čase.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45